eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rąbino › Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Rąbino

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-10

Rąbino: Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Rąbino
Numer ogłoszenia: 234999 - 2014; data zamieszczenia: 10.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , Rąbino 27, 78-331 Rąbino, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3643347.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rabino.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Rąbino.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Rąbino. Charakterystyka gminy Rąbino: Powierzchnia gminy Rąbino wynosi: 180 km2, Liczba mieszkańców gminy Rąbino wg ewidencji ludności wynosi 3.892 osób. Szacunkowa liczba nieruchomości, z których będą odbierane odpady komunalne w Gminie Rąbino wynosi: 530 nieruchomości zamieszkałych jedno i wielorodzinnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia : 1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w Gminie Rąbino: W trakcie trwania zamówienia przewiduje się wzrost liczby nieruchomości oraz liczby mieszkańców o 1,0 %. Ilość wytworzonych odpadów na terenie gminy Rąbino nie jest zależna od Zamawiającego. Ustalone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego uwzględniając ilość odpadów wytworzonych przez gospodarstwa domowe szacunkowa ilość odpadów odebranych za okres trzech kwartałów 2014 r. wynosi około 270,00 Mg - odpady zmieszane, 40,00 Mg - odpady segregowane, 43,00 Mg - odpady wielkogabarytowe i problematyczne, 2,00 Mg - odpady ulegające biodegradacji. Ilość faktycznie odebranych odpadów może ulec zmianie. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór z każdej nieruchomości całej masy odpadów komunalnych zarówno zmieszanych jak i gromadzonych w sposób selektywny, bez względu na warunki atmosferyczne. W okresie realizacji zamówienia Wykonawca dokonuje odbioru n/w odpadów pochodzących z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Rąbino. L.p. Rodzaje odpadów Kody 1.papier, karton i tektura 15 01 01, 20 01 01 2.odzież i tekstylia 15 01 09, 20 01 10, 20 01 11 3.tworzywa sztuczne 15 01 02, 20 01 39 4.metale 15 01 04, 20 01 40 5.opakowania wielomateriałowe 15 01 05 6.szkło 15 01 07, 20 01 02 7.odpady kuchenne i ogrodowe oraz pozostałe odpady ulegające biodegradacji w tym naturalne choinki 20 02 01, 20 01 25 8.odpady wielkogabarytowe np. meble, dywany, wykładziny 20 03 07 9.zużyte opony 16 01 03 10.zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny 20 01 21*, 20 01 23*, 20 01 35*, 20 01 36 11.odpady budowlane i remontowe, które powstały w wyniku prowadzenia drobnych robót, nie wymagających pozwolenia na budowę lub zgłoszenia budowlanego 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 02 02, 17 02 03, 17 06 04, 17 08 02, 17 09 04 12.odpady niesegregowane (zmieszane) w tym odpady pozostałe po segregacji (tzw. Balast) 20 03 01 13. Baterie i akumulatory inne niż przemysłowe i samochodowe 16 06 04 14.Przeterminowane leki 20 0131, 20 01 32 Wykonawca odbierający odpady komunalne zobowiązany jest do przekazania zebranych odpadów celem zagospodarowania do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych - Spółki Międzygminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami w Wardyniu Górnym, zgodnie z umową wykonawczą z dnia 25.01.2013r., zawartą na podstawie uchwały Rady Gminy Rąbino nr XIII/73/2011 z dnia 19 grudnia 2011r.w sprawie powierzenia Spółce Międzygminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Wardyniu Górnym zadań własnych Gminy w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi, oraz wyrażenia zgody na zawarcie przez Gminę Rąbino umowy wykonawczej, a także zgodnie z: 1) uchwałą nr XVI/219/12 Sejmiku Województwa Zachodniopomorskiego z dnia 29 czerwca 2012 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2012-2017 z uwzględnieniem perspektywy na lata 2018-2023; 2)uchwałą nr XXIII/307/13 Sejmiku Województwa Zachodniopomorskiego z dnia 26 marca 2013 r. w sprawie zmiany uchwały nr XVI/219/12 Sejmiku Województwa Zachodniopomorskiego z dnia 29 czerwca 2012 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2012-2017 z uwzględnieniem perspektywy na lata 2018-2023; 3)uchwałą nr XXXVIII/514/14 Sejmiku Województwa Zachodniopomorskiego z dnia 30 września 2014 r. w sprawie zmiany uchwały nr XVI/219/12 Sejmiku Województwa Zachodniopomorskiego z dnia 29 czerwca 2012 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2012-2017 z uwzględnieniem perspektywy na lata 2018-2023 4)art. 20 ustawy o odpadach z dnia 14grudnia 2012 r. (Dz. U. 2013.21 ze zm.). 3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Wykonawca zobowiązany jest do systematycznego bez względu na warunki atmosferyczne odbioru każdej ilości odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych - gromadzonych w sposób zgodny z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Rąbino. