eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Przebudowa istniejących 8 lokali mieszkalnych na 16 mniejszych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w miejscowości Wędrzyn nr 4/1, 4/5, 4/6, 42B/9, 43A/9, 43B/9, 48C/1, 48C/3

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-24

Zielona Góra: Przebudowa istniejących 8 lokali mieszkalnych na 16 mniejszych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w miejscowości Wędrzyn nr 4/1, 4/5, 4/6, 42B/9, 43A/9, 43B/9, 48C/1, 48C/3
Numer ogłoszenia: 234461 - 2008; data zamieszczenia: 24.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Zielonej Górze , Al. Zjednoczenia 104, 65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4519200, fax. 068 4519230.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa istniejących 8 lokali mieszkalnych na 16 mniejszych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w miejscowości Wędrzyn nr 4/1, 4/5, 4/6, 42B/9, 43A/9, 43B/9, 48C/1, 48C/3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa 8 lokali mieszkalnych w istniejących budynkach wielorodzinnych na 16 mniejszych w miejscowości Wędrzyn. Dotychczasowe mieszkania należy podzielić funkcjonalnie na 2 oddzielne: - lokale mieszkalne nr 4/1, 4/5, 4/6, 42B/9, 43A/9 i 43B/9 na: -mieszkanie nr 1 (1-pokojowe z kuchnią i łazienką z w.c.); -mieszkanie nr 2 (1-pokojowe z kuchnią i łazienką z w.c.). - lokale mieszkalne nr 48C/1 i 48C/3 na: -mieszkanie nr 1 (2-pokojowe z kuchnią i łazienką z w.c.); -mieszkanie nr 2 (1-pokojowe z kuchnią i łazienką z w.c.). Układ pomieszczeń po podziale oraz ich powierzchnie zawarto w dokumentacji technicznej. Zakres przebudowy obejmuje: - wymianę drzwi wejściowych do mieszkania nr 1 na zgodne z obowiązującymi warunkami technicznymi; - wykonanie wejścia do mieszkania nr 2, w części przypadków połączone z demontażem istniejącej ścianki i wymurowaniem nowej ścianki z wejściem do lokalu; - montaż dodatkowej przegrody akustycznej pomiędzy mieszkaniami po podziale; - zamurowanie otworów drzwiowych; - demontaż części ścianek działowych i wymurowanie nowych; - przebudowę istniejących i wydzielenie nowych pomieszczeń łazienki i kuchni; - ogólny remont i modernizację pomieszczeń polegający na demontażu istniejących posadzek i wykonaniu nowych ( pokoje i korytarz - panele podłogowe gr. 8mm AC4, kuchnia i łazienka - płytki ceramiczne), ściany we wszystkich pomieszczeniach po wyrównaniu podłoża przemalować 2- farbą emulsyjną do wnętrz, ściany w łazience wyłożyć płytkami do wys. 2,0 m, w pomieszczeni kuchni wykonać fartuch z płytek wokół ciągu kuchennego. - wymianie stolarki drzwiowej wewnętrznej; - przebudowę instalacji wewnętrznej c.o., wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wg projektów branżowych; - przebudowę wewnętrznej instalacji elektrycznej wg warunków technicznych i w oparciu o projekt branżowy. Zamawiający żąda udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia (w zakresie dotyczącym indywidualnie każdego lokalu)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia określonego w Części III SIWZ, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej określone ustawą z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity z dnia 28.08.2007r. Dz.U. z 2007r. nr155, poz. 1095); 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia co oznacza że: a) w okresie 5 lat, przed terminem wszczęcia postępowania, określonym przez wytłuszczenie daty ogłoszenia w części II tej SIWZ, bądź w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest on krótszy od 5 lat, wykonali roboty budowlane, w rozumieniu ustawy Prawo budowlane (art.3, pkt 7), składające się na budowę co najmniej jednego obiektu budowlanego, stanowiącego budynek mieszkalny lub budynek użyteczności publicznej, o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 500 m2. b) dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (art.14, ust.1, pkt2 Pb) oraz co najmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: ­ instalacji sanitarnych (art.14, ust.1, pkt4 Pb) i ­ instalacji elektrycznych (art.14, ust.1, pkt5 Pb) oraz ­ osobą posiadającą uprawnienia w zakresie eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych do 1 kV (art.54 ustawy z dnia 10.04.1997r. Prawo energetyczne ogł. w Dz.U. z 1997r., nr 54, poz.348, z późn.zm.) 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia co oznacza, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 300.000 zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art.24 Pzp. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana przez ustalenie, na podstawie treści złożonych z ofertą dokumentów określonych w części VIII, czy dany podmiot spełnia wyżej opisane wymagania, czy ich nie spełnia (metoda zero-jedynkowa)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy zobowiązani są złożyć poprzez załączenie do oferty, niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawarte w treści formularza oferty, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Wykaz, wg wzoru załącznika nr 2 do SIWZ, robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym opisanym w części VII, pkt 1, ppkt 2a tej SIWZ i zrealizowanych w nie mniejszym zakresie rzeczowym niż zakres tam wymagany, z podaniem daty, miejsca wykonania i zamawiającego oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 7) Wykaz, wg wzoru załącznika nr 2a do SIWZ, osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz posiadanych uprawnień budowlanych i elektrycznych niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz załączeniem, uwierzytelnionych przez Wykonawcę, kserokopii dokumentów potwierdzających, posiadane przez te osoby, uprawnienia. W stosunku do osób objętych obowiązkiem członkostwa we właściwej izbie samorządu zawodowego (art.12, ust.7 Pb), wymagane jest również załączenie kserokopii zaświadczenia tej izby zawierającego termin jego ważności. 