eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudnik nad Sanem › Dostawa elementów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia bhp

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-08

Rudnik nad Sanem: Dostawa elementów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia bhp
Numer ogłoszenia: 234824 - 2011; data zamieszczenia: 08.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 202450 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Rudnik, ul. Rzeszowska 134, 37-420 Rudnik nad Sanem, woj. podkarpackie, tel. 015 8766211, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa elementów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia bhp.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia bhp do siedziby biura Nadleśnictwa Rudnik. I.Mundur wyjściowy leśnika 1.Mundur wyjściowy męski - marynarka 5szt; - spodnie 10szt; 2.Mundur wyjściowy damski - marynarka 0szt; - spódnica 2szt; - spodnie 3szt; 3.Koszula biała męska z długim rękawem 12szt; 4.Koszula biała męska z krótkim rękawem 13szt; 5.Bluzka biała damska z długim rękawem 0szt; 6.Bluzka biała damska z krótkim rękawem 4szt; 7.Krawat 7szt; 8.Płaszcz wiosenno - jesienny damski 1szt; 9.Płaszcz wiosenno - jesienny męski 0szt; 10.Kapelusz damski 0szt; 11.Kapelusz męski 4szt; 12.Kurtka zimowa damska 0szt; 13.Kurtka zimowa męska 7szt; 14.Czapka mundurowa 2szt; II.Mundur codzienny leśnika 1.Koszula męska z długim rękawem 36szt; 2.Koszula męska z krótkim rękawem 27szt; 3.Bluzka damska z długim rękawem 2szt; 4.Bluzka damska z krótkim rękawem 3szt; 5.Spodnie męskie 24szt; 6.Spódnica 0szt; 7.Sweter 25szt; 8.Kamizelka 7szt; 9.Bluza z polaru 23szt; 10.Kurtka 13szt; 11.Czapka zimowa 6 szt; III.Mundur terenowy leśnika 1.Ubranie letnie Bluza i kamizelka z wzorem panterki 7szt; Spodnie z wzorem panterki 35szt; 2.Ubranie zimowe Kurtka z wzorem panterki 6szt; Spodnie z wzorem panterki 8szt; 3.Czapka letnia 8szt; 4.Czapka zimowa 3szt; IV.Przedmioty uzupełniające 1.Szalik 0szt; 2.Rękawice damskie 1szt; 3.Rękawice męskie 12szt; 4.Skarpety 90szt; 5.Półbuty wyjściowe 21 par 6.Peleryna 1szt; 7.Półbuty codzienne 12 par 8.Trzewiki terenowe z membraną z sympatexu lub równoważną 13 par 9.Trzewiki terenowe z membraną z goretexu lub równoważną 11 par V.Oznaki 1.Stylizowany wizerunek orła 0 2.Stylizowana gałązka modrzewia 0 4.Oznaki służbowe 3szt; Elementy odzieży roboczej i obuwia bhp 1.Buty gumowo-filcowe z kołnierzem 28 par 2.Buty gumowe ze skarpetką 30 par 3.Rękawice ochronne (wzmocnione skórą licową) 0szt; 4.Rękawice podgumowane 0szt; 5.Ubranie robocze drelichowe letnie 8szt; 6.Ubranie robocze ocieplane 12szt; 7.Kurtka wodochronna 22szt; 8.Trzewiki robocze przemysłowe 8 par 9.Fartuch roboczy 0szt; 10.Czapka letnia 5szt; 11.Koszula flanelowa 5szt; 12.Kalesony bawełniane 5szt; 13.Kamizelka ocieplana drelichowa 1szt; 14.Czapka zimowa 5szt; 15.Płaszcz p. deszczowy 0szt; 16.Kurtka ocieplana 0szt; 17.Płaszcz roboczy damski 0szt; 18Torba polowa (raportówka) 13szt;.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki 18.11.00.00 - Odzież branżowa 18.20.00.00 - Odzież wierzchnia 18.33.00.00 - Koszulki i koszule 18.42.30.00 - Krawaty 18.42.40.00 - Rękawice 18.44.00.00 - Kapelusze i nakrycia głowy 18.22.00.00 - Odzież przeciwdeszczowa 18.22.22.00 - Komplety odzieżowe 18.14.00.00 - Dodatki do odzieży roboczej 18.80.00.00 - Obuwie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Obsługi Leśnictwa, H.Skrodzka-Bałata, P. Bałata S.J., Ul. Mieszka I 4, 39-400 Tarnobrzeg, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57333,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 72779,72

  • Oferta z najniższą ceną: 72779,72 / Oferta z najwyższą ceną: 72779,72

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.