eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › zakup systemów informatycznych do zarządzania informacjami środowiskowymi i opłatami za korzystanie ze środowiska.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-28

Łódź: zakup systemów informatycznych do zarządzania informacjami środowiskowymi i opłatami za korzystanie ze środowiska.
Numer ogłoszenia: 234826 - 2007; data zamieszczenia: 28.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Łódzkie, al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6633362, 6633364, fax 042 6633344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup systemów informatycznych do zarządzania informacjami środowiskowymi i opłatami za korzystanie ze środowiska..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup systemów informatycznych do zarządzania informacjami środowiskowymi i opłatami za korzystanie ze środowiska. Wymagania jakościowe i formalne. Wykonawca odpowiedzialny będzie za: -dostarczenie systemów informatycznych do zbierania, archiwizowania, przetwarzania informacji o ochronie środowiska w szczególności do zarządzania opłatami za korzystanie ze środowiska, opłatą produktową i substancjami zubażającymi warstwę ozonową tj. weryfikacji wysokości należnych i wnoszonych opłat, ich podziału na poszczególne fundusze, wspomagania wydawania decyzji administracyjnych z tego zakresu oraz wspomagania procesu windykacji, -zaimportowanie istniejących baz do nowego systemu, -zapewnienie zmian w oprogramowaniu do zmian prawnych przez okres licencjonowania, -zapewnienie serwisu technicznego dostarczonego oprogramowania oraz wsparcia merytorycznego on-line przez Wykonawcę. Zakupione systemy informatyczne będą zainstalowane przez Wykonawcę na serwerze i końcówkach roboczych Zamawiającego. Weryfikacja i konfiguracja istniejących systemów operacyjnych oraz narzędzi niezbędnych do prawidłowego działania zakupionych systemów na serwerze oraz końcówkach roboczych należeć będzie do Wykonawcy. Poprawność ustawień serwera i końcówek roboczych oraz ich ewentualna korekta będzie dokonywana przez Wykonawcę bezpłatnie dwukrotnie w ciągu okresu licencjonowania na pisemny wniosek Zamawiającego. Błędy wymagające dostępu Wykonawcy do baz będą korygowane w ustalonym terminie nie dłuższym niż 4 dni roboczych od czasu otrzymania baz przez Wykonawcę. Wykonawca zapewni telefoniczną i e-mailową pomoc w zakresie użytkowania i działania systemu informatycznego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dwa razy do roku konsultacje dla trzech osób w zakresie administracji i konfiguracji dostarczonego oprogramowania oraz w zakresie funkcjonalności oraz obsługi nowych wersji programów każdorazowo w wymiarze nie mniejszym niż 3 dni. Konsultacje powinny odbyć się w siedzibie Wykonawcy, który zobowiązany jest zapewnić pełne wyżywienie oraz noclegi dla uczestników konsultacji w wymaganym zakresie. Zakupione systemy informatyczne mają uzyskiwać pełną funkcjonalność na posiadanej przez Zamawiającego platformie sprzętowo - programowej. Na stacjach roboczych zamawiający posiada jednostki wyposażone w procesory Celeron 2,4 GHz i 256 MB RAM oraz system operacyjny Windows 2000/XP. Serwer bazy danych wyposażony będzie w procesory 2x Intel Xeon 3,2 GHz oraz 4 GB pamięci RAM. System dyskowy to 4 dyski SCSI 146 GB 10k rpm pracujące w macierzy RAID 5. Serwer wyposażony jest w system operacyjny Windows 2003 Serwer Standard oraz serwer baz danych Microsoft SQL Server 2000 z licencją na jeden procesor. Zakupione systemy informatyczne mają spełniać następujące warunki techniczne: -umożliwić pracę w środowisku sieciowym opartym na serwerach pracujących pod kontrolą systemów operacyjnych rodziny Windows 2000/2003 Serwer -baza danych powinna pracować na serwerze MS SQL 2000 Standard. Zamawiający dopuszcza systemy opierające się na innym standardzie bazodanowym, jednak w taki przypadku Wykonawca jest zobowiązany w cenie oferty zawrzeć koszty dostarczenia wszelkich wymaganych licencji na niezbędne do tego celu oprogramowanie lub zakup sprzętu (jeśli posiadany przez Zamawiającego sprzęt nie pozwoliłby na uruchomienie dostarczonych systemów), jak również koszt szkolenia technicznego dla pracowników Zamawiającego zajmujących się administracją serwera baz danych (3 osoby w wymiarze pozwalającym na samodzielną administracją dostarczonym oprogramowaniem) -posiadać jednolity system logowania użytkowników systemów, z możliwością definiowania przez administratora systemu na jednym panelu zarządzania haseł i praw dostępu. Zakupione systemy informatyczne mają być zgodne z odpowiednimi zapisami ustaw: -z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 129, poz.902 ze zmianami) -z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2001r. Nr 62, poz.628 ze zmianami) -z dnia 27 lipca 2001 