eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puszczykowo › Dostawa preparatów dezynfekcyjnych, myjących i pielęgnujących.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-28

Puszczykowo: Dostawa preparatów dezynfekcyjnych, myjących i pielęgnujących.
Numer ogłoszenia: 234436 - 2007; data zamieszczenia: 28.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Szpital w Puszczykowie im. prof. Stefena Tytusa Dąbrowskiego" sp. z o.o, ul. Kraszewskiego 11, 62-041 Puszczykowo, tel. 0-61 8984093, 8984000, fax 0-61 8133391.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwpuszczykowie.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Osoba prawna, o której mowa w art. 3, ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa preparatów dezynfekcyjnych, myjących i pielęgnujących..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków dezynfekcyjnych, myjących i pielęgnacyjnych do tutejszego Szpitala. Wykonawca zobowiązuje się zamówiony towar dostarczać własnym transportem na swój koszt i ryzyko. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie się odbywała sukcesywnie poprzez dokonanie zamówienia telefonicznie, faxem lub w inny sposób powszechnie przyjęty. Wykonawca będzie dostarczał zamówiony towar w ciągu 72 godzin od momentu złożenia zamówienia na określony rodzaj środków dezynfekcyjnych, myjących lub pielęgnacyjnych. Termin ważności zamawianych środków powinien wynosić co najmniej 12 miesięcy od daty dostarczenia Zamawiającemu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 15 pakietów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.43.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Oryginalny kod CPV: 24.51.32.95 - Roztwory myjące Kod CPV wg słownika 2008: 39.83.12.50 - Roztwory myjące Oryginalny kod CPV: 24.52.15.00 - Produkty do pielęgnacji skóry Kod CPV wg słownika 2008: 33.71.15.00 - Produkty do pielęgnacji skóry Oryginalny kod CPV: 24.51.31.00 - Mydło Kod CPV wg słownika 2008: 33.71.19.00 - Mydło Oryginalny kod CPV: 24.50.00.00 - Gliceryna, mydła, detergenty, preparaty myjące i do pastowania, perfumy i preparaty toaletowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 15.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy przedłożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 1) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenie osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Pozostałe dokumenty składane są zgodnie z wytycznymi pkt. 1, 3. oraz 4. niniejszego ogłoszenia. 3. Dokumenty dodatkowe: 1) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) formularz ofertowy; 3) formularz cenowy; 4) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; 5) karty charakterystyki substancji niebezpiecznej; 6) oświadczenie o posiadaniu dokumentów potwierdzających skuteczność mikrobójczą oferowanych preparatów wydanych przez uznane opiniotwórcze laboratoria z terenu Unii Europejskiej, takich jak: PZH, DGHM, DVV, RKI, itp. 7) materiały dotyczące oferowanego asortymentu w postaci np. stron katalogowych, ulotek itp. 4. Dodatkowo wykonawca przedstawi, dla odpowiedniej grupy produktów (zawarte w Załączniku nr 1 do siwz w kolumnie oznaczonej Wymagania II): 1) dla WM - Wyrób Medyczny: a) oświadczenie o posiadaniu dokumentów zgodnych z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (z 2004 r. Dz. U. Nr 93 poz. 896 oraz z 2005 r. Nr 64, poz. 565); b) deklarację zgodności; 2) dla PB - Produkt Biobójczy: oświadczenie o posiadaniu dokumentów zgodnych z ustawą z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych (Dz. U. Nr 175, poz. 1433 z póżn. zm.); 3) dla PL - Produkt Leczniczy: oświadczenie o posiadaniu dokumentów zgodnych z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2004 r. Nr 53, poz. 533, z późn. zm.); 4) dla K - Kosmetyk: oświadczenie o posiadaniu dokumentów potwierdzających wpis do Rejestru kosmetyków 5) dla preparatu w Pakiecie 10, pozycja 1: oświadczenie o posiadaniu dokumentów potwierdzających pozwolenie na wprowadzenie do obrotu; Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność przez osobę uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwpuszczykowie.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: NZOZ Szpital w Puszczykowie im. prof. Stefana Tytusa Dąbrowskiego Sp. z o.o. Ul. Kraszewskiego 11 62-041 Puszczykowo w Domu Pracowniczym w pok. 114.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2007 godzina 10:00, miejsce: NZOZ Szpital w Puszczykowie im. prof. Stefana Tytusa Dąbrowskiego Sp. z o.o. Ul. Kraszewskiego 11 62-041 Puszczykowo Kancelaria Szpitala.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Preparaty do manualnej dezynfekcji i mycia narzędzi oraz sprzętu medycznego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pozycja 1: Preparat do manualnego mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych, sprzętu medycznego, z możliwością dezynfekcji endoskopów - zapotrzebowanie roczne: 436 kg; Pozycja 2:Preparat do manualnego mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych, sprzętu medycznego, z możliwością dezynfekcji endoskopów - zapotrzebowanie roczne: 5 kg; Pozycja 3: Aktywator do w/w preparatu - zapotrzebowanie roczne: 398L; Pozycja 4: Preparat do manualnego mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych, sprzętu medycznego, z możliwością dezynfekcji endoskopów - zapotrzebowanie roczne: 52 L.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Preparaty do manualnej dezynfekcji i mycia narzędzi oraz sprzętu medycznego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pozycja 1: Preparat do manualnego mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych, sprzętu medycznego, z możliwością dezynfekcji endoskopów - zapotrzebowanie roczne: 105 L.