eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstantynów Łódzki › Menadżer projektu zintegrowanego - Modernizacja i budowa infrastruktury technicznej terenów przemysłowych dla Konstantynowa Łódzkiego-

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-07

Konstantynów Łódzki: Menadżer projektu zintegrowanego - Modernizacja i budowa infrastruktury technicznej terenów przemysłowych dla Konstantynowa Łódzkiego-
Numer ogłoszenia: 234615 - 2009; data zamieszczenia: 07.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 206143 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Zgierska 2, 95-050 Konstantynów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 042 2111173, faks 042 2111168.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Menadżer projektu zintegrowanego - Modernizacja i budowa infrastruktury technicznej terenów przemysłowych dla Konstantynowa Łódzkiego-.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zarządzania zintegrowanym projektem kluczowym Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 o nazwie Modernizacja i budowa infrastruktury technicznej Terenów Przemysłowych dla Konstantynowa Łódzkiego (nr IPI/173/2007), który będzie współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 z I Osi Priorytetowej - Infrastruktura transportowa Działanie I.1 Drogi oraz II Osi Priorytetowej Ochrona środowiska, zapobieganie zagrożeniom i energetyka Działanie II.1 Gospodarka wodno-ściekowa zgodnie z podziałem wskazanym w punkcie 1.7. SIWZ. Menadżer Projektu wykona na rzecz Zamawiającego usługi, polegające na zarządzaniu, kontrolowaniu, nadzorowaniu i rozliczeniu projektów składających się na projekt zintegrowany: Modernizacja i budowa infrastruktury technicznej Terenów Przemysłowych dla Konstantynowa Łódzkiego (zwanego dalej Projektem), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WŁ na lata 2007-2013. Skrócony opis projektu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Menadżer Projektu zobowiązany jest do zarządzania, kontrolowania i nadzorowania realizacji Projektu, w celu zapewnienia jego prawidłowej, terminowej realizacji oraz rozliczenia finansowego, zgodnymi z obowiązkami Zamawiającego wynikającymi z umów na dofinansowanie Projektu, zawartymi z jednostkami współfinansującymi Projekt, a także z obowiązkami wynikającymi z przepisów prawa, właściwych dla zrealizowanego Projektu. Do zadań Menadżera Projektu należy: w zakresie zarządzania Projektem: 1.Nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji zintegrowanego projektu zgodnie z harmonogramem i budżetem 2.Nadzór nad bieżącą dokumentacją i zarządzaniem budżetem zintegrowanego projektu. 3.Sporządzanie wniosków o zaliczki, płatności częściowe i końcową wraz z niezbędnymi załącznikami, dokumentami i opracowaniami na czas trwania zintegrowanego projektu. 4.Nadzór strategiczny i operacyjny nad realizacją zintegrowanego projektu w szczególności w zakresie cyklicznego raportowania do Instytucji Zarządzającej, osiągania zakładanych wskaźników, sposobu zawierania i realizacji umów oraz sposobu rozliczania zintegrowanego projektu oraz sprawozdań kwartalnych, rocznych i końcowych. 5.Przegląd i opiniowanie dokumentacji związanej z realizacją zintegrowanego projektu. 6.Wykonywanie okresowych ocen zgodności przebiegu prac z harmonogramami przedstawionymi przez wykonawców wybranych w postępowaniach przetargowych związanych z realizacją poszczególnych zadań tworzących projekt. 7.Świadczenie usług doradczych związanych ze sposobem prowadzenia dokumentacji projektowej. 8.Bezkonfliktowa współpraca ze wszystkimi osobami lub podmiotami, jakie Zamawiający zaangażuje podczas realizacji projektu zintegrowanego. 9.Gotowość do poddania się zewnętrznemu audytowi zarządczemu oraz dostosowanie się do uwag poaudytowych w tym zakresie podczas okresu realizacji umowy. 10.Świadczenie usług doradczych związanych z kontrolami zintegrowanego projektu przez organy do tego uprawnione. 