eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cieszyn › Dostawa i montaż foteli kinowych do obiektu Kina PIAST w Cieszynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-07

Cieszyn: Dostawa i montaż foteli kinowych do obiektu Kina PIAST w Cieszynie
Numer ogłoszenia: 234519 - 2009; data zamieszczenia: 07.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cieszyn, w imieniu której działa Burmistrz Miasta Cieszyna , Rynek 1/11, 12, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 033 4794200, 4794350, faks 033 4794303, 4794361.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.cieszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż foteli kinowych do obiektu Kina PIAST w Cieszynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż foteli kinowych do Kina Piast w Cieszynie w ilości 224 sztuk (14 rzędów po 16 foteli), w tym 4 fotele demontowalne w ostatnim rzędzie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia OPIS WYMOGÓW DOTYCZACYCH FOTELI 1.Wymiary fotela: a) wysokość całkowita - max. 95 cm. b) szerokość fotela w osiach podłokietników - max. 52,5 cm c) głębokość złożonego fotela - max. 52 cm d) pozostałe wymiary - muszą być tak dobrane, aby zostały spełnione wymogi aktualnych przepisów i norm, a w szczególności § 261 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.). 2.Stopa (noga) fotela - wykonana z profili metalowych zakończone estetyczną stopką - kolor czarny mat. W przypadku braku dodatkowej osłony, wymagane jest zastosowanie nakładek lub zaślepek maskujących śruby. 3.Konstrukcja nośna fotela - stelaż wykonany z profili metalowych malowanych proszkowo. 4.Oparcie - trudnozapalne, wykonane z profilowanej pianki PU (gęstość pianki min. 40 kg m3) - musi posiadać odpowiedni kształt (lekkie wybrzuszenie) w okolicach dolnej części pleców. Tył oparcia (osłona) wykonany z lakierowanego drewna (sklejki) lub gładkiego tworzywa sztucznego. Na śrubach mocujących osłony zaślepki. Z uwagi na fakt, że pierwszych 9 rzędów będzie montowanych na płaskiej podłodze, a ekran umieszczony jest na znacznej wysokości, zaś fotele w pierwszych rzędach są umieszczone w małej odległości, należy przewidzieć ustawienie odpowiedniego kąta oparcia (w pierwszych rzędach większy, w dalszych będzie zbliżony do pionu) 5.Siedzisko - musi posiadać grawitacyjny mechanizm samopowrotu, trudnozapalne, profilowane z pianki PU (gęstość pianki min. 50 kg m3). Spód siedziska (osłona) wykonany z z lakierowanego drewna (sklejki) lub gładkiego tworzywa sztucznego. Siedzisko po rozłożeniu powinno stykać się z oparciem. Dopuszczalne obciążenie fotela - co najmniej 130 kg. 6.Tkanina - 100 % poliester. Tkanina musi posiadać atest na trudnozapalność oraz toksyczność, a także atest na odporność na ścieranie min. 40.000 cykli Martindalea. Materiał użyty do wyścielenia fotela powinien być trwały i łatwo zmywalny. 7.Podłokietniki - pomiędzy fotelami w każdym rzędzie musi znajdować się tylko 1 podłokietnik. Podłokietniki nie mogą być podnoszone. Przestrzeń między podłokietnikiem a siedzeniem fotela musi być zabudowana. Podłokietniki wykonane z tworzywa sztucznego lub drewna. 8.Boki fotela - od strony przejść ewakuacyjnych oraz zabudowa między fotelami (między podłokietnikiem a siedzeniem ) tapicerowane. 9.Numeracja miejsc - haft komputerowy, umieszczony na oparciu fotela (cyfry arabskie). Z boków, od strony wejść nr rzędów. 10.Kolorystyka - nawiązująca do wykładziny dywanowej podłogowej i ściennej (ciemny niebieski) zostanie uzgodniona w terminie późniejszym z Wykonawcą na podstawie 5 zaproponowanych próbek. 11.Fotele nie mogą posiadać: miejsca na kubki, tacki, zagłówka 12.Uwarunkowania montaży foteli do podłoża: za pomocą śrub (kotew) do podłogi betonowej wyłożonej wykładziną PCV. Mocowanie 4 foteli (demontowalnych) do podłoża - winno zapewnić jego stabilność oraz łatwy montaż i demontaż. WYMAGANE ATESTY: na trudno - zapalność M-1 na toksyczność i dymotwórczość na trudno - zapalność i toksyczność osłony oparcia i spodu siedzenia (polipropylen) - jeżeli będą wykonane z takiego materiału. wytrzymałości i bezpieczeństwa higieniczny (np. PZH) Uwaga: Fotele i wszelkie użyte materiały mają spełniać wszystkie wymagania do stosowania w budynkach użyteczności publicznej i salach widowiskowych potwierdzone atestami, dokumentami i certyfikatami. Zaleca się przystępującym do przetargu przeprowadzenie wizji lokalnej w przedmiotowym obiekcie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.11.14.30 - 36.11.14.30 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 49.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem (fotele kinowe lub_i audytoryjne lub_i teatralne) i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wartość wskazanej w ofercie dostawy nie może być niższa niż 100.000 zł brutto. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. a)posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100.000 zł, b)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - wysokość ubezpieczenia co najmniej 150.000 zł, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego - w przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust 2 ustawy. 2.Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń wymienionych w Rozdziale V niniejszej SIWZ. 3.Niespełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawców z postępowania i odrzuceniem oferty. 4.Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia lub dokumenty: 1.Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (wg załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ). 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu, dat i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 5. 4.Oświadczenie, na formularzu oferty, że: a)wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, b)w przypadku wykonawcy będącego: osobą fizyczną - tej osoby fizycznej; spółką jawną - wspólnika; spółką partnerską - partnera lub członka zarządu; spółką komandytową - komplementariusza; spółka komandytowo-akcyjną - komplementariusza; osobą prawną - urzędującego członka organu zarządzającego, nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przekupstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, c)wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, d)Wykonawca posiada środki finansowe w kwocie nie mniejszej niż 100 tys. zł lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. zł w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej, e)wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 150.000 zł. 5.W celu potwierdzenia, że oferowane fotele odpowiadają określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ wymaganiom, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: opis wraz z danymi technicznymi (wg załącznika nr 6 do SIWZ) oraz zdjęcia /rysunki/ oferowanych foteli, zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane fotele odpowiadają określonym normom (przede wszystkim dokumenty (certyfikaty i/lub atesty/klasyfikacje) z zakresu zapalności, toksyczności, dymotwórczości, wytrzymałości i higieniczności). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające , że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których wyżej mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cieszyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Cieszynie, Wydział Inwestycji Miejskich, 43-400 Cieszyn, ul. Kochanowskiego 14, pokój nr 12 (I piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Cieszynie, Rynek 1, 43-400 Cieszyn - biuro podawcze (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.