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Preparaty do manualnej dezynfekcji i mycia narzędzi oraz sprzętu medycznego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pozycja 1: Preparat do manualnego mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych, sprzętu medycznego, z możliwością dezynfekcji endoskopów - zapotrzebowanie roczne: 265 l.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Preparaty do manualnej konserwacji narzędzi chirurgicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pozycja 1: Preparat do pielęgnacji narzędzi chirurgicznych - zapotrzebowanie roczne: 28,8 L.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.50.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Preparaty do maszynowego mycia i dezynfekcji narzędzi oraz sprzętu medycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pozycja 1: Preparat do dezynfekcji chemiczno-termicznej endoskopów w myjni-dezynfektorze INNOVA E2 - zapotrzebowanie roczne: 120 L; Pozycja 2: Preparat do mycia endoskopów w myjni-dezynfektorze INNOVA E2 - zapotrzebowanie roczne: 60 L; Pozycja 3: Preparat do mycia i płukania w cyklu przygotowania basenów, kaczek, misek, nerek w myjce-dezynfektorze - zapotrzebowanie roczne: 120 L.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Preparaty do dezynfekcji ścian, podłóg, mebli oraz sprzętu medycznego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pozycja 1: Preparat do dezynfekcji metodą przecierania ścian, podłóg, mebli, sprzętu medycznego, z możliwością dezynfekcji aparatury medycznej - zapotrzebowanie roczne:100 L Pozycja 2: Preparat do szybkiej dezynfekcji mebli, sprzętu medycznego, powierzchni trudno dostępnych - zapotrzebowanie roczne: 412 L.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Preparaty do dezynfekcji powierzchni zanieczyszczonych organicznie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pozycja 1: Preparat do ogólnej dezynfekcji powierzchni zanieczyszczonych organicznie metodą przecierania: zapotrzebowanie roczne: 200kg; Pozycja 2: Preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni zanieczyszczonych organicznie metodą przecierania oraz dezynfekcji materiału biologicznego - zapotrzebowanie roczne: 45000 tabletek.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Preparaty do dezynfekcji aparatury medycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pozycja 1: Preparat do dezynfekcji powierzchni akrylowych i szkła organicznego - zapotrzebowanie roczne: 88 L.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Preparaty do dezynfekcji aparatury medycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pozycja 1: Preparat do dezynfekcji głowic USG - zapotrzebowanie roczne: 400 chusteczek Pozycja 2: Preparat do dezynfekcji głowic USG - zapotrzebowanie roczne: 7100 chusteczek.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Preparaty do mycia ścian, podłóg, mebli, sprzętu medycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pozycja 1: Preparat myjący do mycia ścian, podłóg, mebli, przedmiotów - zapotrzebowanie roczne: 23 L.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.32.95-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Preparaty do mycia, dezynfekcji i pielęgnacji rąk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pozycja 1: Preparat do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk - zapotrzebowanie roczne: 190,4 L; Pozycja 2: Preparat do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk - zapotrzebowanie roczne: 142,8 L; Pozycja 3: Preparat do pielęgnacji rąk - zapotrzebowanie roczne: 36,4 L.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0, 24.51.31.00-4, 24.52.15.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Preparaty do mycia, dezynfekcji i pielęgnacji rąk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pozycja 1: Preparat do higienicznej dezynfekcji skóry rąk - zapotrzebowanie roczne 3 L; Pozycja 2: Preparat do pielęgnacji rąk - zapotrzebowanie roczne - 100 L; Pozycja 3: Preparat do pielęgnacji rąk - zapotrzebowanie roczne - 5 L.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0, 24.52.15.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Preparaty do dezynfekcji skóry, błon śluzowych, ran.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pozycja 1: Preparat do dezynfekcji skóry przed iniekcjami - zapotrzebowanie roczne: 55 L; Pozycja 2: Preparat do dezynfekcji skóry przed iniekcjami - zapotrzebowanie roczne: 51 L; Pozycja 3: Preparat do dezynfekcji skóry przed iniekcjami, punkcjami, zabiegami operacyjnymi - zapotrzebowanie roczne: 330 L; Pozycja 4: Preparat do dezynfekcji skóry przed iniekcjami, punkcjami, zabiegami operacyjnymi - zapotrzebowanie roczne: 2,7 L; Pozycja 5: Preparat do dezynfekcji błon śluzowych i ran - zapotrzebowanie roczne: 532 L; Pozycja 6: Preparat do antybakteryjnego mycia ciała i włosów - zapotrzebowanie roczne: 5 L.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Preparaty do dezynfekcji błon śluzowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pozycja 1: Preparat do dezynfekcji jamy ustnej i gardła - zapotrzebowanie roczne 17 L.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Preparaty do prania i dezynfekcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pozycja 1: Preparaty do prania i dezynfekcji mopów, ścierek - zapotrzebowanie roczne: 240 kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.