eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › WARSZTATY WYJAZDOWE DLA USAMODZIELNIANYCH WYCHOWANKÓW PLACÓWEK OPIEKUŃCZO WYCHOWAWCZYCH I RODZIN ZASTĘPCZYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU SYSTEMOWEGO POMOCNA DŁOŃ PLUS WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI - PRIORYTET VII.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-02

Koszalin: WARSZTATY WYJAZDOWE DLA USAMODZIELNIANYCH WYCHOWANKÓW PLACÓWEK OPIEKUŃCZO WYCHOWAWCZYCH I RODZIN ZASTĘPCZYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU SYSTEMOWEGO POMOCNA DŁOŃ PLUS WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI - PRIORYTET VII.
Numer ogłoszenia: 234698 - 2010; data zamieszczenia: 02.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Koszalinie , ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 34 28 455, faks (094) 34 28 455.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: pcpr.sekretariat@powiat.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WARSZTATY WYJAZDOWE DLA USAMODZIELNIANYCH WYCHOWANKÓW PLACÓWEK OPIEKUŃCZO WYCHOWAWCZYCH I RODZIN ZASTĘPCZYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU SYSTEMOWEGO POMOCNA DŁOŃ PLUS WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI - PRIORYTET VII..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wyjazd warsztatowy dla usamodzielnianych wychowanków placówek opiekuńczo wychowawczych i rodzin zastępczych. Cel: Rozwój kompetencji i umiejętności społecznych. Trening zachowań asertywnych - drama. Indywidualny plan usamodzielniania. Termin: 03.09.2010r. - 05.-09.2010r. Uczestnicy: 20 usamodzielnianych wychowanków biorących udział w projekcie systemowym Pomocna dłoń plus - grupa koedukacyjna; 1 przedstawiciel Zamawiającego; Łączna liczba uczestników: 21 osób Kadra wykładowców zabezpieczona przez Wykonawcę ( wykładowcy posiadający wymagalne przygotowanie zawodowe). przedstawiciel Zamawiającego - 1 osoba Łączna liczba uczestników - 21 osób ( nocleg + wyżywienie). Dowóz uczestników warsztatów do miejsca zakwaterowania: Wyjazd z Koszalina - 21 osób ( zbiórka uczestników przed budynkiem Delegatury Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego ul. Gen. Wł. Andersa) Plan zajęć warsztatowych: dzień pierwszy 03.09.2010r. : 14:00 - wyjazd (delegatura ZUW) 15:30- 16:00 obiad 16:15- 17:15 spotkanie uczestników warsztatów z zespołem projektowym, omówienie zakresu zajęć 17:15-18:45 (2 godz.) Warsztat: Asertywność, porozumienie, komunikacja. Prowadzący: pedagog, trener - mediator 18:30-19:30 - kolacja 19:30 - 22:00 zajęcia integracyjne w grupie (pod opieką wychowawców) - wyjazd na basen Dzień drugi 04.09.2010r.: 8:00 - 9:00 - śniadanie 9:00 - 11:45 - (3 godz.) Warsztat : Trening zachowań asertywnych - drama. Prowadzący: pedagog, specjalista z zakresu terapii dramą. 11:45 - 12:15 serwis kawowy 12:15 - 13:00 (1 godz.) Warsztat: Trening zachowań asertywnych - drama. Cd. 13:30 - 14:30 obiad 14:30 - 16:00 czas wolny (zajęcia pod opieką wychowawców) 16:00- 16:30 serwis kawowy 16:30 - 18:00 (2 godz.) Warsztat : Trening zachowań asertywnych - drama. Cd. 18:30 - 19:30 kolacja 19:30 - 22:00 zajęcia integracyjne (pod opieką wychowawców) - wyjazd do kina/teatru Dzień trzeci 05.09.2010r.: 8:00-9:00 - śniadanie 9:00 - 12:00 (4 godz.) Warsztat: Indywidualny plan usamodzielniania. Prowadzący: pedagog, specjalista z zakresu wdrażania programów usamodzielniania wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo - wychowawczych. 12:00 - 12:30 podsumowanie warsztatów 13:00 obiad 14:00 wyjazd Charakter warsztatów: Warsztaty o charakterze stacjonarnym na terenie województwa zachodniopomorskiego. Uczestnicy mają mieć zapewnione: - zakwaterowanie: 2 noclegi w pokojach dwuosobowych, każdy pokój z własnym węzłem sanitarnym, TV. Zaproponowane warunki nie powinny budzić wątpliwości co do jakości usług; - salę szkoleniową swobodnie mieszczącą 25 osób. Sala musi posiadać niezbędne wyposażenie techniczne: rzutnik multimedialny, laptop, ekran, dobrą akustykę oraz system nagłośnienia, tablicę do pisania, flipcharty, rolety zaciemniające (lub inny sposób zasłaniania okien); - wyżywienie : 2 śniadania, 3 obiady, 2 kolacje (śniadania i kolacje w formie stołu szwedzkiego, oraz serwis kawowy w przerwach prowadzonych zajęć, składający się z kawy, herbaty, wody mineralnej, soku, ciastek, cukru, mleka, owoców. - organizację czasu wolnego poza godzinami warsztatów (basen, zajęcia rekreacyjno - ruchowe, salę do ćwiczeń, zabiegi odnowy biologicznej prowadzone przez wykwalifikowaną kadrę specjalistów) - opiekę medyczną - wykwalifikowaną kadrę wychowawców, posiadającą doświadczenie w zakresie sprawowania całodobowej opieki nad młodzieżą, która jest na co dzień wychowywana w rodzinach zastępczych i placówkach opiekuńczo - wychowawczych (wychowawca dla grupy dziewcząt i wychowawca dla grupy chłopców), - wykwalifikowaną kadrę do prowadzenia zajęć warsztatowych (zgodnie z wymogami opisanymi przy poszczególnych cyklach warsztatowych ) - zajęcia dodatkowe (basen, kino/teatr) - bilety, przejazd - ubezpieczenie - przejazd autokarem z Koszalina na miejsce zakwaterowania i powrót do Koszalina w dniu zakończenia warsztatów (zgodnie z harmonogramem) Uwaga: autobus klimatyzowany. Miejsce realizacji zamówienia: teren województwa zachodniopomorskiego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. ocena: spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, a w szczególności zrealizował należycie, co najmniej 1 usługę szkoleniową w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej, odpowiadające swoim rodzajem usługom szkoleniowym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat, wykonania i odbiorców, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. ocena: spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie, że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym. ocena: spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nie czynności. ocena: spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. ocena: spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: W następujących przypadkach: przedłużającej się procedury wyboru najkorzystniejszej oferty dopuszcza się przesunięcie terminu realizacji warsztatów, złożenia odwołania dopuszcza się przesunięcie terminu realizacji warsztatów, wyrekrutowania mniejszej liczby uczestników warsztatów w stosunku do zakładanej liczby uczestników dopuszcza się zmianę liczby uczestników, wynagrodzenia wykonawcy, losowych uniemożliwiających realizację warsztatów w zakładanym terminie dopuszcza się przesunięcie terminu realizacji warsztatów,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.koszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Koszalinie, ul. Racławicka 13, pokój nr 217.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2010 godzina 15:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Koszalinie, ul. Racławicka 13, pokój nr 217.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROJEKT SYSTEMOWY POMOCNA DŁOŃ PLUS WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI - PRIORYTET VII..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.