11.Wsparcie w zakresie wprowadzania zmian do zintegrowanego projektu w oparciu o obowiązujące zapisy w procedurach RPO WŁ 2007-2013, uchwałę o warunkach realizacji projektu oraz inne dokumenty związane z wdrażaniem RPO WŁ 2007-2013. 12.Wsparcie merytoryczne Kierownika Projektu w zakresie procedur oraz sposobu prowadzenia zintegrowanego projektu. 13.Wsparcie merytoryczne Kierownika Projektu w zakresie przeprowadzania i udzielania zamówień publicznych związanych z realizacją zintegrowanego projektu, poprzez: a)przygotowywanie projektów specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b)przygotowanie projektów umów i aneksów z Wykonawcami, c)uczestnictwo w procedurze wyboru Wykonawców w charakterze eksperta na wniosek Zamawiającego, d)doradztwo w zakresie stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych w ramach zintegrowanego projektu wraz z opracowywaniem niezbędnych opinii i innych dokumentów. 14.Wsparcie Kierownika Projektu przy odbiorze produktów wynikających z realizacji zadań - przeprowadzanych zamówień publicznych. 15.Wsparcie Kierownika Projektu w zakresie prowadzenia prac związanych z monitoringiem realizowanego zintegrowanego projektu. 16.Przekazywanie Zamawiającemu wszelkich opinii, dokumentów, informacji czy analiz związanych z realizacją umowy dotyczącą zintegrowanego projektu w wersji elektronicznej w postaci otwartej i niekodowanej. 17.Udział wraz z Kierownikiem Projektu we wspólnie ustalonych spotkaniach z przedstawicielamiInstytucji Zarzadzajacej 18.Reprezentowanie wraz z Kierownikiem Projektu interesów projektu w kontaktach z Instytucją Zarządzającą i innymi instytucjami lub organizacjami zaangażowanymi bezpośrednio lub pośrednio w realizację zintegrowanego projektu. nadzór nad Inwestycją : 1.Nadzór nad pracami przygotowawczymi prowadzonymi przez wykonawcę na terenie budowy zgodnie z przepisami Prawa budowlanego. 2.Przygotowanie wszelkiej dokumentacji niezbędnej do zawiadomienia właściwego organu oraz Projektanta Inwestora o planowanym terminie rozpoczęcia robót budowlanych, zgodnie z przepisami prawa budowlanego. 3.Zorganizowanie w imieniu Inwestora i udział w przekazaniu terenu budowy wykonawcy. Przekazanie kierownikowi budowy dziennika budowy. 4.Wyegzekwowanie od wykonawcy bieżącego utrzymania czystości na terenie placu budowy, dróg dojazdowych do placu budowy oraz terenu sąsiadującego z placem budowy. 5.Nadzór nad prawidłową organizacją robót wykonywanych przez wykonawcę, harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz realizacją planu BIOZ. 6.Reprezentowanie Zamawiającego na budowie i w związku z budową oraz realizacja wszelkich innych obowiązków Inwestora (Zamawiającego) wynikających z przepisów Prawa budowlanego. 7.Zapewnienie nadzoru nad zgodnością wykonywanych robót budowlanych z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej. 8.Zapewnienie nadzoru inwestorskiego (przez osoby pełniące w danym czasie nadzór inwestorski) Wykonawca zobowiązany jest do wizyty na terenie budowy minimum 1 raz na 3 dni robocze. 9.Sprawdzanie i ewidencjonowanie jakości używanych przez wykonawcę maszyn, urządzeń i innych wyrobów, a także zezwoleń, deklaracji zgodności, certyfikatów, atestów, dokumentów jakości, aprobat, deklaracji zgodności, gwarancji, praw własności itp., w celu nie dopuszczenia do użycia materiałów uszkodzonych lub nie mających wymaganych certyfikatów. 10.Sprawdzanie jakości oraz zgodności zatwierdzonych uprzednio materiałów budowlanych i instalacyjnych oraz urządzeń i dostaw, organizowanie dodatkowych testów jakości, jeśli będzie to konieczne w przypadku wątpliwości co do jakości lub zgodności z zatwierdzonym uprzednio materiałem, przy czym dodatkowe testy wykonywane będą na koszt: a) Menadżer projektu - w przypadku użycia materiałów budowlanych, urządzeń lub innych wyrobów niezgodnych z wymaganymi normami, atestami i certyfikatami, a także niezgodnych z dokumentacją przetargową, b)Zamawiającego - w przypadku zgodności badanych materiałów budowlanych, urządzeń lub innych wyrobów z wymaganymi normami, atestami i certyfikatami, a także dokumentacją przetargową. 11.Sprawowanie kontroli nad sposobem składowania i przechowywania materiałów. 