eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kleszczów › DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH ARTYKUŁÓW SPORTOWYCH DLA KOMPLEKSU DYDAKTYCZNO SPORTOWEGO SOLPARK KLESZCZÓW SP.Z.O.O., W KLESZCZOWIE PRZY UL. SPORTOWEJ 8

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-07

Kleszczów: DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH ARTYKUŁÓW SPORTOWYCH DLA KOMPLEKSU DYDAKTYCZNO SPORTOWEGO SOLPARK KLESZCZÓW SP.Z.O.O., W KLESZCZOWIE PRZY UL. SPORTOWEJ 8
Numer ogłoszenia: 234559 - 2009; data zamieszczenia: 07.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kompleks Dydaktyczno-Sportowy "SOLPARK KLESZCZÓW" , ul. Sportowa 8, 97-410 Kleszczów, woj. łódzkie, tel. 0-44 731 31 10 wew. 148.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH ARTYKUŁÓW SPORTOWYCH DLA KOMPLEKSU DYDAKTYCZNO SPORTOWEGO SOLPARK KLESZCZÓW SP.Z.O.O., W KLESZCZOWIE PRZY UL. SPORTOWEJ 8.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych artykułów sportowych dla Kompleksu Dydaktyczno-Sportowego SOLPARK KLESZCZÓW Sp. z o.o., na podstawie Opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 3.1. do SIWZ, z podziałem na pięć części przedmiotu zamówienia - z możliwością składania pięciu ofert częściowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.00.00.00 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.2 Sposób dokonania oceny spełnienia warunków. Ocena spełnienia wymaganych warunków zostanie dokonana metodą spełnia- nie spełnia w oparciu o dokumenty wyszczególnione w pkt. 5.2.1., 5.2.2. i 5.2.3. SIWZ. 5.2.1 Spełnienie warunku wymienionego w pkt. 5.1.1. i 5.1.4. zostanie uznane, jeżeli Wykonawca przedstawi: - Podpisane Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. (Zał. nr 2B), - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (Zał. nr 3), - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego (Zał. nr 4) oraz aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS (Zał. nr 5) potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (Zał. 4 i 5), 5.2.2. Spełnienie warunku wymienionego w pkt. 5.1.2. zostanie uznane, jeżeli Wykonawca przedłoży: - Podpisane Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków (Zał. nr 2A), - Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (Zał. nr 6). Wykonawcy są zobowiązani udokumentować wykonanie dostawy w ciągu ostatnich 3 lat (od 7.12.2006r. do 06.12.2009r.) tj. jednej dostawy Artykułów sportowych o wartości min. 20.000,00 PLN brutto, dla każdej części przedmiotu zamówienia. 5.2.3. Spełnienie warunku wymienionego w pkt. 5.1.3 zostanie uznane, jeżeli Wykonawca przedłoży: - Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 20.000,00 PLN (Zał. nr 7)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zał. nr 2A - Oświadczenie Wykonawcy spełniającego warunki o udzielenie zamówienia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Zał. nr 2B - Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, Zał. nr 3 - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Zał. nr 4 i nr 5 - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego (Zał. nr 4) oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS (Zał. nr 5) potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zał. nr 6 - Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykonawcy są zobowiązani udokumentować wykonanie dostawy w ciągu ostatnich 3 lat (od 7.12.2006r. do 06.12.2009r.) tj. jednej dostawy Artykułów sportowych o wartości min. PLN 20.000,00 PLN brutto dla każdej z pięciu części przedmiotu zamówienia Zał. nr 7 - Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 20.000,00 PLN. Wszystkie ww. dokumenty należy przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 6A. PEŁNOMOCNICTWA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 26 UST. 3 USTAWY PZP, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY. Zał. nr 3A - Pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika, w przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia i/lub pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika do podpisania oferty, jeśli z dokumentów Wykonawcy nie wynika umocowanie do działania w firmie, odpowiednio do postanowień określonych w pkt 10.1 niniejszej SIWZ i pkt. 9 w Zał. nr 1 do SIWZ pt. Formularz Ofertowy i/lub Zał. nr 8A - Pełnomocnictwo do gwarancji wadialnej, o której mowa w pkt. 8.2 niniejszej SIWZ. Pełnomocnictwa - Zał. 3A i 9A, należy przedłożyć w oryginale lub w formie kserokopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.solpark.bip.kleszczow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kompleks Dydaktyczno-Sportowy SOLPARK-KLESZCZÓW Sp. z o.o., 97-410 Kleszczów, ul. Sportowa 8 w sekretariacie Zarządu, I piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2009 godzina 13:00, miejsce: Kompleks Dydaktyczno-Sportowy SOLPARK-KLESZCZÓW Sp. z o.o., 97-410 Kleszczów, ul. Sportowa 8 w sekretariacie Zarządu, I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.