r. o wprowadzeniu ustawy - Prawo ochrony środowiska, ustawy o odpadach oraz o zmianie niektórych ustaw (Dz. U. z 2001 r. Nr 100, poz. 1085 ze zmianami) -z dnia 31 stycznia 1980 r. o ochronie i kształtowaniu środowiska (tj. Dz. U. z 1994 r. Nr 49, poz. 196 ze zmianami) -z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tj. Dz. U. z 2002 r Nr 76 poz.694 ze zmianami) -z dnia 11 maja 2001 r. o obowiązkach przedsiębiorców w zakresie gospodarowania niektórymi odpadami oraz o opłacie produktowej i depozytowej (Dz. U. z 2001 r. Nr 63, poz. 639 ze zmianami) -z dnia 20 kwietnia 2004 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową (Dz. U. z 2004 r. Nr 121, poz. 1263 ze zmianami) -dział III ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zmianami) -ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 101 z 2002 r., poz. 926 ze zmianami) -z dnia 18 maja 2005 r. o zmianie ustawy - Prawo ochrony środowiska oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2005 r. Nr 113 poz. 954: zmiana Dz. U. z 2006 r. Nr 50, poz. 360) -Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 22 sierpnia 2005 r. w sprawie naliczania odsetek za zwłokę oraz opłaty prolongacyjnej, a także zakresu informacji, które muszą być zawarte w rachunkach (Dz. U. z 2005 r. Nr 165, poz. 1373) Zakupione systemy informatyczne muszą mieć możliwość wykorzystania informacji zawartych w SQL-owych bazach danych sporządzonych przez Zamawiającego w dotychczasowym systemie informatycznym. Dopuszcza się możliwość zapoznania się Wykonawcy ze strukturą istniejącej bazy danych w siedzibie Zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu terminu oraz podpisaniu oświadczenia stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Zakupione systemy informatyczne mają wykorzystywać co najmniej katalogi gazów i pyłów wprowadzanych do powietrza, paliw, ryczałtowych środków transportu i ryczałtowych źródeł spalania, odpadów, metod uzdatniania pobieranych wód, regionów hydrograficznych, rodzajów ścieków, zanieczyszczeń w ściekach, jednostkowych stawek opłatowych dla powietrza, odpadów, wody, zanieczyszczeń w ściekach, opłaty produktowej, opłat za substancje zubożające warstwę ozonową, podziału administracyjnego kraju, rodzaju działalności. Stosowane katalogi mają być zgodne z odpowiednimi uregulowaniami prawa polskiego, a w przypadku braku odpowiednich uregulowań nomenklaturą Unii Europejskiej (Europejskiej Agencji Ochrony Środowiska). Zakupione systemy informatyczne, wykorzystując wspólną dla wszystkich modułów bazę, gromadzić mają dane dotyczące jednostek organizacyjnych zobowiązanych do wnoszenia opłat za korzystanie ze środowiska i ich struktury. Systemy informatyczne składać się mają z podsystemów: -weryfikującego i ustalającego wysokość opłat -umożliwiającego obsługę księgową kont redystrybucyjnych rachunków bankowych prowadzonych przez Marszałka oraz podział wpływających opłat na fundusze ochrony środowiska, opłat produktowych oraz opłat za substancje zubożające warstwę ozonową -umożliwiającego sporządzanie kart informacyjnych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie -umożliwiającego rejestrowanie dokumentów wpływających do i wychodzących z Urzędu Marszałkowskiego, powiązanych z bazą płatników Podsystem weryfikujący i ustalający wysokość opłat składać się ma z pracujących na jednej bazie, ale mogących niezależnie funkcjonować części, umożliwiających: -obliczanie i weryfikowanie opłaty za wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza (za lata 2001 - 2008), poprzez umożliwienie gromadzenia i odpowiedniego przetwarzania wszystkich niezbędnych do tego celu danych, w tym danych dotyczących stanu formalno - prawnego i parametrów urządzeń technicznych powodujących powstanie obowiązku opłatowego wraz z możliwością edytowania decyzji administracyjnych realizujących art. 288 ustawy Prawo ochrony środowiska -obliczanie i weryfikowanie opłaty za składowanie odpadów (za lata 2001 - 2008), poprzez umożliwienie gromadzenia i odpowiedniego przetwarzania wszystkich niezbędnych do tego celu danych, w tym danych dotyczących składowisk i ich stanu formalno - prawnego wraz z możliwością edytowania decyzji administracyjnych realizujących art. 288 ustawy Prawo ochrony środowiska -obliczanie i weryfikowanie opłaty za pobór wód powierzchniowych i podziemnych (za lata 2002 - 2008), poprzez umożliwienie gromadzenia i odpowiedniego przetwarzania wszystkich niezbędnych do tego celu danych, w tym danych dotyczących stanu formalno - prawnego i urządzeń technicznych powodujących powstanie obowiązku opłatowego wraz z możliwością edytowania decyzji administracyjnych realizujących art. 288 ustawy Prawo ochrony środowiska -obliczanie i weryfikowanie opłaty za wprowadzanie do wód lub do ziemi substancji wraz ze ściekami (za lata 2002 - 