eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › zakup sprzętu jednorazowego medycznego i anestezjologicznego - 79/ZP/2007

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-28

Łódź: zakup sprzętu jednorazowego medycznego i anestezjologicznego - 79/ZP/2007
Numer ogłoszenia: 234540 - 2007; data zamieszczenia: 28.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi, ul. Kopcińskiego 22, 90-153 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6789952, 6776824, fax 042 6789952.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.barlicki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup sprzętu jednorazowego medycznego i anestezjologicznego - 79/ZP/2007.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup sprzętu jednorazowego medycznego i anestezjologicznego - wartość 306544,86 zł netto

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.17.10.00 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji Kod CPV wg słownika 2008: 33.17.10.00 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 28.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 2 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy zamówień publicznych zamawiający żąda: 1.1 oświadczenie o spełnianiu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 2 i 3 do specyfikacji), 1.2 oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami określonymi w niniejszej SIWZ i że akceptuje je bez zastrzeżeń, a oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z tymi warunkami oraz, że Wykonawca nie znajduje się w stanie likwidacji lub upadłości (załącznik nr 5 do specyfikacji), 1.3 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, 1.4 oświadczenie oferenta potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie oferenta, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, będą stosowane przepisy rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane z 19 maja 2006. 5. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: 5.1 próbek potwierdzających spełnienie minimalnych parametrów technicznych , 5.2 dokumenty (kompletne) stwierdzające dopuszczenie oferowanego przedmiotu zamówienia do stosowania w placówkach służby zdrowia na terenie RP, przy czym dokumenty te powinny być oznakowane, której pozycji asortymentowej dotyczą, 6. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie - w przypadku spółki cywilnej, 7. Oświadczenie czy próbki dostarczone do przetargu nieograniczonego na zakup sprzętu jednorazowego medycznego podlegają zwrotowi lub nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Jakość (ocena techniczna) - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.barlicki.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych SP ZOZ USK nr 1 UM w Łodzi, 90-153 Łódź, ul. Kopcińskiego 22, pok. 23 II piętro w budynku administracyjnym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych SP ZOZ USK nr 1 UM w Łodzi, 90-153 Łódź, ul. Kopcińskiego 22, pok. 23 II piętro w budynku administracyjnym..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Igła typu motylek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 - Igła typu motylek - wartość 1 742,49 zł netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość (ocena techniczna) - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2- Igły specjalistyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 2- Igły specjalistyczne - wartość 10 190,00 zł netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość (ocena techniczna) - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - stazy automatyczne wielokrotnego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 3 - stazy automatyczne wielokrotnego użytku - wartość 2 445,60 zł netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość (ocena techniczna) - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 poz. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dren sterylny do ssania, dł drenu 300cm, CH 30, końcówka źeńska-żeńska. Opakowanie zew. folia-papier i wew. worek foliowy perforowany. Dren na całej długości wzdłuż perforowany od zewnątrz. - wartość 4 426,54 zł netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość (ocena techniczna) - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 4 poz. 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Końcówka sterylna do ssania CONVENTIONAL bez kontroli ssania z organomiczną rączką średnica wew. 5mm do 7,5mm. Opakowanie zew. folia-papier i wew. worek foliowy perforowany. Dren na całej długości wzdłuż perforowany od zewnątrz. - wartość 8 559,60 zł netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość (ocena techniczna) - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 4 poz. 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kanki (sondy)doodbytnicze z zakończeniem atraumatycznym i dwoma otworami bocznymi - wartość 483,01 zł netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość (ocena techniczna) - 20

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 4 poz. 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniula oftalmologiczna do irygacji Tępo zakonczone - wartość 15 285,00 zł netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość (ocena techniczna) - 20

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 4 poz. 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniula do dróg łzowych z zamkniętym kulistym końcem i bocznym otworem - wartość 24 456,00 zł netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość (ocena techniczna) - 20