8) Wykaz, wg wzoru załącznika nr 2b do SIWZ, części zamówienia, które Wykonawca powierza podwykonawcom. 9) Uwierzytelniona przez Wykonawcę kserokopia ważnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10) Pełnomocnictwo w przypadku złożenia oferty przez pełnomocnika oraz pełnomocnictwo z art. 23 Pzp..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Zielonej Górze 65-120 Zielona Góra Al. Zjednoczenia 104.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Zielonej Górze 65-120 Zielona Góra Al. Zjednoczenia 104 pok. nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część nr I - lokale 4/1, 4/5, 4/6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa 8 lokali mieszkalnych w istniejących budynkach wielorodzinnych na 16 mniejszych w miejscowości Wędrzyn. Dotychczasowe mieszkania należy podzielić funkcjonalnie na 2 oddzielne: - lokale mieszkalne nr 4/1, 4/5, 4/6, 42B/9, 43A/9 i 43B/9 na: -Mieszkanie nr 1 (1-pokojowe z kuchnią i łazienką z w.c.); -Mieszkanie nr 2 (1-pokojowe z kuchnią i łazienką z w.c.). - lokale mieszkalne nr 48C/1 i 48C/3 na: -Mieszkanie nr 1 (2-pokojowe z kuchnią i łazienką z w.c.); -Mieszkanie nr 2 (1-pokojowe z kuchnią i łazienką z w.c.). Układ pomieszczeń po podziale oraz ich powierzchnie zawarto w dokumentacji technicznej. Zakres przebudowy obejmuje: - wymianę drzwi wejściowych do mieszkania nr 1 na zgodne z obowiązującymi warunkami technicznymi; - wykonanie wejścia do mieszkania nr 2, w części przypadków połączone z demontażem istniejącej ścianki i wymurowaniem nowej ścianki z wejściem do lokalu; - montaż dodatkowej przegrody akustycznej pomiędzy mieszkaniami po podziale; - zamurowanie otworów drzwiowych; - demontaż części ścianek działowych i wymurowanie nowych; - przebudowę istniejących i wydzielenie nowych pomieszczeń łazienki i kuchni; - ogólny remont i modernizację pomieszczeń polegający na demontażu istniejących posadzek i wykonaniu nowych ( pokoje i korytarz - panele podłogowe gr. 8mm AC4, kuchnia i łazienka - płytki ceramiczne), ściany we wszystkich pomieszczeniach po wyrównaniu podłoża przemalować 2- farbą emulsyjną do wnętrz, ściany w łazience wyłożyć płytkami do wys. 2,0 m, w pomieszczeni kuchni wykonać fartuch z płytek wokół ciągu kuchennego. - wymianie stolarki drzwiowej wewnętrznej; - przebudowę instalacji wewnętrznej c.o., wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wg projektów branżowych; - przebudowę wewnętrznej instalacji elektrycznej wg warunków technicznych i w oparciu o projekt branżowy. Zamawiający żąda udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia /w zakresie dotyczącym indywidualnie każdego lokalu/..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część nr II- lokale 42B/9, 43A/9, 43B/9, 48C/1, 48C/3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa 8 lokali mieszkalnych w istniejących budynkach wielorodzinnych na 16 mniejszych w miejscowości Wędrzyn. Dotychczasowe mieszkania należy podzielić funkcjonalnie na 2 oddzielne: - lokale mieszkalne nr 4/1, 4/5, 4/6, 42B/9, 43A/9 i 43B/9 na: -Mieszkanie nr 1 (1-pokojowe z kuchnią i łazienką z w.c.); -Mieszkanie nr 2 (1-pokojowe z kuchnią i łazienką z w.c.). - lokale mieszkalne nr 48C/1 i 48C/3 na: -Mieszkanie nr 1 (2-pokojowe z kuchnią i łazienką z w.c.); -Mieszkanie nr 2 (1-pokojowe z kuchnią i łazienką z w.c.). Układ pomieszczeń po podziale oraz ich powierzchnie zawarto w dokumentacji technicznej. Zakres przebudowy obejmuje: - wymianę drzwi wejściowych do mieszkania nr 1 na zgodne z obowiązującymi warunkami technicznymi; - wykonanie wejścia do mieszkania nr 2, w części przypadków połączone z demontażem istniejącej ścianki i wymurowaniem nowej ścianki z wejściem do lokalu; - montaż dodatkowej przegrody akustycznej pomiędzy mieszkaniami po podziale; - zamurowanie otworów drzwiowych; - demontaż części ścianek działowych i wymurowanie nowych; - przebudowę istniejących i wydzielenie nowych pomieszczeń łazienki i kuchni; - ogólny remont i modernizację pomieszczeń polegający na demontażu istniejących posadzek i wykonaniu nowych ( pokoje i korytarz - panele podłogowe gr. 8mm AC4, kuchnia i łazienka - płytki ceramiczne), ściany we wszystkich pomieszczeniach po wyrównaniu podłoża przemalować 2- farbą emulsyjną do wnętrz, ściany w łazience wyłożyć płytkami do wys. 2,0 m, w pomieszczeni kuchni wykonać fartuch z płytek wokół ciągu kuchennego. - wymianie stolarki drzwiowej wewnętrznej; - przebudowę instalacji wewnętrznej c.o., wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wg projektów branżowych; - przebudowę wewnętrznej instalacji elektrycznej wg warunków technicznych i w oparciu o projekt branżowy. Zamawiający żąda udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia /w zakresie dotyczącym indywidualnie każdego lokalu/..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.