eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubartów › Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz usługa instalacji i konfiguracji.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-17

Lubartów: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz usługa instalacji i konfiguracji.
Numer ogłoszenia: 234498 - 2008; data zamieszczenia: 17.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Lubartowie , ul. Juliusza Słowackiego 8, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 0-81 855 20 02, fax. 0-81 852 65 11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.lubartow.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz usługa instalacji i konfiguracji..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zasilacz awaryjny UPS stacji roboczych - szt. 60 (CPV - 30200000-1) System weryfikacji bezpieczeństwa infrastruktury sieciowej - szt. 1 (CPV - 32420000-3) System centralnego logowania i raportowania - szt. 1 (CPV - 32420000-3) Oprogramowanie do odzyskiwania danych - szt. 1 (CPV - 30242200-9) Oprogramowanie -pakiet biurowy - szt. 60 (CPV - 30241600-6) Instalacja urządzeń komputerowych - (CPV - 50960000-2).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.24.22.00 - 30.24.22.00 30.24.16.00 - 30.24.16.00 50.96.00.00 - 50.96.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie w Części I, III i IV zamówienia. Posiadanie statusu autoryzowanego partnera producenta w zakresie oferowanego sprzętu - dotyczy Części II zamówienia. b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych). Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły (spełnia / nie spełnia) na podstawie dokumentów wyszczególnionych w punkcie 17 niniejszej SIWZ. Niespełnienie któregokolwiek z powyższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 17. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 17.1 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych, oferta musi zawierać: a. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655), oraz oświadczenie o braku wykluczenia wynikające z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - dołączyć do Formularza oferty - Załącznik Nr 5. Oryginał oświadczenia podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. b. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy nie zobowiązani do posiadania powyższych dokumentów załączają dokument określający ich status prawny oraz dokumenty wskazujące osoby, które mogą reprezentować Wykonawcę - dołączyć do Formularza oferty - oryginał lub kopia dokumentu (dokumentów) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy c. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - dołączyć do Formularza oferty - oryginał lub kopia dokumentu (dokumentów) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy d. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 4 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dołączyć do Formularza oferty - oryginał lub kopia dokumentu (dokumentów) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy e. Wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ f. Podpisany Wzór Umowy na Część I zamówienia stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ lub/oraz Wzór Umowy na Część II zamówienia stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ lub/oraz Wzór Umowy na Część III zamówienia stanowiący Załącznik Nr 3 do SIWZ lub/oraz Wzór Umowy na Część IV zamówienia stanowiący Załącznik Nr 4 do SIWZ.. g. Kopie certyfikatów w języku polskim lub tłumaczone na język polski poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy - dotyczy Części I i II zamówienia - dołączyć do Formularza oferty . h. Kopie dokumentu/dokumentów potwierdzającego/potwierdzających status autoryzowanego partnera producenta w zakresie oferowanego sprzętu w języku polskim lub tłumaczone na język polski poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy - dotyczy Części II zamówienia - dołączyć do Formularza oferty. 17.2 W przypadku gdy upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z załączonych dokumentów rejestrowych lub ewidencyjnych, Wykonawca powinien dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo winno być przedłożone w formie oryginału lub uwierzytelnionym notarialnie odpisie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.lubartow.ibip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Lubartowie ul. Słowackiego 8 21-100 Lubartów.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat I piętro pok. 13 od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30 Powiatowy Urząd Pracy w Lubartowie ul. Słowackiego 8 21-100 Lubartów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 60 sztuk zasilaczy awaryjnych UPS dla stacji roboczych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego oraz usługa instalacji i konfiguracji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki systemu weryfikacji bezpieczeństwa infrastruktury sieciowej i 1 sztuki systemu centralnego logowania i raportowania i usługa instalacji i konfiguracji: 1 sztuki systemu weryfikacji bezpieczeństwa infrastruktury sieciowej i 1 sztuki systemu centralnego logowania i raportowania.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3, 50.96.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa oprogramowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 50 sztuk pakietów oprogramowania biurowego Microsoft Office SB 2007 PL BOX (wersja polska) i 10 sztuk pakietów oprogramowania biurowego Microsoft Office Professional Plus 2007 OLP NL GOVT (wersja polska).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.16.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa oprogramowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki oprogramowania Ontrack EasyRecovery 6.1 Professional Licencja Enterprise 100.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.22.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.