eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Adaptacja pomieszczeń budynku przy ul. Rynek Główny 2 w Oświęcimiu na potrzeby muzeum oraz Centrum Informacji Turystycznej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-09

Oświęcim: Adaptacja pomieszczeń budynku przy ul. Rynek Główny 2 w Oświęcimiu na potrzeby muzeum oraz Centrum Informacji Turystycznej.
Numer ogłoszenia: 234562 - 2015; data zamieszczenia: 09.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 116696 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Mieszkalnych, ul. gen. Józefa Bema 12, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8425615, faks 033 8424051.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja pomieszczeń budynku przy ul. Rynek Główny 2 w Oświęcimiu na potrzeby muzeum oraz Centrum Informacji Turystycznej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku ratusza na cele muzealne wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie budynku przy ul. Rynek Główny 2 w Oświęcimiu nr dz. 2331; 2332; 2333; 2337. Budynek wpisany do gminnej ewidencji zabytków. Ponadto działki znajdują się w układzie urbanistycznym wpisanym do rejestru zabytków. 2)Planuje się adaptację pomieszczeń ratusza na cele muzealne. W wyniku zmiany sposobu użytkowania planuje się nowe pomieszczenia służące rozwojowi kultury, pomieszczenia techniczne oraz zaplecze higieniczno- sanitarne. Piwnica: Pomieszczenia w piwnicy w całości przeznaczona się na cele ekspozycyjne lub komunikacyjne ( za wyjątkiem składu pod schodami). Parter: Pomieszczeniom obecnie funkcjonujące jako sklep papierniczy wraz zapleczem nadaje się funkcję informacji turystycznej ze sklepem oraz zapleczem biurowym i socjalno bytowym. Pomieszczenia atrium i dawnego aresztu zachowują swoje funkcje. WC znajduje się w południowo-wschodniej części przeznaczone są do likwidacji. Projektuje się toaletę dla niepełnosprawnych oraz platformę dla osób niepełnosprawnych. Drzwi od strony podwórza planuje się wyposażyć w dzwonek przyzywowy dla osób niepełnosprawnych. Piętro: Pomieszczenia na piętrze w całości przeznacza się na cele ekspozycyjne lub komunikację (za wyjątkiem składu przy platformie dla niepełnosprawnych). Poddasze: Na poddaszu planuje się dwie duże sale ekspozycyjne oraz jedną mniejszą, w której zostanie wyeksponowany zabytkowy mechanizm zegara. Na tej kondygnacji przewidziano również toalety, skład i pomieszczenie techniczne. 3)Wraz z pracami remontowymi ratusza będą prowadzone roboty konserwatorskie podziemnych reliktów ratusza pod płytą rynku, co wiąże się z koniecznością udostępnienia przejścia zlokalizowanego w piwnicy budynku do miejsca prowadzenia robót. Inwestor przewiduje realizację zadań równolegle. 4)W zakres zadania wchodzą m. in. następujące roboty: a)Budynek: adaptacja wszystkich pomieszczeń istniejącego budynku ratusza. W wyniku zmiany sposobu użytkowania planuje się nowe pomieszczenia służące rozwojowi kultury, wraz z informacją turystyczną, sklepem oraz zapleczem higieniczno - sanitarnym. Obiekt planowany jest jako 4-kondygnacyjny, podpiwniczony, przykryty dachem dwuspadowym. Projektowany budynek jest obiektem w zabudowie pierzejowej; b)Fundamenty, ściany fundamentowe: planuje się zabezpieczenie przed wilgocią istniejących fundamentów poprzez iniekcję krystaliczną; c)Ściany: -ściany zewnętrzne: planuje się docieplenie ścian zewnętrznych od strony północnej od wewnątrz mineralnymi płytami izolacyjnymi oraz wnęk okiennych i drzwiowych oraz wełną mineralną twardą od strony południowej od strony zewnętrznej. Projektuje się likwidację blend okiennych