12.Przygotowywanie i przedkładanie Zamawiającemu protokołów konieczności przeprowadzenia robót dodatkowych oraz uzupełniających i innych zgodnie z postanowieniami umowy z wykonawcą z zachowaniem ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z kosztorysami dotyczącymi tych robót, a także opiniowanie ich zasadności oraz dokonywanie ich kontroli w trakcie realizacji. 13.Sprawdzanie poprawności wykonania i odbieranie robót ulęgających zakryciu lub zanikających. 14.Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót budowlanych i powiadomienie wykonawcy o wykrytych wadach oraz określenie zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych wraz ze stosowną adnotacją do Dziennika Budowy. 15.Przeprowadzanie regularnych inspekcji placu budowy sprawdzających, co najmniej prawidłowość i jakość wykonywanych robót, zabezpieczenie bezpieczeństwa i zdrowia, jakość używanych materiałów. 16.Wydawanie kierownikowi budowy poleceń dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, potwierdzanych wpisem do Dziennika Budowy. 17.Żądanie od wykonawcy i kierownika budowy dokonania poprawek, bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót budowlanych, a także wstrzymania ich dalszego wykonywania w każdym przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, potwierdzonych wpisem do Dziennika Budowy. 18.Zapewnienie nadzoru, uczestnictwo w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i innych materiałów i urządzeń oraz akceptacja przeprowadzonych testów technologicznych, rozruchów urządzeń i wyposażenia. 19.Przygotowywanie i przeprowadzanie przy udziale Zamawiającego odbiorów częściowych odbioru końcowego oraz z przeglądów częściowych i końcowego, w sposób i zgodnie z zapisami Umowy z wykonawcą. 20.Nadzorowanie i dopilnowanie usunięcia przez wykonawcę stwierdzonych wad i usterek. 21.Zatwierdzanie proponowanych metod wykonania robót budowlanych, robót tymczasowych oraz dodatkowych zaproponowanych przez wykonawcę. 22.Pisemne opiniowanie i rekomendowanie wszystkich zmian w dokumentacji budowlanej i innej dokumentacji na roboty budowlane, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas lub w następstwie wykonywania robót budowlanych w terminie 7 dni od daty otrzymania ww. dokumentacji. 23.Sprawdzenie poprawności opracowania dokumentacji powykonawczej oraz ocena jej zgodności z faktycznie wykonanymi robotami budowlanymi w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. 24.Wydawanie wykonawcy poleceń w zakresie zawieszenia całości lub części robót budowlanych, w przypadkach określonych Umowie z wykonawcą - zawsze poprzedzane uzyskaniem zgody Zamawiającego i potwierdzone wpisem do Dziennika Budowy. 25.Weryfikację obmiarów robót wykonanych przez Wykonawcę wraz z opinią pisemną sporządzoną w terminie 7 dni od daty zgłoszenia wykonanego obmiaru przez wykonawcę Zamawiającemu. 26.W przypadku zawieszenia robót, odstąpienia od umowy, wypowiedzenia i rozwiązania umowy z Wykonawcą, wykonywanie wszelkich czynności związanych z prawidłowym zabezpieczeniem placu budowy oraz wniesionego na plac budowy mienia wraz z inwentaryzacją zrealizowanych robót oraz dostarczonych na plac budowy, materiałów, urządzeń oraz maszyn, a także rozliczenie umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.70.00.00 - Usługi nadzoru i kontroli .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 495000.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie jest realizowane w ramach projektu zintegrowanego będącego indywidualnym projektem kluczowym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 o nazwie -Modernizacja i budowa infrastruktury technicznej terenów przemysłowych dla Konstantynowa Łódzkiego- (nr IPI/173/2007)..

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Usług Inwestycyjnych Ciechański & Haładaj Sp. Jawna, Wodna 47, 90-046 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 330000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 330000.00 oferta z najwyższą ceną: 868888.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.