eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Awaryjne remonty wpsutów deszczowych, studni rewizyjnych i uzupełnianie pokryw na wpusty i studnie na terenie miasta Katowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-28

Katowice: Awaryjne remonty wpsutów deszczowych, studni rewizyjnych i uzupełnianie pokryw na wpusty i studnie na terenie miasta Katowice
Numer ogłoszenia: 234752 - 2007; data zamieszczenia: 28.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Katowice, ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2593303, fax 032 2593303,032 2598930.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Awaryjne remonty wpsutów deszczowych, studni rewizyjnych i uzupełnianie pokryw na wpusty i studnie na terenie miasta Katowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Awaryjne tzn. na każde żądanie i zgłoszenie zamawiającego remonty wpustów deszczowych i studni rewizyjnych zabudowanych na kanalizacji deszczowej wraz z uzupełnianiem skradzionych pokryw na w.w. urządzeniach o różnych porach i w róznych miejscach na terenie miasta Katowice.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 7000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 spełniajacy warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. z dnia 29.01.2004 / Dz. U. z 2006 Nr 164 poz. 1163 z późn. zm./. a) posiada uprawnienia do wykonywania działalności określonej w w.w. zamówieniu, b) posiada niezbędną wiedzę i doswiadczenie oraz potencjal techniczny a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - Wykazanie doświadczenia w zrealizowanych robotach budowlanych z okresu ostatnich 5-ciu lat lub z całego okresu działalności jeżeli ten okres jest krótszy niz 5 lat / licząc wstecz od daty składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu / z wykazaniemprzynajmniej 2 robót budowlanych o wartości minimum 400.000 zł brutto / w zakresie wyłącznie objetym niniejszym zamówieniem / z podaniem daty i miejsca wykonania /. - Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia poprzez przedłożenie dokumentów o niezaleganiu w podatkach i obowiązkowych składkach. Zamawiający zaprosi do składania ofert 10 wykonawców. Jeżeli ilość wykonawców spełniających minimalne wymagania tj. wykonanie 2 robót budowlanych o wartości minimum 400.000 zł brutto / wyłącznie o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia /, popartej referencjami będzie większa niż 10, to zamawiający zakwalifikuje do przetargu oferty wykonawców według poniższej oceny: -za każde dodatkowo wykonane zamówienie o profilu odpowiadającym przedmiotowemu zamówieniu o wartości minimum 400.000 zł brutto zamawiający przyzna 10 pkt - punktowane będzie nie więcej niz dodatkowe 3 rerferencje.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zawierający m. in. dokładne dane wykonawcy. Zamawiający nie wymaga użycia określonego formularza do zgłaszanych przez wykonawców wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu. 2. Pisemne oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postepowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 22 w związku z art. 22 ust. 1 ppkt 1-4 p.z.p., podpisany w sposób określony powyżej. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania wniosków. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał zgode na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wczesniej niż 3 miesiące przed terminem składania wnisoków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu. 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał zgode na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu. 6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5-ciu lat zamówień o wartości minimum 400.000 zł brutto z podaniem daty i miejsca wykonania, wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te wykonane zostały z należytą starannością / w zakresie wyłącznie objetym niniejszym zamówieniem /. W przypadku wykonawców, których okres prowadzenia działalności jest krótszy niz 5 lat, wykaz z całego okresu działalności. Wymaga sie wykonania minimum dwóch robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 400.000 zł brutto wraz z załączonymi dokumentami / w zakresie wyłącznie objetym niniejszym zamówieniem /, potwierdzającymi wykonanie prac z należyta starannością. 7. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. 8. Polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie w zakresie działalności gospodarczej. 9. Oświadczenie wykonawcy o przystąpieniu do robót najpóźniej w ciągu 1 godziny od chwili zgłoszenia przez zamawiającego. Wykonawcy wystepujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu i do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego / umocowanie moze wynikać z treści umowy konsorcjum załączonej do wniosku lub zostać przedłożone oddzielnie wraz z wnioskiem/.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 10.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2007 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miasta Katowice-Wydział Gospodarki Komunalnej Ul. Francuska 70 III piętro pokój nr 301.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym i załączniki do wniosku / oświadczenia i dokumenty/, musza być podpisane przez upowaznionych przedstawicieli wykonawców. Wniosek pod rygorem uznania za nieważny musi być sporządzony w języku polskim w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisany przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji, bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrebnego pełnomocnictwa. Dokumenty winny być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodnośc z oryginałem przez wykonawcę. Opakowanie wniosków wraz z elementami potwierdzającymi spełnienie warunków. Wniosek wraz z załacznikami należy złożyć w nieprzeźroczystym, zamknietym opakowaniu / np. koperta /, uniemozliwiajacym otwarcie i zapoznanie sie z treścią bez uszkodzenia opakowania przed terminem składania wniosków. Wykonawca, który ma siedzibe lub miejsce zamieszkania poza terytorium rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 3, 4 i 5 składa dokument lub dokumenty w formie jak określono w paragrafie 2 Rozporządzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty moga być składane / dz. U. Nr 87 poz. 605 /.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.