eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Modernizacja budynku MOPS - Roboty budowlane-remontowe w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Knurowie przy ul. Ks. A. Koziełka 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-20

Knurów: Modernizacja budynku MOPS - Roboty budowlane-remontowe w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Knurowie przy ul. Ks. A. Koziełka 2
Numer ogłoszenia: 234924 - 2008; data zamieszczenia: 20.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Knurów , Ks. A. Koziełka 2, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. (032) 33 55 000, fax. (032) 33 55 006.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.knurow.bip.info.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku MOPS - Roboty budowlane-remontowe w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Knurowie przy ul. Ks. A. Koziełka 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia zgodnie z załączonym przedmiarem robót są roboty budowlane, remontowe budynku przy ul. Ks. A. Koziełka 2 w Knurowie. Do złożenia ofert są zaproszeni wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu.Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej, częściowej,ani z propozycją upustu.Zakres robót obejmuje: 1.roboty przygotowawcze tj.:- organizacja stanowisk pracy przy czynnym obiekcie; - demontaż instalacji elektrycznej i sieci internetowej, wykonanie nowego rozprowadzenia w bruzdach pod tynkiem, montaż gniazdek - osprzętu. Wykonanie pomiarów kontrolnych.- demontaże mebli zabudowanych na czas malowania, okładzin ścian i podłóg.2. roboty zasadnicze- murarskie - tynkowanie; w tym wykonanie przemurowań ujawnionych pęknięć w ścianach ze szczególnym uwzględnieniem murowanych przewodów wentylacyjnych. Wykonanie zamurowań i domurowań w obrębie drzwi wewnętrznych wymienianych oraz przewidzianych do likwidacji. Naprawy tynków wewnętrznych na ścianach i sufitach, wykonanie nowych tynków.* wykonanie nowych tynków z zastosowaniem płyt gipsowo kartonowych oraz wykonanie sufitów podwieszanych;*wykonanie tynków mozaikowych.- roboty malarskie tj. wykonanie malowania ścian i sufitów na uprzednio przygotowanym podłożu - z wykonaniem gładzi gipsowych; - układanie glazury na ścianach i podłodze w pomieszczeniach; wc dla niepełnosprawnych, w pomieszczeniu socjalnym jak i w pomieszczeniu serwera - Roboty w zakresie stolarki budowlanej: zabudowa i wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej;- Roboty w zakresie podłóg drewnianych to w szczególności wykonanie naprawy podłóg i schodów drewnianych z wymianą uszkodzonych elementów;- Instalowanie nawierzchni podłogowych w tym przygotowanie podłoża oraz ułożenie wykładzin elastycznych na przygotowanym podłożu w pokojach biurowych, korytarzach oraz na schodach;- Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego to w szczególności demontaż urządzeń sanitarnych i zabudowanie wyposażenia wc w urządzenia dla osób niepełnosprawnych oraz przewijaka dla niemowląt;Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla ww. zadania. W celu wykonania zakresu rzeczowego wszelkie roboty należy wykonać zgodnie z technologią robót oraz warunkami technicznymi, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.12.00 - Kładzenie glazury 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych 45.43.21.20 - Instalowanie nawierzchni podłogowych 45.42.11.53 - Instalowanie zabudowanych mebli 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości 4.000,00 zł ( słownie: cztery tysiące zł).2.Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert.3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (PZP).4.Wadium winno być ważne na cały okres związania ofertą. 5.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Knurowie w Orzesko - Knurowskim Banku Spółdzielczym z siedzibą w Knurowie, ul. Kosmonautów 9 A, konto Nr: 58 8454 0001 2007 0033 4655 0005.6.Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym.7.Wadium w pozostałych formach w oryginale należy złożyć w Sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Knurowie przy ul. Ks. A. Koziełka 2 nie później niż do terminu składania ofert wyznaczonego w niniejszej SIWZ i nie powinno ono stanowić załącznika do oferty - z uwagi na konieczność zwrotu dokumentu.8.Wadium uważa się za wniesione w terminie: z chwilą uznania rachunku bankowego Zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert - w pieniądzu, z chwilą złożenia w Sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Knurowie przy ul. Ks. A. Koziełka 2 przed upływem terminu składania ofert - pozostałych formach.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, e) wykonawca winien wykonać 100 % przedmiotu zamówienia siłami własnymi - nie dopuszcza się realizacji zamówienia przez podwykonawców. 2. Zamawiający wykluczy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawców, do których zastosowanie mają przesłanki art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą. O wykluczeniu z postępowania zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykluczonego wykonawcę, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 3. Zamawiający zobowiązany będzie odrzucić ofertę, jeżeli: a) jest niezgodna z ustawą , b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, e) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, f) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny, g) wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Oferty odrzucone nie będą brały udziału w dalszej części niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. O odrzuceniu oferty zamawiający niezwłocznie poinformuje wszystkich wykonawców, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. W toku badania i oceny ofert, zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Od wykonawców oczekuje się gotowości udzielenia wszelkich żądanych wyjaśnień. Wszelkie żądane przez zamawiającego wyjaśnienia powinny być udzielane na piśmie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien załączyć do oferty: 1.1) Formularz oferty 1.2) Pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.3) Kosztorys ofertowy przygotowany przez wykonawcę na podstawie którego skalkulowana została cena ofertowa składanej oferty. 1.4) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.6) Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie . 1.7) Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia - osoba proponowana na stanowisko kierownika budowy winna posiadać wymagane uprawnienia budowlane, przynależeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadać wymagane ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. 1.8) Wykonawca winien dysponować niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami. 1.9) Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającej, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnej z przedmiotem zamówienia. Spełnieniem tego warunku będzie przedstawienie wraz z ofertą polisy ogólnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 2. Wymienione dokumenty muszą być dostarczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do składania oświadczeń oraz uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu oferenta, przy czym podpis lub podpisy muszą być czytelne lub opisane pieczątkami imiennymi. 3.Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów art. 11 ust. 4 ustawy z 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które wykonawca lub dostawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania, powinny być załączone do oferty w osobnym opakowaniu z napisem: Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa - nie udostępniać innym uczestnikom postępowania. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knurow.bip.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat (I piętro) - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Ks. A. Koziełka 2, 44-190 Knurów w godz. od 9.00 do 13.00. Opłata 27,03 PLN..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat (I piętro) - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Ks. A. Koziełka 2, 44-190 Knurów..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.