eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Narewka › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych na terenie Gminy Narewka

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-19

Narewka: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych na terenie Gminy Narewka
Numer ogłoszenia: 234966 - 2013; data zamieszczenia: 19.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 192874 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Narewka, ul. Białowieska 1, 17-220 Narewka, woj. podlaskie, tel. 085 6829880, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych na terenie Gminy Narewka.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Narewka, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391 z późn. zm.), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego Uchwałą Nr XX 233 12 Sejmiku Województwa Podlaskiego z dnia 21 czerwca 2012 roku w sprawie uchwalenia Planu Gospodarki Odpadami Województwa Podlaskiego na lata 2012-2017. Wszelkiego rodzaju pojemniki do gromadzenia odpadów oraz worki do segregacji zapewnia Zamawiający poprzez Wykonawcę. Szczegółowe dane dotyczące liczby zabudowań jednorodzinnych gospodarstw domowych przedstawia się następująco: Gmina Narewka liczy 3873 mieszkańców wg ewidencji ludności, liczba mieszkańców ma tendencję spadkową. W następujących latach wynosiła: 2009 r. - 4052 osób, 2010 r. - 3928 osoby, 2011 r. - 3945 osób, 2012 r. - 3895 osoby. Po złożeniu deklaracji ustalono, iż obecnie faktycznie zamieszkuje na terenie gminy 2896 osoby w 1256 lokalach jednorodzinnych, 258 osób w 6 lokalach wielorodzinnych oraz istnieje 724 posesję niezamieszkałych. W Gminie jest 42 miejscowości (wsi), w tym występuje tzw. zabudowa kolonijna. Wykaz wsi oraz właścicieli nieruchomości zostanie dostarczony Wykonawcy w dniu podpisania umowy. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Dla potrzeb złożenia oferty Zamawiający szacuje się łączną ilość punktów do odbioru i zagospodarowania z terenu nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych: Ilość mieszkańców ogółem: 3146 Ilość budynków wielorodzinnych: Spółdzielnia mieszkaniowa w Narewce: 3 Ilość mieszkańców: 162 Wspólnota mieszkaniowa w Lewkowie Starym nr 1 :1 Ilość mieszkańców: 25 Wspólnota mieszkaniowa w Lewkowie Starym nr 2: 1 Ilość mieszkańców: 28 Wspólnota mieszkaniowa w Lewkowie Starym nr 3: 1 Ilość mieszkańców: 35 Ilość posesji zamieszkałych: 1256 Ilość mieszkańców: 2896 Ilość posesji niezamieszkałych zadeklarowanych do odbioru: 498 Dane w formie tabelarycznej stanowią załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. Dla potrzeb złożenia oferty Zamawiający szacuje liczbę pojemników na odpady zmieszane na poziomie: 120 l.: 1256 szt + 498 szt = 1754 szt. 240 l.: 10 szt Dla potrzeb złożenia oferty Zamawiający szacuje liczbę worków (w skali 18 miesięcy) na odpady selektywnie na poziomie: 60 l. lub 120 l. - ok. 95000 szt łącznie (po 50% każdej frakcji). Dla potrzeb złożenia oferty Zamawiający szacuje, że 99 % posesji niezamieszkałych oraz zamieszkałych prowadzić będzie zbiórkę odpadów w sposób selektywny. Szacuje się, że ok. 30% comiesięcznie nie będzie odbieranych odpadów selektywnych z zabudowy jednorodzinnej (szczególnie z posesji 1 osobowych) Zamawiający określa częstotliwość odbioru odpadów komunalnych dla poszczególnych rodzajów nieruchomości: w zabudowie jednorodzinnej oraz posesjach niezamieszkałych: odpady zmieszane - raz na miesiąc, odpady zbierane selektywnie - raz na miesiąc, odpady ulegające biodegradacji - cztery razy w roku (kwiecień, maj, wrzesień, listopad) odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny oraz zużyte opony - dwa razy w roku (raz na wiosnę, drugi na jesień); w zabudowie wielorodzinnej - 1 raz na miesiąc, a w okresie letnim raz na dwa tygodnie: odpady zmieszane - raz na miesiąc, odpady zbierane selektywnie - raz na miesiąc, odpady ulegające biodegradacji - 2 razy w miesiącu (kwiecień - listopad). Dodatkowo dla choinek wyznacza się 2 terminy odbioru w styczniu i lutym. odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny oraz zużyte opony - dwa razy w roku (raz na wiosnę, drugi na jesień). Postępowanie z odpadami budowlanymi nie jest przedmiotem niniejszego. Wykonawca wyposaża nieruchomości zamieszkałe w zabudowie jednorodzinnej lub zagrodowej w worki o pojemnościach 60 l i 120 l przeznaczone do zbiórki selektywnej. Worki muszą: być wykonane z tworzywa LDPE lub HDPE uniemożliwiającego ich rozerwanie podczas normalnej eksploatacji, zawierać trwałe