eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › REWITALIZACJA OGRODU ORANŻERYJNEGO Z PRZEBUDOWĄ TARASU POŁUDNIOWEGO I WYKONANIEM POWIERZCHNI TECHNICZNYCH POD TARASEM NA POTRZEBY INSTALACJI P.POŻ. BUDYNKU STAREJ POMARAŃCZARNI WRAZ Z KONSERWACJĄ 38 OBIEKTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY OGRODOWEJ ZNAJDUJĄCEJ SIĘ NA TERENIE OGRODU.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-04

Warszawa: REWITALIZACJA OGRODU ORANŻERYJNEGO Z PRZEBUDOWĄ TARASU POŁUDNIOWEGO I WYKONANIEM POWIERZCHNI TECHNICZNYCH POD TARASEM NA POTRZEBY INSTALACJI P.POŻ. BUDYNKU STAREJ POMARAŃCZARNI WRAZ Z KONSERWACJĄ 38 OBIEKTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY OGRODOWEJ ZNAJDUJĄCEJ SIĘ NA TERENIE OGRODU.
Numer ogłoszenia: 234502 - 2012; data zamieszczenia: 04.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie , ul. Agrykoli 1, 00-460 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 50 60 197, 50 60 174, faks 22 50 60 174.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lazienki-krolewskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REWITALIZACJA OGRODU ORANŻERYJNEGO Z PRZEBUDOWĄ TARASU POŁUDNIOWEGO I WYKONANIEM POWIERZCHNI TECHNICZNYCH POD TARASEM NA POTRZEBY INSTALACJI P.POŻ. BUDYNKU STAREJ POMARAŃCZARNI WRAZ Z KONSERWACJĄ 38 OBIEKTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY OGRODOWEJ ZNAJDUJĄCEJ SIĘ NA TERENIE OGRODU..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: REWITALIZACJA OGRODU ORANŻERYJNEGO Z PRZEBUDOWĄ TARASU POŁUDNIOWEGO I WYKONANIEM POWIERZCHNI TECHNICZNYCH POD TARASEM NA POTRZEBY INSTALACJI P.POŻ. BUDYNKU STAREJ POMARAŃCZARNI WRAZ Z KONSERWACJĄ 38 OBIEKTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY OGRODOWEJ ZNAJDUJĄCEJ SIĘ NA TERENIE OGRODU, zgodnie z dokumentacją stanowiącą integralną część specyfikacji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający zakłada możliwość udzielenia robót uzupełniających o wartości do 50% zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.33.33 - 45.23.33.33 45.23.33.40 - Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali: co najmniej dwie roboty budowlane, których przedmiotem były roboty budowlane zrealizowane na terenie parku wpisanego do rejestru zabytków o wartości co najmniej 500 000 zł netto każda co najmniej dwie roboty polegające na remoncie lub rewitalizacji lub modernizacji nawierzchni i wykonaniu nasadzeń na terenie parku wpisanego do rejestru zabytków o wartości co najmniej 1 000 000 zł netto każda prace o charakterze kamieniarskim w zakresie remontu i rekonstrukcji okładzin prostych oraz dekorowanych postumentów wykonanych z piaskowca na kwotę co najmniej 300 000 zł netto posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizowali co najmniej 3 prace konserwatorskie przy rzeźbach kamiennych wolnostojących wpisanych w rejestr zabytków na łączną kwotę nie mniejszą niż 500 000 złotych brutto.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowaniem kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności ogólnobudowlanej, oraz posiadającym uprawnienia konserwatorskie lub odbytą co najmniej 2 letnią praktykę zawodową na budowie przy obiektach zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków oraz posiadającym doświadczenie w kierowaniu co najmniej dwiema robotami budowlanymi, których przedmiotem były roboty budowlane zrealizowane na terenie parku wpisanego do rejestru zabytków o wartości co najmniej 500 000 zł netto każda co najmniej dwiema robotami polegającymi na remoncie lub rewitalizacji lub modernizacji nawierzchni i wykonaniu nasadzeń na terenie parku wpisanego do rejestru zabytków o wartości co najmniej 500 000 zł netto każda kierownikiem prac konserwatorskich, legitymującym się dyplomem ukończenia studiów wyższych z zakresu Konserwacji i Restauracji Rzeźby Kamiennej i Elementów Architektury oraz posiadającym minimum 7 letnim doświadczeniem w w w zakresie zespołem (zwanym dalej Zespołem wykonawczym) składającym się z co najmniej 5 osób każda z nich powinna legitymować się dyplomem ukończenia studiów wyższych z zakresu Konserwacji i Restauracji Rzeźby Kamiennej i Elementów Architektury. Osobą posiadającą tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu studiów wyższych na kierunku archeologia oraz odbytej 12 miesięcznej praktyki miesięcznej praktyki w zakresie tych badań na odcinkach prowadzonych w wykopie otwartym wymagany jest nadzór archeologiczny ze względu na możliwość natrafienia na zabytki

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • sytuacji ekonomicznej i finansowej w zakresie posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzanej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy na podstawie art. 144 ustawy Pzp w następujących sytuacjach: a) zmiany sposobu realizacji zamówienia wynikającej ze zmian w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na realizację przedmiotu Umowy; b) zmiany sposobu realizacji zamówienia wynikającej z okoliczności związanych z dokonanymi w trakcie robót odkryciami archeologicznymi, czasem prowadzenia badań archeologicznych w tym w ramach nadzoru a także decyzjami i zaleceniami konserwatorskimi wydanymi odpowiednio przez Wojewódzkiego i Stołecznego Konserwatora. c) niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, uniemożliwiającymi prowadzenie prac; d) kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi na terenie Ogrodów Muzeum przez inne podmioty inwestycjami, przy czym zmiany te ograniczają się do zmian koniecznych powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji. w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych powyżej, możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonania oraz odpowiednio terminu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lazienki-krolewskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie, ul. Agrykoli 1, 00-460 Warszawa, budynek Podchorążówki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2012 godzina 11:00, miejsce: w Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie, ul. Agrykoli 1, 00-460 Warszawa, budynek Podchorążówki, w Recepcji, pokój 045.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.