2008), poprzez umożliwienie gromadzenia i odpowiedniego przetwarzania wszystkich niezbędnych do tego celu danych, w tym danych dotyczących stanu formalno - prawnego i urządzeń technicznych powodujących powstanie obowiązku opłatowego wraz z możliwością edytowania decyzji administracyjnych realizujących art. 288 ustawy Prawo ochrony środowiska -obliczanie i weryfikowanie opłaty produktowej (za lata 2002 - 2008), poprzez umożliwienie gromadzenia i odpowiedniego przetwarzania wszystkich niezbędnych do tego celu danych wraz z możliwością edytowania decyzji administracyjnych realizujących art. 17 ustawy o obowiązkach przedsiębiorców oraz o opłacie produktowej i depozytowej -obliczanie i weryfikowanie opłat dotyczących substancji zubożających warstwę ozonową (za lata 2006 - 2008), poprzez umożliwienie gromadzenia i odpowiedniego przetwarzania wszystkich niezbędnych do tego celu danych wraz z możliwością edytowania decyzji administracyjnych realizujących art. 22 ust.1 ustawy o substancjach zubożających warstwę ozonową -rejestrację dokumentów przychodzących i wychodzących z komórki zajmującej się opłatami za korzystanie ze środowiska, których dane wykorzystywane są w pozostałych podsystemach Podsystem umożliwiający obsługę księgową kont redystrybucyjnych rachunków bankowych prowadzonych przez Marszałka oraz podział wpływających opłat na fundusze ochrony środowiska, opłat produktowych oraz opłat za substancje zubożające warstwę ozonową umożliwiać ma zgodnie z zapisami odpowiednich przepisów: -obsługę księgową kont redystrybucyjnych rachunków bankowych, prowadzonych przez Marszałka Województwa, na których gromadzone są opłaty za korzystanie ze środowiska, opłaty produktowe oraz opłaty za substancje zubożające warstwę ozonową, w tym drukowanie dokumentów księgowych -podział zgromadzonych opłat na fundusze ochrony środowiska zgodnie z obowiązującymi przepisami -podział opłat produktowych zgodnie z obowiązującymi przepisami -podział opłat za substancje zubożające warstwę ozonową zgodnie z obowiązującymi przepisami -współpracę z posiadanym przez Zamawiającego programem do przelewów elektronicznych typu Home-banking -generowanie zestawień i ewidencji wymaganych ustawami -wspomaganie procesu windykacji decyzji administracyjnych związanych z opłatami za korzystanie ze środowiska, opłatami produktowymi oraz opłatami za substancje zubożające warstwę ozonową, poprzez generowanie odpowiednich zestawień, drukowanie upomnień, tytułów wykonawczych, not odsetkowych, stosownych postanowień z możliwością raportowania poszczególnych powiatów -tworzenia zestawień dotyczących wszystkich informacji zawartych w bazie, z możliwością określenia kryteriów i zakresu wyboru danych na zestawieniu -sprawozdawczość obowiązującą Marszałka Województwa w zakresie opłat za korzystanie ze środowiska Podsystem umożliwiający sporządzanie kart informacyjnych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie ma zgodnie z zapisami odpowiednich przepisów: -przechowywać informacji o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie -generować i umożliwiać wydruk kart informacyjnych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie -umożliwić prezentacje dokumentów zgodnie z art. 19 ust. 7a ustawy - Prawo ochrony środowiska Podsystem umożliwiający rejestrowanie dokumentów wpływających do i wychodzących z Urzędu Marszałkowskiego powiązanych z bazą płatników ma zgodnie z zapisami odpowiednich przepisów: -rejestrować dokumenty wpływające do Urzędu, w tym: ewidencje, wnioski, decyzje, -umożliwiać określenie parametrów dla automatycznego nadawania niepowtarzalnej numeracji dla całej korespondencji przychodzącej, -rejestrować dokumenty wychodzące z Urzędu, -pozwalać tworzyć szablony numeracji pism jednolitych dla całej bazy podmiotów Zakupione systemy informatyczne po wygaśnięciu terminów licencji muszą zachowywać przez okres 5 lat funkcjonalność w zakresie dostępu do danych zawartych w bazach i ich raportowaniu jednak bez możliwości edycji (dotyczy danych wprowadzonych w czasie licencyjnego użytkowania oprogramowania oraz wprowadzonych w dotychczasowym systemie informatycznym) na minimum: 3 stanowiskach obsługujących podsystem weryfikujący i ustalający wysokość opłat, 2 stanowiskach obsługujących obsługę księgową kont redystrybucyjnych rachunków bankowych prowadzonych przez Marszałka oraz podział wpływających opłat na fundusze ochrony środowiska, opłat produktowych oraz opłat za substancje zubożające warstwę ozonową, 1 stanowisku obsługującym sporządzanie kart informacyjnych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie i 1 stanowisku obsługującym rejestrowanie dokumentów wpływających do i wychodzących z Urzędu Marszałkowskiego, powiązanych z bazą podmiotów. Zakupione systemy informatyczne mają działać sieciowo w systemie