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia wyposaża nieruchomości zamieszkałe w pojemniki do gromadzenia odpadów zmieszanych oraz w pojemniki lub worki do zbiórki selektywnej, które muszą odpowiadać wymaganiom określonym w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Rąbino.Wykonawca zapewnia również utrzymanie pojemników w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym. Pojemniki, kontenery i worki muszą być trwale oznakowane logiem Wykonawcy oraz zawierać informację o adresie i numerze telefonu Wykonawcy. Na terenie Gminy Rąbino będą stosowane następujące rodzaje worków i pojemników: 1.Do selektywnego gromadzenia odpadów należy stosować pojemniki lub worki oznaczone następującym kodem barwnym: 1) żółtym z przeznaczeniem na papier, karton, tektura, odzież, tekstylia, tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe; 2) zielonym z przeznaczeniem na szkło;3) brązowym z przeznaczeniem na odpady kuchenne i ogrodowe oraz pozostałe odpady ulegające biodegradacji; 4) szarym lub czarnym z przeznaczeniem na odpady niesegregowane (zmieszane) w tym odpady pozostałe po segregacji (tzw. balast). 2.Wielkość pojemników do zbierania odpadów komunalnych na terenie Gminy Rąbino powinna być zgodna z Regulaminem. 3.Przewiduje się stosowanie: 1)pojemników na odpady komunalne o pojemnościach: 60 litrów, 80 litrów, 120 litrów, 240 litrów, 800 litrów, 1100 litrów, 1500 litrów; 2)pojemników na odpady komunalne o pojemnościach od 5 m3 do 10 m3 (tzw. kontenerów);3) worków z tworzyw sztucznych na odpady komunalne o pojemnościach od 60 do 120 litrów.4.Pojemniki i worki powinny być trwale oznaczone kodem barwnym- kolorem odpowiednim dla zbieranej frakcji odpadów zgodnie z Regulaminem. 5. Dopuszcza się zbieranie następujących frakcji odpadów w workach: 1)papier, karton, tektura, odzież, tekstylia, tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe; 2)szkło. Worki muszą być wykonane z tworzywa sztucznego (HDPE lub LDPE) o grubości minimum 60 mikronów, uniemożliwiającego ich rozerwanie podczas normalnej eksploatacji i pojemności od 60 do 120 litrów. 6.Pojemniki i worki mogą być dodatkowo oznaczone napisem, określającym zbieraną w nich frakcję. 7.Odpady komunalne należy gromadzić w pojemnikach o minimalnej pojemności 30 litrów na mieszkańca, jednak co najmniej jeden pojemnik na każdy rodzaj odpadu (frakcję) o pojemności minimalnej 60 litrów na każdą nieruchomość. 8.Worki należy przekazywać na bieżąco właścicielowi nieruchomości w systemie: za każdy odebrany napełniony worek danej frakcji odpadów Wykonawca na posesji pozostawia worek pusty. 2) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania bezpośrednio z terenu nieruchomości zamieszkałych -odpadów komunalnych z częstotliwością określoną przez Zamawiającego. Zamawiający określa częstotliwość odbioru odpadów komunalnych dla poszczególnych rodzajów nieruchomości: Nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej 1.papier, karton i tektura, odzież i tekstylia, tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe 1 raz w miesiącu 2.szkło 1 raz w miesiącu 3.odpady kuchenne i ogrodowe oraz pozostałe odpady ulegające biodegradacji 1 raz w miesiącu 4. odpady zielone pochodzące z pielęgnacji drzew i krzewów w ilości przekraczającej pojemność pojemnika, znajdującego się na terenie nieruchomości odbierane na indywidualne zgłoszenie 5. odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny 2 razy w roku w ustalonych przez Zamawiającego z Wykonawcą szczegółowych terminach, ustalonych zarządzeniem Wójta Gminy Rąbino 2 razy w roku w ustalonych przez Zamawiającego z Wykonawcą szczegółowych terminach, ustalonych zarządzeniem Wójta Gminy Rąbino 6.odpady budowlane i remontowe, które powstały w wyniku prowadzenia drobnych robót, nie wymagających pozwolenia na budowę lub zgłoszenia budowlanego odbierane na indywidualne zgłoszenie odbierane na indywidualne zgłoszenie 7. Odpady nie segregowane (zmieszane) w tym odpady pozostałe po segregacji (tzw. balast) 1 raz w miesiącu Nieruchomości w zabudowie wielorodzinnej 1.papier, karton i tektura, odzież i tekstylia, tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe 2 razy w miesiącu 2.szkło 2 razy w miesiącu 3.odpady kuchenne i ogrodowe oraz pozostałe odpady ulegające biodegradacji 1 raz w miesiącu 2 razy w miesiącu 4.odpady zielone pochodzące z pielęgnacji drzew i krzewów w ilości przekraczającej pojemność pojemnika, znajdującego się na terenie nieruchomości odbierane na indywidualne zgłoszenie 5.odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny 2 razy w roku w ustalonych przez Zamawiającego z Wykonawcą szczegółowych terminach, ustalonych zarządzeniem Wójta Gminy Rąbino 6.odpady budowlane i remontowe, które powstały w wyniku prowadzenia drobnych robót, nie wymagających pozwolenia na budowę lub zgłoszenia budowlanego odbierane na indywidualne zgłoszenie 7. Odpady nie segregowane (zmieszane) w tym odpady pozostałe po segregacji (tzw. balast) 2 razy w miesiącu 3) W przypadku nieruchomości zamieszkałych, na których prowadzona jest działalność gospodarcza odbiór odpadów powstałych w wyniku prowadzonej działalności nie jest objęty przedmiotem zamówienia. 4) Zamówienie obejmuje odbiór odpadów budowlanych i remontowych, które powstały w wyniku prowadzenia drobnych robót, nie wymagających pozwolenia na budowę lub zgłoszenia budowlanego. Odbiór takich odpadów następuje na indywidualne zgłoszenie właściciela nieruchomości zamieszkałej w terminie ustalonym z Wykonawcą. 