eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niwiska › Utworzenie systemu wywozu odpadów komunalnych na terenie gminy Niwiska poprzez zakup ciągnika wraz z przyczepą

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-04

Niwiska: Utworzenie systemu wywozu odpadów komunalnych na terenie gminy Niwiska poprzez zakup ciągnika wraz z przyczepą
Numer ogłoszenia: 235086 - 2012; data zamieszczenia: 04.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 206988 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Niwiska, Niwiska 430, 36-147 Niwiska, woj. podkarpackie, tel. 017 2279002 w. 33, faks 017 2279341.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utworzenie systemu wywozu odpadów komunalnych na terenie gminy Niwiska poprzez zakup ciągnika wraz z przyczepą.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ) Przedmiotem zamówienia jest zakup - dostawa następującego sprzętu wymienionego i opisanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej w skrócie SIWZ: 1.1) Ciągnik wraz z wyposażeniem; 1.2) Przyczepa dwuosiowa 2) Wymieniony w SIWZ sprzęt musi być fabrycznie nowy, wolny od wad oraz spełniać wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Na oferowany sprzęt wymagana jest gwarancja min. 12 miesięcy bez limitu motogodzin. Sprzęt musi posiadać świadectwo posiadania normy ekologicznej. Wymagane zapewnienie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego na następujących warunkach: - Przybycie ekipy serwisowej - w terminie do 2 dni od momentu zgłoszenia konieczności naprawy i w terminie do 10 dni od momentu zgłoszenia potrzeby przeglądu gwarancyjnego (dni liczone w okresie poniedziałek-piątek za wyjątkiem dni świątecznych i ustawowo wolnych od pracy) - Przeglądy i naprawy gwarancyjne wykonywane u Zamawiającego, w przypadku konieczności przeglądu (naprawy) u Wykonawcy - organizacja i koszty transportu spoczywają po stronie Wykonawcy - Przeglądy gwarancyjne bezpłatne, Zamawiający ponosi koszty materiałów eksploatacyjnych. Wykonawca dokona szkolenia w zakresie eksploatacji i obsługi ciągnika i przyczepy w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca przekaże dokumentację techniczną obsługi sprzętu w języku polskim. Przedmiot zamówienia opisany w SIWZ winien być bezwypadkowy, nie posiadający śladów korozji, wgnieceń i innych uszkodzeń mechanicznych. Na Wykonawcy ciąży obowiązek dostawy na jego koszt przedmiotu zamówienia, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Szczegóły dostawy - termin oraz miejsce - zostaną uzgodnione przez Zamawiającego z wybranym w przetargu Wykonawcą. Jeżeli w przedmiocie zamówienia pojawiają się nazwy własne lub nazwy producentów Zamawiający dopuszcza produkty równoważne opisywanym. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że zaproponowany sprzęt będzie posiadał parametry nie gorsze niż te, które przedstawiono w SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca musi załączyć dane techniczne wykazujące ich parametry oraz odpowiednie obliczenia. Na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia, iż przedstawiony w ofercie zestaw jest równoważny w stosunku do przedstawionego w SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki 34.22.33.00 - Przyczepy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Działanie 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo Usługowa KISIEL - Usługi dla Rolnictwa i Leśnictwa Kisiel Mariusz, Górno 88, 26-008 Górno, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 149000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 145570,00

  • Oferta z najniższą ceną: 145570,00 / Oferta z najwyższą ceną: 145570,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.