eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › Remont leśniczówki Wielki Bór - Szymonki 18

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-20

Krotoszyn: Remont leśniczówki Wielki Bór - Szymonki 18
Numer ogłoszenia: 234878 - 2008; data zamieszczenia: 20.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: PGL LP Nadleśnictwo Krotoszyn , ul. Mickiewicza 6, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7253268, fax. 062 7253435.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: krotoszyn@poznan lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont leśniczówki Wielki Bór - Szymonki 18.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKRES ROBÓT REMONTOWYCH DO WYKONANIA TO: 1. roboty ziemne, 2. elewacja budynku z ociepleniem, 3. wymiana części stolarki, 4. prace wykończeniowe wewnętrzne 5. wymiana pokrycia dachowego i części elementów więźby dachowe 6. rozebranie i utylizacja eternitu. Rzeczowy i ilościowy zakres robót określony został w przedmiarze robót na podstawie, którego Wykonawca powinien sporządzić kosztorys ofertowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 1.000,00 zł. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium w formie pieniężnej uznaje się za wniesione z chwilą jego wpływu na wskazany rachunek bankowy zamawiającego: BZ WBK S.A. Krotoszyn 87 1090 1157 0000 0000 1501 5286 2. Wadium może być wniesione w formach i na zasadach określonych w art. 45 ust. 6 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach ustawy - PZP art.46.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone art.22 Prawa zamówień publicznych. 2. Złożenie oferty jest zgodne z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo wykluczenia wykonawców na zasadach art. 24 ustawy PZP. 4. Na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 5. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający przyjmuje kserokopie p/w dokumentów, tylko takie, które są poświadczone zapisem zgodne z oryginałem i podpisane przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę do podpisywania dokumentów. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu w przypadku, gdy kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwość, co do jej prawidłowości. 2. Wykaz wykonanych robót: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy przedłożyć: wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie np. referencje lub kopia protokołu odbioru tych robót - załącznik nr 3. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg załącznika nr 2 - 2.2 do SIWZ. 4. Wykaz osób, które posiadają niezbędną wiedzę i uprawnienia do prowadzenia i nadzorowania robót budowlanych ze wskazaniem osoby, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy wraz z kopią jego uprawnień i zaświadczenie potwierdzające przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. Ocena spełnienia warunków z Ustawy Prawo Zamówień Publicznych art.24 dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych powyżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki te Wykonawca spełnił. 5. Wykonawca określi okres na jaki udzieli gwarancji w ofercie sporządzonej na podstawie załącznika nr 1, 6. Uzupełnienie wymaganych dokumentów i oświadczeń lub złożenie wyjaśnień jest możliwe w myśl art. 26 ustawy: - ust.3 - zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa art. 25 ust. 1, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. - ust.4 - zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://krotoszyn.lasypanstwowe.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: NADLEŚNICTWO KROTOSZYN, ul. Mickiewicza 6, 63-700 Krotoszyn.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2008 godzina 09:55, miejsce: sekretariat NADLEŚNICTWA KROTOSZYN, ul. Mickiewicza 6, 63-700 Krotoszyn.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.