To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-04
Ruda Śląska: Inżynier kontraktu dla projektowania i budowy Parku Wodnego-Pływackiego Kompleksu Sporowo Rekreacyjnego w Dolinie Kłodnicy w Rudzie Śląskiej
Numer ogłoszenia: 234874 - 2012; data zamieszczenia: 04.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 217418 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Park Wodny w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o., ul. Kłodnicka 97/4, 41-706 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 32 797 32 70, faks 32 797 32 71.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot o którym mowa w art.3 ust.1 pkt 3 ustawy pzp..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Inżynier kontraktu dla projektowania i budowy Parku Wodnego-Pływackiego Kompleksu Sporowo Rekreacyjnego w Dolinie Kłodnicy w Rudzie Śląskiej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu dla Przedsięwzięcia w zakresie budowy pływackiego kompleksu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Kłodnickiej w Rudzie Śląskiej, realizowanego na podstawie Kontraktu Nr: PW-10/2009 zawartego z Generalnym Wykonawcą, z uwzględnieniem Warunków Kontraktowych dla Robót Inżynieryjno-Budowlanych Projektowanych przez Zamawiającego (4. wydanie angielsko-polskie niezmienione 2008, (tłumaczenie 1. wydania FIDIC 1999 opublikowanego przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów - Fédération Internationale des Ingénieurs-Conseils - FIDIC. Do zadań Inżyniera Kontraktu będzie należało w szczególności: 1. Obowiązki Inżyniera Kontraktu na etapie budowy: 1)prowadzenia nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi w pełnym zakresie obowiązków wynikających z przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz aktów wykonawczych; 2)pełnienia funkcji Inżyniera zgodnie z odpowiednimi warunkami umowy; 3)bezstronnego i obiektywnego uczestniczenia w procesie inwestycyjnym m.in. prawidłowego wykonania Kontraktów na Roboty, zgodnie z ich zapisami oraz obowiązującymi przepisami i zasadami sztuki budowlanej; 4)wystawienia Poleceń rozpoczęcia poszczególnych etapów robót; 5)uczestnictwa w przekazaniu przez Zamawiającego Wykonawcom Robót wszystkich istniejących dokumentów o których mowa w Kontraktach na Roboty niezbędnych do ich realizacji; 2. Obowiązki Inżyniera Kontraktu po zakończeniu robót : Po zakończeniu robót budowlanych Inżynier Kontraktu, po uzgodnieniu z Zamawiającym, wystawi Świadectwo Przejęcia lub protokół odbioru końcowego. Przygotowanie wraz z Generalnym Wykonawca niezbędnej dokumentacji w celu pozyskania pozwolenia na użytkownie wraz z książką Obiektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w zaroszeniu do negocjacji i umowie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne 71.31.51.00 - Usługi doradcze w zakresie materiałów budowlanych 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Grontmij Polska Sp. z o.o., ul. Ziębicka 35, 60-164 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 235500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 246000,00
Oferta z najniższą ceną: 246000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 246000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie podstawowe na usługę pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu zostało udzielone po przeprowadzeniu postepowania w trybie przetargu nieograniczonego. Zarówno w ogłoszeniu o zamówieniu jak i SIWZ , Zamawiający przewidział udzielenie zamówienia uzupełniającego do 50% wartości zamówienia podstawowego. Z uwagi na zmianę terminu zakończenia Inwestycji, na której dotychczasowy Wykonawca pełni funkcję Inżyniera Kontraktu konieczne jest powtórzenie zamówienia podstawowego - polegającego na pełnieniu obowiązków Inżyniera kontraktu. Wartość udzielonego zamówienia podstawowego nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy, polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju co zamówienie podstawowe i jest udzielane w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Powyższy stan faktyczny i prawny wyczeruje przesłankę udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki określoną w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Dostawa artykułów biurowych, tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w drugim półroczu 2024r.
- Kompleksowa modernizacja pomieszczeń Oddziału Perinatologii, Ginekologii i Położnictwa na III i IV piętrze budynku "A" Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
- Przebudowa dachu budynku ośrodka sportowo-rekreacyjnego przy ul. Ratowników 2
- Adaptacja pomieszczeń w budynku SP 40 w Rudzie Śląskiej przy ul. Joanny 13 na oddziały przedszkolne
- Prowadzenie całodobowego pogotowia interwencyjnego dróg oraz pozostałych terenów gminnych będących w zarządzie Prezydenta Miasta Ruda Śląska
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja dróg gminnych Skomlin - Klasak Mały, Brzeziny - Przychody, Wróblew - Złota Góra
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.:"Przebudowa drogi nr 336047T ul. Partyzantów w Kunowie"
- Budowa dróg gminnych na osiedlu Grafitowym w m. Lubieszów - etap I
- Opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie zwiększenia mocy jednostek wytwarzania energii elektrycznej dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży z Odnawialnych Źródeł Energii
- "Przebudowa zintegrowanego systemu ostrzegania i alarmowania ludności o zagrożeniach"
- Poprawa infrastruktury obiektu stadionu LKS Tempo Stolarzowice - edycja 2.
więcej: Usługi inżynieryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.