5) Zamówienie nie obejmuje odbioru odpadów budowlanych i remontowych wytworzonych w trakcie realizacji przedsięwzięć budowlanych wymagających pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych. 6) Wykonawca w dniu odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ma obowiązek sprawdzić przyjmowane odpady pod kątem selektywnej zbiórki, w przypadku stwierdzenia nieprawidłowej segregacji wykonawca niezwłocznie zawiadomi Zamawiającego. 7) Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć wskazane placówki oświatowe zlokalizowane w Rąbinie, Rzecinie, Nielepie placówkę handlową: sklep Maskad - Rąbino, świetlice środowiskowe zlokalizowane w Białej Górze, Nielepie, Batyniu, Świerznicy, Gąskowie i Biernowie oraz Ośrodek Edukacji Ekologicznej - Lipie, w specjalnie oznakowane pojemniki przeznaczone na zbieranie zużytych baterii i akumulatorów, innych niż przemysłowe i samochodowe oraz opróżniać je po zgłoszeniu o ich wypełnieniu w najbliższym terminie odbioru odpadów komunalnych w danej miejscowości. 8) Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć wskazaną placówkę Zakładu Opieki Zdrowotnej w Rąbinie i aptekę zlokalizowaną w Rąbinie, w specjalnie oznakowane pojemniki przeznaczone na zbieranie przeterminowanych leków w szacunkowej ilości - 1 sztuka - placówka oraz opróżniać je po zgłoszeniu o ich wypełnieniu w najbliższym terminie odbioru odpadów komunalnych w danej miejscowości. 9) Odbiór odpadów wielkogabarytowych i problematycznych będzie się odbywać poprzez odbieranie wystawionych ww. odpadów przez właścicieli przed swoimi nieruchomościami w terminach ustalonych przez Zamawiającego z Wykonawcą - 2 razy w roku. Dodatkowy odbiór odpadów wielkogabarytowych odbędzie się na zlecenie Zamawiającego. O terminie odbioru odpadów wielkogabarytowych mieszkańcy gminy zostaną powiadomieni w sposób zwyczajowo przyjęty na terenie Gminy Rąbino. Zbiórka odpadów wielkogabarytowych problematycznych z terenu całej gminy powinna być zakończona w ciągu2 dni roboczych na każdy wyznaczony termin. 10) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji nieruchomości, z których zostały odebrane zmieszane i selektywnie zebrane frakcje odpadów. 11) Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane odbiorem odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 12) Wykonawca zobowiązany jest posiadać bazę magazynowo - transportową która spełnia wymogi zawarte w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. ( Dz. U. 2013.122) w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. 13) Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania całego strumienia odebranych odpadów komunalnych do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych - Spółki Międzygminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami w Wardyniu Górnym. 14) W celu osiągnięcia poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku wskazanych frakcji odpadów, Wykonawca zobowiązany jest do maksymalnego ułatwienia właścicielom nieruchomości pozbywania się odpadów papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła powstających na terenie nieruchomości zamieszkałych, m.in. poprzez: odbieranie w/w odpadów zebranych w sposób selektywny - u źródła. 15. Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu miesięcznych raportów zawierających informacje o: 1) ilości odebranych odpadów zmieszanych [Mg], 2) ilości odebranych odpadów szkła [Mg], 3)ilości odebranych odpadów papieru, metali oraz opakowań wielomateriałowych [Mg], 4) ilości odebranych odpadów tworzyw sztucznych [Mg], 5) ilości odebranych odpadów mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz zużytych opon [Mg], 6) adresach nieruchomości od których zostały odebrane odpady komunalne 7) sposobach zagospodarowania w/w odpadów, Wykonawca sporządza Raport w formie elektronicznej uzgodnionej z Zamawiającym. Wykonawca przesyła Raport do Zamawiającego w terminie do 10 dni od zakończenia miesiąca, którego dotyczy. Raport jest podstawą do wystawienia faktury za wykonaną usługę. Wykonawca sporządza sprawozdanie, o którym mowa w art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Sprawozdanie sporządzone w sposób wymagany przez przepisy prawa Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie do końca miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczy. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu bieżące informacje o adresach nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy i powstają odpady komunalne, a nie ujętych w bazie danych prowadzonej przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest: 1) posiadać co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych, co najmniej jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej spełniające wymogi zawarte w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. ( Dz. U. 2013.122) w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, a także jeden pojazd o małych gabarytach i tonażu pozwalający na odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości położonych w miejscach, gdzie dojazd jest utrudniony. 