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 4 poz. 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Piłki gigli 400 mm - wartość 19 564,80 zł netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość (ocena techniczna) - 20

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 4 poz. 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczoteczki do czyszczenia rurek metalowych laryngologicznych na długim uchwycie i o najkrótszym włosiem.- wartość 1 355,27 zł netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość (ocena techniczna) - 20

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 4 poz. 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gruszki gumowe z kanką plastikową, zdejmowaną, nr9 - wartość 843,73 zł netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość (ocena techniczna) - 20

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 4 poz. 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cytofix - utrwalacz cytologiczny - pojemność 200ml - wartośc 61,14 zł netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość (ocena techniczna) - 20

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 4 poz. 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczotki do mycia rąk - chirurchiczne jałowe - wartość 906,91 zł netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość (ocena techniczna) - 20

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 4 poz. 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szyny kramera dł 150cm, szer. 10cm - wartość 241,50 zł netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość (ocena techniczna) - 20

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet 4 poz. 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki na badania histopatologiczne 15ml Pojemniki na badania histopatologiczne 30ml Pojemniki na badania histopatologiczne 100ml wartość 175,27 zł netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość (ocena techniczna) - 20

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet 5 - Aparaty do mierzenia ciśnienia, fonendoskopy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 5 - Aparaty do mierzenia ciśnienia, fonendoskopy - wartość 19 024,73 zł netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość (ocena techniczna) - 20

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet 6 - Przyrządy do żywienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 6 - Przyrządy do żywienia - wartość 45 243,60 zł netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość (ocena techniczna) - 20

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet 7 - Worki kolostomijne jednoczęściowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 7 - Worki kolostomijne jednoczęściowe - wartość 10 759,42 zł netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość (ocena techniczna) - 20

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet 8 - Tacki metalowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 8 - Tacki metalowe - wartość 2 502,66 zł netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość (ocena techniczna) - 20

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet 9 - prowadnice intubacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 9 - prowadnice intubacyjne - wartość 1 021,04 zł netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość (ocena techniczna) - 20

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet 10 - Stabilizacja piersiowo - lędźwiowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 10 - Stabilizacja piersiowo - lędźwiowa - wartość 33 830,80 zł netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet 11 - rurki tracheostomijne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 11 - rurki tracheostomijne - wartość 1 503,03 zł netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość (ocena techniczna) - 20

CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet 12 - prowadnica do trudnych intubacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 12 - prowadnica do trudnych intubacji - wartość 815,20 zł netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość (ocena techniczna) - 20

CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pakiet 13 - zestawy do cewnikowania żył centralnych metodą Seldingera, zawierające cewnik do terapii krótkoterminowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 13 - zestawy do cewnikowania żył centralnych metodą Seldingera, zawierające cewnik do terapii krótkoterminowej - wartość 27 660,76 zł netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość (ocena techniczna) - 20

CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Pakiet 14 - zestawy do cewnikowania żył centralnych metodą Seldingera, zawierające cewniki do terapii długoterminowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 14 - zestawy do cewnikowania żył centralnych metodą Seldingera, zawierające cewniki do terapii długoterminowej - wartość 22 774,65 zł netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość (ocena techniczna) - 20

CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Pakiet 15 - rurki krtaniowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 15 - rurki krtaniowe - wartość 14 011,25 zł netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość (ocena techniczna) - 20

CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Pakiet 16 - rurki laryngologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 16 - rurki laryngologiczne - wartość 34 184,71 zł netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość (ocena techniczna) - 20

CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Pakiet 17 - Sprzęt jednorazowy do zastosowania w rezonansie magnetycznym (bez elementów metalowych, np. zatrzaski, złącza).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 17 - Sprzęt jednorazowy do zastosowania w rezonansie magnetycznym (bez elementów metalowych, np. zatrzaski, złącza) wartość 2 476,17 zł netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość (ocena techniczna) - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.