Ogłoszenie z dnia 2014-07-14
Kraków: Druk oraz instalacje siatek wielkoformatowych promujących efekty wdrażania Funduszy Europejskich w Małopolsce
Numer ogłoszenia: 234602 - 2014; data zamieszczenia: 14.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Małopolskie, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4300394, 6303408,6303122, faks 012 6160144,6303126.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk oraz instalacje siatek wielkoformatowych promujących efekty wdrażania Funduszy Europejskich w Małopolsce.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest druk oraz instalacja siatek wielkoformatowych promujących efekty wdrażania Funduszy Europejskich w Małopolsce. 2. Zamówienie obejmować będzie zaprojektowanie, wydrukowanie, instalację, a także doprowadzenie do emisji 21 naściennych reklam wielkoformatowych typu siatka mesh lub frontlight o rozmiarach średnio 100 m.kw. (min. 60 m.kw - max. 130 m.kw.) w okresie maj i czerwiec 2014 r., w lokalizacji gwarantującej najwyższe nasilenie ruchu pieszego i ulicznego (okolice targowisk, centrów handlowych, dworców komunikacji samochodowej i pociągowej, ścisłe centra miast tzn. w promieniu do 1000 m w linii prostej od Rynku) w następujących miastach Małopolski: a). Olkusz - 1 reklama b). Miechów - 1 reklama c). Proszowice - 1 reklama d). Dąbrowa Tarnowska - 1 reklama e). Chrzanów - 1 reklama f). Skawina - 1 reklama g). Oświęcim - 2 reklamy h). Wadowice - 1 reklama i). Wieliczka - 1 reklama j). Bochnia - 1 reklama k). Brzesko - 1 reklama l). Tarnów - 2 reklamy m). Sucha Beskidzka - 1 reklama n). Myślenice - 1 reklama o). Limanowa - 1 reklama p). Nowy Sącz - 1 reklama q). Gorlice - 1 reklama r). Nowy Targ - 1 reklama s). Zakopane - 1 reklama.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- City Service Stopa Wróblewski Zamorski Sp. J., ul. Walerego Sławka 45, 30-633 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 300000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 367155,00
Oferta z najniższą ceną: 367155,00 / Oferta z najwyższą ceną: 430500,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wybór trybu zamówienia wynika z faktu, iż przedmiotem zamówienia jest usługa standardowa, powszechnie dostępna o ustalonych standardach jakościowych, oferowana przez wielu Wykonawców, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Reklama wielkoformatowa pozwala na doskonałą ekspozycję przekazu promocyjnego, który w ciągu miesiąca może dotrzeć do ponad 2.000.000 odbiorców. Reklamy tego rodzaju robią bardzo duże, pozytywne wrażenie na odbiorcach, są postrzegane, jako nowoczesna i estetyczna forma przekazu w przestrzeni publicznej. Reklama wielkoformatowa ma na celu umacnianie pozytywnego obrazu wdrażania funduszy europejskich oraz promocję wielokierunkowego rozwoju Małopolski.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywna dostawa instrumentów i akcesoriów endodontycznych, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie przebudowy dźwigu osobowego zewnętrznego z napędem elektrycznym w budynku przy al. Słowackiego 15 w Krakowie
- Dostawa sprzętu komputerowego dla UEK - 3 zadania
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 10 PAKIETÓW
- Dostawa leków gotowych
- Sukcesywna dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i konserw dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów promocyjnych dla uczestników wydarzeń i spotkań organizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie
- Opracowanie autorskie i kompleksowe wydanie publikacji "Przepisane Tradycje. Torty, ciasta, ciasteczka".
- Aktualizacja i druk wydawnictwa promocyjnego pn. Atrakcje turystyczne Warmii i Mazur w wersji polskiej i angielskiej
- "Usługi drukowania materiałów promocyjnych i informacyjnych na rzecz Muzeum Sztuki Nowoczesnej".
- Przeprowadzenie kampanii w social mediach (Facebook) i zapewnienie wsparcia technicznego i kreatywnego w prowadzeniu profilu społecznościowego
- "Wykonanie materiałów projektowych dla osób zarządzających projektem wraz z usługą ologowania oraz z dostawą do siedziby Zamawiającego".
więcej: Usługi reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.