eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające naPrzebudowie budynku mieszkalnego na mieszkalno- administracyjny (mieszkanie służbowe z gabinetem administracji) i wykonaniu instalacji zewnętrznych do budynku mieszkalno-administracyjnego w Łodzi, przy ul. Wycieczkowej 103 w ramach realizacji zadania pn. Utworzenie ośrodka rehabilitacji zwierząt

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-30

Łódź: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: Przebudowie budynku mieszkalnego na mieszkalno- administracyjny (mieszkanie służbowe z gabinetem administracji) i wykonaniu instalacji zewnętrznych do budynku mieszkalno-administracyjnego w Łodzi, przy ul. Wycieczkowej 103 w ramach realizacji zadania pn. Utworzenie ośrodka rehabilitacji zwierząt
Numer ogłoszenia: 235023 - 2010; data zamieszczenia: 30.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Leśnictwo Miejskie - Łódź , ul. Łagiewnicka 305, 91-509 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6590249, faks 042 6590077.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.las.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: Przebudowie budynku mieszkalnego na mieszkalno- administracyjny (mieszkanie służbowe z gabinetem administracji) i wykonaniu instalacji zewnętrznych do budynku mieszkalno-administracyjnego w Łodzi, przy ul. Wycieczkowej 103 w ramach realizacji zadania pn. Utworzenie ośrodka rehabilitacji zwierząt.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: Przebudowie budynku mieszkalnego na mieszkalno- administracyjny (mieszkanie służbowe z gabinetem administracji) i wykonaniu instalacji zewnętrznych do budynku mieszkalno-administracyjnego w Łodzi, przy ul. Wycieczkowej 103 w ramach realizacji zadania pn. Utworzenie ośrodka rehabilitacji zwierząt.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Roboty wykończeniowe, w tym instalacyjne wewnątrz budynku.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 12 000 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (14.09.2005-13.09.2010), z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone tj. min. 3 robót budowlanych o podobnym charakterze tj. polegających na przebudowie /remoncie budynku i wykonaniu przyłączy do budynku o wartości co najmniej 400.000,00 PLN brutto dla każdej z robót

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca zobowiązany jest zatrudniać łącznie z Kierownikiem budowy i osobami określonymi w pkt. 2 minimum 7 osób. 2.Oświadczenie, że osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia: a) uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, stosownie do przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. 06.156.1118 z późn. zm.) i Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U.06.83.578 z późn. zm.) , b) uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, c) uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych, d) osoba wskazana w pkt. a) musi być członkiem Okręgowej Izby Inżynie-rów Budownictwa, Zaleca się potwierdzenie uprawnień, o których mowa powyżej odpowiednimi dokumentami; 3.Oświadczenia na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia w okresie ostatnich trzech lat (2007r. - 2009r.), a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający oczekuje od Wykonawcy średniego rocznego zatrudnienia w latach od 2007r. do 2009r. min. 7 osób

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktową i kontraktową) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę min. 400.000,00 PLN; 2.Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę min. 300.000,00 PLN, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentów wymienionych w pkt. 5.3.1.2. - 5.3.1.7. SIWZ (dokumenty wymienione w pkt III.3.2, III.3.4 , III.3.5 niniejszego ogłoszenia) przez jednego z Wykonawców, natomiast dokument wymieniony w pkt.5.3.1.1. SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający może odstąpić od umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 2.Strony zgodnie oświadczają, że odstąpienie od umowy w przypadku określonym w pkt 1 nastąpi w terminie 7 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach, bez naliczania kar umownych. 3.Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy, chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 4.Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmiany treści umowy w przypadku udzielenia przez Zamawiającego zamówień dodatkowych koniecznych do wykonania Przedmiotu Zamówienia. 5.Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmiany treści umowy w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych i mających wpływ na realizację niniejszej umowy. 6.Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmiany zakresu Przedmiotu Zamówienia z uwagi na konieczność wykonania większego zakresu robót np. z uwagi na awarię, która uniemożliwia wykonanie przedmiotowych robót i których konieczności wykonania Zamawiający nie przewidział w chwili wszczęcia postępowania. 7.Zamawiający przewiduje zmiany treści umowy w zakresie terminu realizacji zamówienia w przypadkach określonych w pkt 4 - 6 niniejszej umowy oraz z uwagi na zmianę zakresu Przedmiotu Zamówienia lub Zamawiający przewiduje zmianę terminu realizacji umowy jeżeli zmiana terminu umowy będzie wynikać z sytuacji nie przewidzianej w chwili wszczęcia postępowania np. zmian organizacyjnych w jednostce w której będą wykonywane roboty, ponadto Zamawiający przewiduje zmianę terminu realizacji zamówienia spowodowaną warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi wykonanie robót. 8.Zamawiający zastrzega zmianę terminu realizacji umowy, w przypadku czasowego wstrzymania robót. 9.Strony zgodnie oświadczają, że w przypadku nie uzyskania przez Zamawiającego zgody odpowiednich organów administracyjnych uprawniających do rozpoczęcia procesu inwestycyjnego niniejszego Przedmiotu Zamówienia bądź cofnięcia zgody lub wstrzymania takiej zgody, Zamawiającemu przysługuje prawo do jednostronnego odstąpienia od umowy lub zmiany sposobu spełnienia świadczenia, bez obowiązku uiszczenia na rzecz Wykonawcy kar umownych oraz bez jakichkolwiek roszczeń z tytułu odszkodowania względem Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża zgodę i zrzeka się tym samym ewentualnych roszczeń z tego tytułu. 10.Zamawiający ponadto zastrzega, że w przypadku opóźnienia w zawarciu umowy na skutek przedłużającego się postępowania min. poprzez wnoszenie przez Wykonawców środków odwoławczych powodujących, że do dnia 7.10.2010r. nie zostanie zawarta umowa między Zamawiającym a wyłonionym w postępowaniu Wykonawcą - Zamawiający może odstąpić od zawarcia umowy, na co Wykonawca wyraża zgodę i zrzeka się jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu. 11.Zamawiający zastrzega zmianę treści umowy na skutek zmian legislacyjnych przewidzianych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa w odniesieniu do robót objętych Przedmiotem Zamówienia. 12.Zamawiający dopuszcza zmiany treści umowy w przypadku, gdy zaistnieje istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie umowy w dotychczasowym brzmieniu nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 13.Zamawiający zastrzega odstąpienie od umowy, w przypadku nie rozpoczęcia robót w terminie 5 dni, od przekazania placu budowy Wykonawcy oraz odstąpienie od umowy w przypadku przerwania robót przez Wykonawcę bez uzasadnionej przyczyny na okres dłuższy niż 5 dni. 14.Zmiana umowy pod rygorem nieważności musi być stwierdzona na piśmie w formie aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.las.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Łagiewnicka 305, 91-509 Łódź, odpłatnie po złożeniu wniosku.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2010 godzina 13:00, miejsce: ul. Łagiewnicka 305, 91-509 Łódź Kancelaria Leśnictwa Miejskiego - Łódź.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.