eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzno › Wykonanie robót budowlanych związanych z budową Hospicjum stacjonarnego przy ul. Górniczej w Jaworznie.



Ogłoszenie z dnia 2008-02-04

Jaworzno: Wykonanie robót budowlanych związanych z budową Hospicjum stacjonarnego przy ul. Górniczej w Jaworznie.
Numer ogłoszenia: 23446 - 2008; data zamieszczenia: 04.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jaworznickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego spółka z o.o., ul. Mickiewicza 1, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6162045, fax 032 6162045.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jtbs.iap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. ze 100 % udziałem Gminy Jaworzno.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych związanych z budową Hospicjum stacjonarnego przy ul. Górniczej w Jaworznie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budynek Hospicjum o pow.zabudowy 622,24m2,pow.użytk.1 480,05 m2 i kubaturze 6444,92 m3. Wykonanie robót budowlanych w zakresie: stan surowy zamknięty (dach,ściany,ścianki,kominy i ościeżnice wewnętrzne),elewacja zewnętrzna wraz z ociepleniem i cokołem,Balustrady stalowe schodów i balkonów,tynki wewnętrzne,stolarka okienna,stolarka drzwiowa zewnętrzna, instalacje elektryczne zasilania,tablice,korytka,przewody,kable,gniazdka, wyłączniki (oprócz opraw oświetleniowych),wewnętrzna instalacja wodociągowa (bez dostawy i montażu baterii), wewnętrzna instalacja kanalizacyjna (bez białego montażu),instalacja klimatyzacji (bez klimatyzatora i jego uruchomienia),wewnętrzna instalacja centralnego ogrzewania z próbą w zakresie instalacji (oprócz dostawy grzejników i prób związanych z regulacją grzejników), wewnętrzna instalacja wentylacji (pełny zakres),wewnętrzna instalacja p.poż.(pełny zakres), zewnętrzna kanalizacja deszczowa,likwidacja spękań i pustek w części anomalnej poprzez wtłoczenie zaczynów wiążących na działce oraz przyłącz wod-kan

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 35 000,00 zł,słownie: trzydzieścipięćtysięcy złotych.Wadium może być wniesione: w pieniądzu, poręczeniach bankowych,gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U nr 109 poz.1158 z późn.zm). Wadium składane w pieniądzu płatne na konto Zamawiającego :PKO BP S.A. nr 08 1020 2528 0000 0902 0014 4295..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia dow wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, - posiadają niezbędną wiedzę a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności :wymaga się wskazania kierownika budowy z przygotowaniem zawodowym do pełnienia samodzielnych funkcji kierownika budowy w specj. konstrukcyjno-budowlanej (min.5 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy), z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego, kierowników robót w specj. instalacyjnej z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do odpowiedniej Izby samorządu Zawodowego, - posiadają doświadczenie zawodowe z realizacji zakończonych w ciągu ostatnichj 5 lat a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie,co najmniej 2 zamówień na obiekty kubaturowe (obiekty użyteczności publiczej) o podobnym standardzie wykonawstwa oraz wartości robót łącznie min.6,0 mln złotych, - zanajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Sprawdzenie dokumentów i oświadczeń składanych przez wykonawców w przedmiotowym postępowaniu pod kątem spełnienia warunków określonych w ogłoszeniu i SIWZ z zastosowaniem zasady spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy zgodnie ze wzorem stanowiącym zał.nr.1 do SIWZ 2. Oświadczenie stwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24, złożone na formularzu,będącym zał. nr.2 do SIWZ. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie ZUS lub KRUS oraz Urzędu Skarbowego o niezaleganiu ze składkami na ubezpieczenia i składkami podatku, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego zgodnie z art.24 ust.1 pkt 1-9, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem składania ofert. 6.Oświadczenie, w którym wykonawca wskaże część zamówienia, którego wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak wkazania w ofercie zakresu wykonanego przez podwykonaqwców może skutkować niemożnością późniejszego ubiegania sie wykonawcy o zgodę na zatrudnienie podwykonawcy, czy ustalenie powierzonych mu. czynności. 7. Kopia polisy ubezpieczeniowej OC w zakresie nin. kontraktu,w której wskaże zamawiającego do podejmowania wypłat w przypadku nie wykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu kontraktu.(w terminie 7 dni od daty zawarcia kontraktu) 8. Kopia polisy ubezpieczenia budowy i mienia znajdującego się na oplacu budowy od ognia i innych zdarzeń losowych ( w terminie 7 dni od zawarcia kontraktu). 9. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie . 10. Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jtbs.iap.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jaworznickie TBS sp.z o.o. 43-600 Jaworzno ul. Mickiewicza 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2008 godzina 14:00, miejsce: Jaworznickie TBS spółka z o.o. 43-600 Jaworzno ul. Mickiewicza 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.