eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stężyca › Przetarg na usługę bankową polegającą na udzielniu kredytu długoterminowego na sfinasowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego w roku 2007 w kwocie 500.000,00 PLN

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-28

Stężyca: Przetarg na usługę bankową polegającą na udzielniu kredytu długoterminowego na sfinasowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego w roku 2007 w kwocie 500.000,00 PLN
Numer ogłoszenia: 234773 - 2007; data zamieszczenia: 28.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stężyca, pl. Senatorski 1, 08-540 Stężyca, woj. lubelskie, tel. 081 8663036.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg na usługę bankową polegającą na udzielniu kredytu długoterminowego na sfinasowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego w roku 2007 w kwocie 500.000,00 PLN.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa bankowa polegająca na udzielniu kredytu długoterminowego na sfinasowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego w roku 2007 w kwocie 500.000,00 PLN. Szczegóły w SIWZ

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.00.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego Kod CPV wg słownika 2008: 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań: a)posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, a także dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Wykonawca, który nie spełnia powyższych warunków podlega wykluczeniu z postępowania. 3.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków określonych w pkt 1 na podstawie oświadczenia Wykonawcy oraz złożonych dokumentów określonych w Rozdziale IV - (art. 44 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych) Sposób dokonywania oceny w/w warunków będzie odbywał się wg zasady SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ DOKUMENTÓW WYMAGANYCH OD WYKONAWCÓW 1.Wypełniony formularz ofertowy - zgodnie z Załącznikiem Nr1 do niniejszej SIWZ. 2.Ofertę Wykonawcy - zgodnie z Załącznikiem Nr2 do niniejszej SIWZ. 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodne ze Załącznikiem Nr 3 do niniejszej SIWZ. 4.Harmonogram spłaty kredytu i odsetek 5.Zaakceptowane i parafowane Istotne Postanowienia Umowy, jako akceptacja ich warunków - zgodne z Załącznikiem Nr 4 do niniejszej SIWZ. 6.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej stosuje się odpowiednio zapisy §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. Nr 71, poz. 645). 8.Dokumenty, o których mowa w ust. Od 1 do 7, powinny być dostarczone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 9.W przypadku gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub budząca wątpliwość co do jej prawdziwości, Zamawiający będzie miał prawo żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stezyca.netbip.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Stężycy Plac Senatorski 1 08- 540 Stężyca, pok. nr 5.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2007 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy w Stężycy Plac Senatorski 1 08- 540 Stężyca, pok. nr 5.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.