Ogłoszenie z dnia 2012-07-04
Warszawa: Sukcesywne dostawy artykułów piśmienno-biurowych, papieru kserograficznego, papieru do drukarek laserowych oraz kopert do historii choroby
Numer ogłoszenia: 234896 - 2012; data zamieszczenia: 04.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście, ul. E. Ciołka 11, 01-445 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8360191, faks 22 8378127.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy artykułów piśmienno-biurowych, papieru kserograficznego, papieru do drukarek laserowych oraz kopert do historii choroby.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów piśmienno-biurowych, papieru kserograficznego, papieru do drukarek laserowych oraz kopert do historii choroby do siedziby Zamawiającego i Przychodni należących do SP ZOZ Warszawa Wola-Śródmieście. Wykaz asortymentu będącego przedmiotem niniejszego postępowania wraz z jego opisem zawiera Formularz cenowy- załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiot dostawy zamieszczony w ofercie musi być zgodny z przedmiotem zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - liczba części 3. Pakiet nr 1 Sukcesywne dostawy artykułów piśmienno-biurowych wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do SIWZ (Arkusz nr 1). Artykuły muszą odpowiadać wymaganiom określonym w Załączniku nr 8 do SIWZ. Pakiet nr 2 Sukcesywne dostawy papieru kserograficznego oraz papieru do drukarek laserowych wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do SIWZ (Arkusz nr 2 i Arkusz nr 3). Pakiet nr 3 Sukcesywne dostawy kopert do historii choroby wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do SIWZ (Arkusz nr 4)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Sukcesywne dostawy artykułów piśmienno - biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
COMPSET PIOTR JANISZEWSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
COMPSET PIOTR JANISZEWSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
- Compset Piotr Krupiński, ul. Górczewska 228/83, 01-460 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 126944,18
Oferta z najniższą ceną: 126944,18 / Oferta z najwyższą ceną: 162241,13
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Sukcesywne dostawy papieru kserograficznego oraz papieru do drukarek laserowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
COMPSET PIOTR JANISZEWSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
COMPSET PIOTR JANISZEWSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
- Compset Piotr Krupiński, ul. Górczewska 228/83, 01-460 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 54247,24
Oferta z najniższą ceną: 54247,24 / Oferta z najwyższą ceną: 56438,92
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Sukcesywne dostawy kopert do historii choroby
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
COMPSET PIOTR JANISZEWSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
COMPSET PIOTR JANISZEWSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
- Compset Piotr Krupiński, ul. Górczewska 228/83, 01-460 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9852,30
Oferta z najniższą ceną: 9852,30 / Oferta z najwyższą ceną: 9852,30
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający wybrał tryb zapytania o cenę ponieważ materiały biurowe papier kserograficzny i koperty do historii chorób są artykułami powszechnie dostępnymi o ustalonych standardach jakościowych. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 pzp. Przedmiot zamówienia w zakresie 3 pakietów nie wymaga indywidualnego, specjalistycznego podejścia ani szczególnych kwalifikacji przedsiębiorców. Materiały piśmienne są używane przez liczne przedmioty na rynku, są łatwo dostępne dla każdego, są popularne, masowe, sprzedają je wszyscy Wykonawcy działający w tej branży.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa akcesoriów do sprzętu muzycznego dla potrzeb Orkiestry Reprezentacyjnej Wojska Polskiego będącej na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Stary Kostrzyń poprzez remont zastawki w km 1+220 oraz w km 2+170 wraz z zabudową wyrw oraz naprawą ubezpieczenia skarp rzeki
- Zakup i dostawa wyposażenia części laboratoryjnej / zabiegowej dla potrzeb Centrum Wsparcia Badań Klinicznych w PIM MSWiA
- Wykonanie konserwacji (utrzymanie): ciek Goczałkowicki w km 0+820-4+019, m. Goczałkowice-Zdrój, gm. Goczałkowice-Zdrój (rozmiar rzeczowy: 3,199 km)
- remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Nowolipki (5 lokali).
- "Usługa druku książek i czasopisma - 6 części"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów papierniczych i biurowych oraz materiałów szkoleniowych
- "Dostawa materiałów biurowych dla Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie w podziale na dwie części"
- Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego oraz środków czystości.
- Dostawa artykułów biurowych, płyt do opisów dla Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego Sp. z o.o.
- Dostawa gadżetów na potrzeby Uniwersytetu Kaliskiego
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.