oznaczenie nazwy lub logo Wykonawcy, być oznaczone w sposób umożliwiający identyfikację poszczególnych frakcji selektywnej zbiórki odpadów: 4 frakcje tj.: Niebieski z przeznaczeniem na makulaturę i tekstylia, Żółty z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe, Biały z przeznaczeniem na szkło i opakowania szklane, Szary z przeznaczeniem na popiół i odpady ulegające biodegradowalne. Zakres zamówienia obejmuje całokształt czynności związanych z systemem ewidencjonowania i potwierdzania odbioru odpadów od właścicieli nieruchomości z wyróżnieniem rodzaju odpadów: zmieszane albo selektywne, gromadzonych w pojemnikach lub workach przeznaczonych do gromadzenia odpadów. Obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy przed rozpoczęciem i w trackie realizacji zamówienia. Niezwłocznie po podpisaniu umowy Zamawiający dostarczy Wykonawcy szczegółowy wykaz adresów nieruchomości objętych zamówieniem. Zamawiający i Wykonawca wspólnie odpowiadają za informowanie mieszkańców o zasadach i terminach odbierania poszczególnych rodzajów odpadów. W tym celu Wykonawca będzie sporządzać harmonogramy odbioru, które Zamawiający będzie po akceptacji publikował na ogólnie dostępnej stronie internetowej, a Wykonawca w formie wydruków będzie zobowiązany przekazywać właścicielom nieruchomości podczas odbioru odpadów. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania Zamawiającemu sprawozdań o jakich mowa w ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Sprawozdania powinny być sporządzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z 15 maja 2012 roku w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami, a w przypadku zmiany rozporządzenia, zgodnie z obowiązującymi wzorami druków. Odpady zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Narewka Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować (poddać odzyskowi lub unieszkodliwieniu) zgodnie z obowiązującym prawem i zasadą bliskości (art. 20 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach), w instalacjach wyznaczonych dla Gminy Narewka Planem Gospodarki Odpadami Województwa Podlaskiego na lata 2012-2017. Wykonawca podczas realizacji zamówienia zapewni osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z art. 3 ust. 2 pkt 7, art. 3b i art. 3c ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391), rozporządzeniem Ministra Środowiska z 29 maja 2012 roku w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych, rozporządzeniem Ministra Środowiska z 25 maja 2012 roku w sprawie poziomów ograniczania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów, uchwałą Nr XX 233 12 Sejmiku Województwa Podlaskiego z 21 czerwca 2012 roku w sprawie uchwalenia Planu gospodarki odpadami województwa podlaskiego na lata 2012 - 2017, uchwałą Nr XX 23412 Sejmiku Województwa Podlaskiego z 21 czerwca 2012 roku w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami Województwa Podlaskiego na lata 2012 - 2017. W przypadku nie osiągnięcia poziomów odzysku, recyklingu, przygotowania do ponownego użycia oraz ograniczenia składowania odpadów ulegających biodegradacji, kary nałożone na Gminę Narewka będą ponoszone przez Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia dokumentacji potwierdzającej ilość odebranych odpadów komunalnych oraz wykonywanych tras przejazdu (na wypadek reklamacji lub ewentualnie innej potrzeby uzyskania przez Zamawiającego dodatkowych informacji). Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne. Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać, jakiej dotyczy nieruchomości, w jakim dniu i o jakiej godzinie doszło do ustalenia ww. zdarzenia. Zgodnie z art. 9e ust. 2 ustawy z dnia 13 września 1996 roku. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391 z późn. zm.) - zakazuje się mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odebranymi od właścicieli nieruchomości. Wykonawca zapewnia właściwy stan sanitarny (mycie i dezynfekcję) pojazdów używanych podczas realizacji zamówienia. System odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów powstających w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej (odpadów poprodukcyjnych)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o. o. ul. Łowcza 4 17-200 Hajnówka, Hajnówka, 17-200 Hajnówka, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 437922,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 249101,87

  • Oferta z najniższą ceną: 249101,87 / Oferta z najwyższą ceną: 277746,12

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.