eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skarżysko-Kamienna › Zakup i dostawa sprzętu do pielęgnacji murawy boisk z nawierzchnią sztuczną w Skarżysku-Kamiennej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-07

Skarżysko-Kamienna: Zakup i dostawa sprzętu do pielęgnacji murawy boisk z nawierzchnią sztuczną w Skarżysku-Kamiennej.
Numer ogłoszenia: 234725 - 2009; data zamieszczenia: 07.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Centrum Sportu i Rekreacji , ul. Spółdzielcza 19, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2539450, faks 041 2539450.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcsir.skarzysko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu do pielęgnacji murawy boisk z nawierzchnią sztuczną w Skarżysku-Kamiennej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa następującego sprzętu do pielęgnacji murawy boisk z nawierzchnią sztuczną w Skarżysku-Kamiennej: ciągnik posiadający certyfikat CE z silnikiem diesela - ilość cylindrów 3 - napęd na cztery koła - moc silnika min. 32 KM do 36 KM, przekładnia mechaniczna wielostopniowa ilość biegów-min 4 przód, 2 tył, pojemność silnika do 1500 ccm, zbiornik paliwa min. 30 l - TUZ tylni kat. I, udźwig 1400kg - typ pompy hydraulicznej przekładniowa - wydatek pompy hydraulicznej 27l na min - wyjście hydrauliczne tył min. jedna para - promień skrętu - min. 260cm -układ kierowniczy hydrauliczny - ciężar max. 1400kg - ogumienie szerokie na trawę - hak tylni standardowy, 145mm - możliwość założenia 4 szt. obciążników przednich po 27 kg - typ sprzęgła - suche. Urządzenie zamiatająco - oczyszczające granulat na nawierzchni ze sztuczną trawą posiadające certyfikat CE -szt. 1. urządzenie do zbierania z powierzchni boiska zanieczyszczeń - montaż przez zaczep trzypunktowy. Urządzenie zbiera zanieczyszczenia przy pomocy specjalnej szczotki zmiatającej, która wrzuca je na duże sito i przesiewa od granulatu, który przelatuje przez otwory sita i zostaje na powierzchni boiska. 1) dane techniczne - długość urządzenia nie większa niż 225 cm.- szerokość urządzenia nie większa niż 146 cm. - napęd - od WOM ciągnika - wymagana ilość obrotów WOM - 540 obr.na min. - prędkość pracy od 4-12 km na h. - element podnoszący granulat - rotująca szczotka - głębokość pracy szczotki - 5-7mm - posiadanie możliwości regulacji głębokości pracy - ilość kół - 4 - element przesiewający - drgające sito - sprzęg z ciągnikiem - za pomocą 3 punktowego układu zawieszenia (TUZ), - waga do 350kg - zbiornik na zanieczyszczenia -podwójny każdy min 45l - wyposażone w dodatkową szczotkę do wyrównywania. III) Urządzenie szczotkujące posiadające certyfikat CE - szt. 1 Urządzenie przeznaczone do rozprowadzania włókien sztucznej trawy i wyrównywania powierzchni, wmiatania piasku i granulatu, szerokość robocza do 190cm, - szerokość transportowa max. 190cm, - waga nie większa niż 120kg, - rodzaj włosia - twarde specjalistyczne, rozmieszczenie włosia - na listewkach ułożonych zygzakowato, dwie listwy prostopadłe do kierunku jazdy, pozostałe zygzakowate, - sprzęg z ciągnikiem - za pomocą 3-punktowego układu zawieszenia (TUZ) - posiadające możliwość powiększenia szerokości roboczej za pomocą wysięgników bocznych do szerokości roboczej 4m, - posiadające dwie nóżki wsporcze, - posiadające możliwość pracy szczotką w dwóch kierunkach, zarówno w tył jak i w przód szczotki -opcjonalny sprzęg z ciągnikiem za pomocą dyszla. Wszystkie urządzenia (wymienione w poz. II - III) muszą współpracować z oferowanym ciągnikiem..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.90.00.00 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp. Dostawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że: - warunki określone w pkt. b) i c) spełniają łącznie wszyscy wykonawcy, na potwierdzenie których należy złożyć wymagane dokumenty, - warunki określone w pkt. a) i d) spełnia każdy z dostawców, na potwierdzenie których należy złożyć wymagane dokumenty. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty (Rozdział II). Dostawca musi wykazać spełnienie każdego z ocenianych warunków. Opis dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający oceni zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia). Nie spełnienie któregokolwiek warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Dostawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej na każdej zapisanej stronie za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Dostawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w części III rozdział VIII i w formie określonej w części III rozdział VII SIWZ następujące oświadczenia i dokumenty: I. Na potwierdzenie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, Zamawiający żąda załączenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Oświadczenia Dostawcy - załącznik nr 3 i 3a. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Dostawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego Wykonawcę. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Dostawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Dostawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego Dostawcę. 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Dostawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Dostawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego Dostawcę. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Dostawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego Dostawcę. 6. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Dostawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego Dostawcę. Jeżeli Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, 3, 4 i 6 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2. nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Natomiast w zakresie określonym w pkt 5 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa wyżej, należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego, poświadczonym przez wykonawcę. II. Na potwierdzenie, że Dostawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda załączenia następującego dokumentu: 1. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Dostawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty przez Dostawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego Dostawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcsir.skarzysko.pl, www.bip.skarzysko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Centrum Sportu i Rekreacji w Skarżysku-Kam. ul. Sienkiewicza 34.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Miejskie Centrum Sportu i Rekreacji w Skarżysku-Kam. ul. Sienkiewicza 34.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.