eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kutno › przebudowa drogi gminnej wraz z budową kanalizacji deszczowej w ulicy Bluszczowej w Kutnie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-24

POZYCJA 23456

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kutno: przebudowa drogi gminnej wraz z budową kanalizacji deszczowej w ulicy Bluszczowej w Kutnie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto Kutno, do kontaktów: Agnieszka Konarska, Tomasz Święcicki, pl. marsz. Józefa Piłsudskiego 18, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 024 2531225, 2531100, fax 024 2542836, e-mail: zam_pub_kutno@jst.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.kutno.pl, www.kutno.bip.tc.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa drogi gminnej wraz z budową kanalizacji deszczowej w ulicy Bluszczowej w Kutnie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Kutno, ulica Bluszczowa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na Przebudowie drogi gminnej wraz z budową kanalizacji deszczowej w ulicy Bluszczowej w Kutnie. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres robót obejmuje: Branża drogowa: - rozebranie nawierzchni z betonu - 20 m2 - rozebranie chodników z płyt betonowych 50x50x7 cm - 10 m2 - podbudowa betonowa - 2 933 m2 - podbudowa z kruszywa łamanego - 2 715 m2 - nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych warstwa wiążąca - 2 715 m2 - nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych warstwa ścieralna - 2 936 m2 - krawężniki betonowe o wymiarach 15x30 cm wraz z wykonaniem ław betonowych - 922 mb - obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce piaskowej - 2 739,5 mb - nawierzchnie z kostki betonowej POLBRUK grubości 8 cm - szara - 1 381 m2 - nawierzchnie z kostki betonowej POLBRUK grubości 8 cm - kolorowa - 1 184 m2 - plantowanie powierzchni - 2 016 m2 - oznakowanie pionowe - 31 szt. - malowanie linii na skrzyżowaniach - 108 m2. Branża sanitarna - roboty ziemne - 580,5 m2 - kanały z rur PVC ø 315 mm - 187 mb - kanały z rur PVC ø 250 mm - 145 mb - kanały z rur PVC ø 160 mm - 55 mb - studnie \Wavin\ ø 425 mm - 32 szt. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 6

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 11 000 PLN (słownie: jedenaście tysięcy złotych). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Udział w postępowaniu publicznym mogą wziąć Wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych; 2. spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, to jest: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (przez które Zamawiający rozumie budowę dróg wraz z kanalizacją deszczową lub sanitarną) w ilości minimum 2 (dwie) o wartości minimum 400 000,00 PLN ( czterysta tysięcy złotych) brutto każda oraz przedstawią dokumenty (np. referencje) na piśmie, że roboty te zostały wykonane należycie; 4. wykażą, że zatrudniali przeciętnie minimum 30 (trzydziestu) pracowników w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 5. wykażą, że posiadają zdolność kredytową na minimum 700.000,00 PLN (siedemset tysięcy złotych). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 8 ogłoszenia, na podstawie dokumentów i oświadczeń jakich żąda od Wykonawców określonych w pkt 10 ogłoszenia, stosując formułę spełnia\- nie spełnia\. Zamawiający uzna: 1) warunek pkt 3 ogłoszenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (przez które Zamawiający rozumie budowę dróg wraz z kanalizacją deszczową lub sanitarną) w ilości minimum 2 (dwie) o wartości minimum 400 000,00 PLN (czterysta tysięcy złotych) brutto każda oraz przedstawi dokumenty (np. referencje) na piśmie, że roboty te zostały wykonane należycie, 2) warunek pkt 4 ogłoszenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zatrudniał przeciętnie minimum 30 (trzydziestu) pracowników w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 3) warunek pkt 5 ogłoszenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zdolność kredytową na minimum 700.000,00 PLN (siedemset tysięcy złotych). Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zobowiązany jest dostarczyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku Wykonawcy prowadzącego działalność w formie spółki cywilnej, Wykonawca składa w/w dokumenty na wszystkich wspólników spółki cywilnej); 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zobowiązany jest dostarczyć: 1) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, takie jak: a. zaświadczenia o uprawnieniach budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, b. zaświadczenia o uprawnieniach budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c. aktualne zaświadczenia o członkostwie we właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa; 2) wykaz osób (w tym kierownika budowy, kierowników robót, pracowników fizycznych) i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 3) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. budowa dróg wraz z kanalizacją deszczową lub sanitarną) w ilości minimum 2 (dwie) o wartości minimum 400 000,00 PLN (czterysta tysięcy złotych) brutto każda, z podaniem: wartości, daty i miejsca wykonania robót budowlanych; 5) dokumenty (np. referencje, minimum 2) potwierdzające, że roboty wskazane w wykazie zostały wykonane należycie. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zobowiązany jest dostarczyć: 1) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ponadto: 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy pzp składają wspólnie wszyscy uczestnicy podmiotu. 5. Harmonogram rzeczowo-finansowy. 6. Kosztorys ofertowy. 7. \Propozycje zlecenia robót Podwykonawcom\. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.1), 1.2) i 1.4) ogłoszenia składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówinie. 9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1.3) ogłoszenia składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 10. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8. i 9. ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem, zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt 11 ogłoszenia stosuje sie odpowiednio. 11. Dokumenty, o których mowa w pkt 8. lit a) i c) ogłoszenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 8. lit. b) ogłoszenia powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kutno.bip.tc.pl. Opłata: 36 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację istotnych warunków zamówienia Zamawiający przekaże w terminie 5 dni od dnia otrzymania pisemnego wniosku Wykonawcy o jej przekazanie. SIWZ Wykonawcy mogą również uzyskać osobiście w pokoju nr 217 w Urzędzie Miasta Kutno lub za zaliczeniem pocztowym. Opłata za przekazanie SIWZ wynosi 36,00 PLN. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.05.2007, godzina 10:15, Urząd Miasta Kutno, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 18, 99-300 Kutno, pokój nr 201 - Kancelaria.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: nie dotyczy 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.