poprzez wprowadzenie nowych otworów okiennych; -ściany działowe: planuje się wyburzenie istniejących i budowę nowych ścian działowych. d)Wieńce, nadproża: planuje się nadproża drzwiowe w istniejących ścianach. e)Stropy: planuje się częściową rozbiórkę stropów międzykondygnacyjnych w celu stworzenia szybu dla platformy dla niepełnosprawnych; f)Komunikacja : -schody zewnętrzne: planuje się skucie starej okładziny na schodach zewnętrznych od strony północnej i południowej i wykonanie nowej antypoślizgowej okładziny kamiennej z piaskowca; -schody wewnętrzne: planuje się zachowanie obecnego układu komunikacyjnego; -planuje się zabudowę hydraulicznej platformy pionowej SIRIO z szybem samonośnym; g)Dach: planuje się nową więźbę dachową o konstrukcji drewnianej z przekryciem z blachy płaskiej z prostokątów lub rombów w kolorze jasnoszarym, z odprowadzeniem wody deszczowej z powierzchni dachu, za pomocą rynien dachowych i rur spustowych. h)Stolarka okienna i drzwiowa: planuje się wymianę całej stolarki okiennej i drzwiowej; i)Tynki wewnętrzne: -tynki wewnętrzne na ścianach istniejących i projektowanych: planuje się nowe tynki silikonowe; -wykończenie ścian w pomieszczeniach sanitarnych - okładziny ceramiczne, a powyżej okładziny gładź gipsowa malowana farbami silikonowymi; -na poddaszu planuje się sufity podwieszane z dwóch warstw płyt gipsowo-kartonowych. j)Podłogi: wykończenie podłóg - płytki gresowe oraz parkiet w kolorze ciemnym. k)Wykończenie zewnętrzne: -elewacja zewnętrzna - luźne i skruszałe warstwy tynków należy skuć, następnie planuje się zaszpachlowanie wszystkich nierówności, uzupełnienie braków poprzez nałożenie tynków silikonowych w odcieniach piaskowych oraz naprawę i odnowienie wszystkich profili okiennych oraz gzymsów. -parapety kamienne z piaskowca; -obróbki blacharskie z blachy ocynkowanej; -rynny dachowe i rury spustowe z blachy miedzianej zabezpieczonej przed starzeniem; -planuje się przywrócenie detali na fasadzie (gzymsy, opaski okienne itp.); l)Instalacje: wodno-kanalizacyjna, centralnego ogrzewania, wentylacja mechaniczna nawiewno-wywiewna, elektryczna i odgromowa; m)Wykonanie systemu sygnalizacji pożarowej - (ochrona pełna) połączonego monitoringiem z Komendą Powiatową PSP w Oświęcimiu; n)Wykonanie systemu oddymiania klatki schodowej i atrium; o)Uzyskanie decyzji: pozwolenia na użytkowanie obiektu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony za pomocą: projektu budowlanego, specyfikacji technicznej wykonania odbioru robót, przedmiarów robót sporządzonych przez Pracownię Projektową Roman Pilch z Konina załącznik nr 8 i 9 do SIWZ. Zamawiający informuje, że na dachu budynku posadowiony jest trwale maszt antenowy wraz z osprzętem i instalacjami, zabezpieczony odciągami linowymi, który w trakcie prowadzonych prac nie może być usunięty lub uszkodzony, służący do świadczenia usług telekomunikacyjnych, a jego funkcja użytkowa musi zostać w całości zachowana w trakcie prowadzonych prac. 5)Wynagrodzenie Wykonawcy określone będzie w formie wynagrodzenia kosztorysowego. Szczegółowe warunki w tym zakresie wskazane są we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.41.00.00 - Tynkowanie 42.26.11.00 - 42.26.11.00 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo-Budowlany inż. Grzegorz Boba, ul. Ogrodowa 83, 32-607 Polanka Wielka, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2701602,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1997784,24

  • Oferta z najniższą ceną: 1997784,24 / Oferta z najwyższą ceną: 3224422,84

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.