wielodostępu. Systemy informatyczne mogą działać niezależnie, ale muszą wymieniać ze sobą dane, bez konieczności ręcznego przepisywania. Systemy informatyczne mają umożliwić pracę minimum 33 osobom. W tym: -12 osobom zajmującym się obliczaniem i weryfikacją opłaty za wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza, -3 osobom zajmującym się obliczaniem i weryfikacją opłaty za składowane odpadów, -2 osobom zajmującym się obliczaniem i weryfikacją opłaty za pobór wód powierzchniowych i podziemnych oraz obliczanie i weryfikacją opłaty za wprowadzanie do wód lub do ziemi substancji wraz ze ściekami, -1 osobie zajmującej się obliczaniem i weryfikacją opłaty produktowej, -1 osobie zajmującej się obliczaniem i weryfikacją opłat za substancje zubożające warstwę ozonową, -7 osobom zajmującym się obsługą księgową kont redystrybucyjnych rachunków bankowych prowadzonych przez Marszałka, podziałem opłat na fundusze ochrony środowiska wraz z procesem windykacji opłat oraz księgowaniem należności z podsystemu weryfikującego i ustalającego wysokość opłaty (Na minimum jednym z sześciu stanowisk do obsługi księgowej musi byś możliwość dokonywania eksportu przelewów oraz na minimum jednym z sześciu stanowisk do obsługi księgowej musi byś możliwość edytowania raportu OS-4), -3 osobom zajmujących się kontrolą podmiotów na stanowiskach mobilnych (notebooki). Stanowiska powinny umożliwiać zaimportowanie danych wyeksportowanych ze wspólnej bazy systemów informatycznych, ich weryfikację i edycję oraz ponowny eksport do wspólnej bazy danych. Stanowiska winny umożliwiać dostęp do danych zwianych z: obliczaniem i weryfikacją opłaty za wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza, obliczaniem i weryfikacją opłaty za składowane odpadów, obliczaniem i weryfikacją opłaty za pobór wód powierzchniowych i podziemnych oraz obliczanie i weryfikacją opłaty za wprowadzanie do wód lub do ziemi substancji wraz ze ściekami, obliczaniem i weryfikacją opłaty produktowej, obliczaniem i weryfikacją opłat za substancje zubożające warstwę ozonową, -2 osobom zajmującym się administrowaniem systemami, -minimum 2 osobom zajmującym się sporządzaniem kart informacyjnych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie oraz wprowadzaniem korespondencji przychodzącej do departamentu, Umożliwienie sporządzania i edycji kart informacyjnych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie oraz wprowadzanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej z departamentu dla wszystkich wyżej wymienionych stanowisk merytorycznych (z wyłączeniem stanowisk mobilnych).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.00.00.00 - Usługi komputerowe i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 , tzn. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 Ustawy . Zamawiający uzna warunek zawarty w pkt b za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy: wykażą się należytym wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jednego zadania polegającego na wdrożeniu systemu informatycznego o podobnej skali złożoności oraz porównywalnej lub większej wielkości baz danych o wartości nie mniejszej niż wartość oferty (warunek ten może być spełniony łącznie przez wykonawców składających ofertę wspólną). Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy, Zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów: a) oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 Ustawy według Załącznika do SIWZ Nr 2, b) oświadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania według Załącznika do SIWZ Nr 3, c) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, Zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: a) wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (Załącznik do SWIZ Nr 4). 3. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumenty składa zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, 2) formularz stanowiący Załącznik do SIWZ Nr 3 (Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania) każdy z Wykonawców podpisuje oddzielnie, 3) formularz stanowiący Załącznik do SIWZ Nr 2 (Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy) podpisuje pełnomocnik . Uwaga: Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. termin dostawy oprogramowania - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodzkie.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski w Łodzi Wydział ds. Zamówień Publicznych al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź pok. 407 , IV pietro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2007 godzina 11:00, miejsce: Zamawiający otworzy koperty z ofertami w Łodzi przy Al. Piłsudskiego 8, w pokoju nr 201, piętro II, dnia: 10.12.2007 r. godz. 11.30. Otwarcie ofert jest jawne..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.