Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-28
Stężyca: Przetarg na usługę bankową polegającą na udzielniu kredytu długoterminowego na sfinasowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego w roku 2007 w kwocie 500.000,00 PLN
Numer ogłoszenia: 234773 - 2007; data zamieszczenia: 28.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stężyca, pl. Senatorski 1, 08-540 Stężyca, woj. lubelskie, tel. 081 8663036.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg na usługę bankową polegającą na udzielniu kredytu długoterminowego na sfinasowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego w roku 2007 w kwocie 500.000,00 PLN.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa bankowa polegająca na udzielniu kredytu długoterminowego na sfinasowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego w roku 2007 w kwocie 500.000,00 PLN. Szczegóły w SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.00.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego Kod CPV wg słownika 2008: 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań: a)posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, a także dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Wykonawca, który nie spełnia powyższych warunków podlega wykluczeniu z postępowania. 3.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków określonych w pkt 1 na podstawie oświadczenia Wykonawcy oraz złożonych dokumentów określonych w Rozdziale IV - (art. 44 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych) Sposób dokonywania oceny w/w warunków będzie odbywał się wg zasady SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ DOKUMENTÓW WYMAGANYCH OD WYKONAWCÓW 1.Wypełniony formularz ofertowy - zgodnie z Załącznikiem Nr1 do niniejszej SIWZ. 2.Ofertę Wykonawcy - zgodnie z Załącznikiem Nr2 do niniejszej SIWZ. 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodne ze Załącznikiem Nr 3 do niniejszej SIWZ. 4.Harmonogram spłaty kredytu i odsetek 5.Zaakceptowane i parafowane Istotne Postanowienia Umowy, jako akceptacja ich warunków - zgodne z Załącznikiem Nr 4 do niniejszej SIWZ. 6.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej stosuje się odpowiednio zapisy §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. Nr 71, poz. 645). 8.Dokumenty, o których mowa w ust. Od 1 do 7, powinny być dostarczone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 9.W przypadku gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub budząca wątpliwość co do jej prawdziwości, Zamawiający będzie miał prawo żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stezyca.netbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Stężycy Plac Senatorski 1 08- 540 Stężyca, pok. nr 5.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2007 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy w Stężycy Plac Senatorski 1 08- 540 Stężyca, pok. nr 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI STĘŻYCA
- Budowa sieci dróg dojazdowych do terenów inwestycyjnych na terenie gminy Stężyca
- Sukcesywna dostawa kruszywa
- Remont (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Pawłowice
więcej: przetargi STĘŻYCA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa bankowa budżetu powiatu opoczyńskiego i jednostek organizacyjnych
- Dostawa samochodów osobowych dla UMiG Mirsk w formie leasingu operacyjnego
- UDZIELENIE GMINIE MIASTA GDYNI KREDYTU DŁUGOTERMONOWEGO DO KWOTY 90 000 000 PLN NA REALIZACJĘ INWESTYCJI I FINANSOWANIE WYDATKÓW NIE ZNAJDUJĄCYCH POKRYCIA W ZAPLANOWANYCH DOCHODACH.
- wykonywanie obsługi bankowej gminy Legnica i jej jednostek organizacyjnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.