eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łańcut › sieć wodociągowa Handzlówka - Hyrów etap II - 2007 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-24

POZYCJA 23465

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Łańcut: sieć wodociągowa Handzlówka - Hyrów etap II - 2007 r. Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Łańcut, do kontaktów: P. Jadwiga Tomaszek P. Elżbieta Balawejder, ul. Mickiewicza 2a, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 017 2252264, fax 017 2256536, e-mail: inwestycje@gminalancut.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gminalancut.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.gminalancut.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Gmina Łańcut, P. Jadwiga Tomaszek P. Elżbieta Balawejder, ul. Mickiewicza 2a, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 017 225 67 62, 225 68 57, fax 017 225 65 36, e-mail: inwestycje@gminalancut.pl, www.gminalancut.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sieć wodociągowa Handzlówka - Hyrów etap II - 2007 r. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Wieś Handzlówka Gmina Łańcut. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres rzeczowy robót obejmuje: Śieć wodociągowa PE 110/8,1 - 2304 mb Rurociąg PE 32/2,1 - 745 mb / 32 szt. przyłączy Hydranty p.poż. - 11 szt. Przepompownia - 1 szt. Do w/w zakresu rzeczowego należy przewidzieć wykonanie także robót związanych z: - kolizjami z siecią gazową, wodociągową, energetyczną, teletechniczną i melioracyjną pod nadzorem administratora urządzeń, - przekraczaniem dróg /proj. organizacji ruchu/ 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca winien złożyć oświadczenie wymienione w art. 44 ustawy p.z.p. w związku z art. 22 ustawy p.z.p. wraz z potwierdzeniem spełnienia tych warunków,tj. dokumentami wymienionymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Oświdczenie o zapoznaniu się z dokumentacją przetargową, techniczną i terenem realizacji robót, oraz o ich akceptacji bez zastrzeżeń 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.21.52 - Przepompownie Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.52 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Sieć wodociągowa - 2304 mb Przyłącza - 32 szt. Hydranty p.poż. - 11 szt. Przepompownia - 1 szt. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 4

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł w jednej z form przewidzianej ustawą, w przypadku wpłaty w pieniądzu, przelewem na konto Bank Polska Kasa Opieki S.A. Oddział Łańcut 96124026431111000037781763 do dnia 21.05. 2007 r .godz. 9.00 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Każdy z oferentów winien dostarczyć jedną ofertę w języku polskim z określeniem całkowitej ryczałtowej ceny za wykonanie zamówienia tzn. z pod. VAT wraz z kosztorysem ofertowym opracowanym na podstawie przedmiarów robót stanowiących element składowy dokumentacji przetargowej oraz dokumenty wymienione w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może Zamawiający żądać od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocenę spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzała Komisja przetargowa powołana przez Wójta Gminy Łańcut Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z oferentów winien złożyć następujące dokumenty: - oferta wykonawcy z określeniem ryczałtowej ceny/brutto z pod. VAT/ za wykonanie zamówienia wraz z kosztorysem ofertowym opracowanym na podstawie załączonych dokumentów stanowiących element składowy dokumentacji przetargowej, - oświadczenie wymienione w art.22 ust 1ustawy \Prawo Zamówień Publicznych\, wraz z potwierdzeniem spełnienia warunków wymienionych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może Zamawiający żądać od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6- m-cy przed upływem terminu składania ofert -aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. -wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia i kwalifikacje personelu technicznego kryterium to udokumentować posiadanymi przez personel uprawnieniami technicznymi (uprawnienia + wpis do IIB), -informacja o doświadczeniu w zakresie wykonawstwa podobnych zamówień w okresie ostatnich 3 lat - dołączyć referencje od zamawiających -dowód wniesienia wadium -oświadczenie o zapoznaniu się z dokumentacją przetargową, techniczną i z terenem realizacji robót, oraz o ich akceptacji bez zastrzeżeń -sprawozdanie finansowe z ostatniego roku działalności -polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalancut.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.05.2007, godzina 10:00, Urząd Gminy Łańcut ul. Mickiewicza 2a 37-100 Łańcut pok. 212.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.