2)wskazać konkretne miejsce usytuowania bazy magazynowo - transportowej oraz udokumentowanie tego tytułem prawnym. Baza magazynowo- transportowa musi spełniać wymogi zawarte w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. (Dz. U. 2013.122) w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości 3) trwale i czytelnie oznakować pojazdy, w widocznym miejscu, nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne, 4) zapewnić, aby pojazdy były zarejestrowane i dopuszczone do ruchu oraz posiadały aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu zgodnie z przepisami o ruchu drogowym, 5) zapewnić, aby konstrukcja pojazdów zabezpieczała przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizowała oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady 6) zabezpieczyć pojazdy i urządzenia przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów, podczas ich magazynowania, przeładunku, a także transportu, 7) dopuszcza się wyposażenie pojazdów w urządzenie do ważenia odpadów komunalnych. 8) Wykonawca zobowiązany jest kontrolować realizowane przez właściciela nieruchomości obowiązki w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, a w przypadku jego niedopełnienia Wykonawca zobowiązany jest przyjąć odebrane odpady komunalne jako zmieszane odpady komunalne oraz pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną (poczta e-mail) powiadomić o tym Zamawiającego, niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 3 dni. 9) Zakazuje się Wykonawcy mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych (segregowanych) ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Rąbino. 10) Wykonawca, zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu sprawozdań zgodnie z art. 9 n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2013.907z późn. zm.), 11) W przypadku stwierdzenia, że usługi wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy z naliczeniem kary umownej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 9.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5. 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 PLN).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże , że posiada: a) wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Rąbino, b) zezwolenia na transport odpadów objętych niniejszym zamówieniem wydanym na podstawie art. 41 Ustawy o odpadach( Dz.U.2013.21 ze zm.) W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia kserokopii dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem lub oryginałów w/w dokumentów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże , że realizuje lub zrealizował w okresie trzech ostatnich lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługę w zakresie odbioru odpadów komunalnych o łącznej masie 1000 Mg rocznie. Doświadczenie Wykonawcy, powinno być potwierdzone referencjami, z których wynika odpowiednio, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Wykonawca w całym okresie obowiązywania umowy musi posiadać wyposażenie umożliwiające odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca będzie dysponował: a) co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, b) co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, c) co najmniej 1 pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej, d)bazą magazynowo - transportową odpowiadającą wymogom zawartym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r (Dz. U. 2013.122) e) co najmniej 1 pojazd o małych gabarytach i tonażu pozwalający na odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości położonych w miejscach, gdzie dojazd jest utrudniony W celu potwierdzenia spełnienia warunków dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem dowodów rejestracyjnych samochodów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy załączyć oświadczenia Wykonawców o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawców o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sytuacja ekonomiczna i finansowa O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca: złoży oświadczenie iż znajduje się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawcy także wykażą, że posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100.000,00 zł. W celu potwierdzenia spełnienia warunku Zamawiający żąda złożenia: Polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej o wartości 100.000,00 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-Wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Rąbino -Zezwolenia na transport odpadów objętych niniejszym postępowaniem wydane na podstawie art. 41 Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r (Dz. U. 2013.21 ze zm.). -wykaz części zamówienia powierzonych podwykonawcom -oświadczenie o spełnianiu warunków - wykaz sprzętu niezbędnego w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tym sprzętem przez Wykonawcę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rabino.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.rabino.pl lub w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Rąbino, 78-331 Rąbino 27, pok. nr 4..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr: 9 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.