eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Świadczenie usługi całodobowej ochrony nieruchomości administrowanych przez ZBiLK w podziale na dwie części

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-19

Szczecin: Świadczenie usługi całodobowej ochrony nieruchomości administrowanych przez ZBiLK w podziale na dwie części
Numer ogłoszenia: 234422 - 2013; data zamieszczenia: 19.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 79439 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych, ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4886333, 91 4886301, faks 91 4893831, 91 4893832.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi całodobowej ochrony nieruchomości administrowanych przez ZBiLK w podziale na dwie części.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona nieruchomości (również w dni świąteczne i wolne od pracy), którymi administruje ZBiLK (w tym siedzib zamawiającego), w podziale na dwie części: 1) Część 1 zamówienia - ochrona sprawowana w systemie stałego dozoru osobowego, 2) Część 2 zamówienia - ochrona sprawowana w systemie stałego monitoringu elektronicznego - monitorowanie lokalnych systemów alarmowych, w obiektach wskazanych przez Zamawiającego. 2. Część 1 zamówienia - całodobowa ochrona nieruchomości, również w dni świąteczne i wolne od pracy, sprawowana w systemie dozoru osobowego, polegać będzie na: 1) ochronie fizycznej obiektów przez ciągłą i aktywną służbę pracowników Wykonawcy na ochranianym obiekcie, umundurowanych jednolicie z emblematami agencji pracowników ochrony, 2) stałym nadzorze nad bezpieczeństwem i sprawnością funkcjonowania nieruchomości, 3) przeciwdziałaniu próbom włamań, kradzieży i niszczenia mienia, penetracji nieruchomości, niedopuszczaniu do wejścia osób postronnych na teren chronionej nieruchomości, 4) podejmowaniu natychmiastowych działań ratunkowych w razie pożaru, 5) przeciwdziałaniu negatywnym skutkom innych nadzwyczajnych zdarzeń losowych oraz bezzwłoczna interwencja zmierzająca do zapobieżenia szkodzie lub jej ograniczenia, 6) sprawdzanie stanu wszelkich zamknięć, zabezpieczeń i plomb, sprawdzanie prawidłowości zamknięcia drzwi i okien, sprawdzanie stanu ogrodzenia, bram wjazdowych i oświetlenia, 7) sprawdzanie zabezpieczenia obiektu przed włamaniem, a w czasie porywistych wiatrów, burz sprawdzanie zamknięcia okien i innych otworów w budynku (np. klapy dymowe), 8) podejmowaniu wszelkich działań niezbędnych do prawidłowej realizacji usługi ochrony, w przypadku zdarzeń losowych natychmiastowe zawiadamiania odpowiednich służb (Policji, Straży Pożarnej lub Pogotowia Ratunkowego) oraz Zamawiającego w celu podjęcia stosownych działań, 9) niezwłocznym informowaniu upoważnionego przedstawiciela zamawiającego o wszystkich zdarzeniach istotnych dla zabezpieczenia obiektu, nieprawidłowościach w pracy sprzętu monitorującego, funkcjonującego oświetlenia bądź złego zabezpieczenia obiektu, 10) w przypadku wystąpienia awarii instalacji natychmiastowym jej usunięciu lub zabezpieczeniu poprzez odpowiednie działanie ( np. zamknięcie odpowiedniego zaworu wody, gazu, wyłączenie energii elektrycznej itp.) oraz natychmiastowym powiadomieniu Zamawiającego o zaistniałych okolicznościach, 11) ochronie i zabezpieczeniu terenu nieruchomości przed działaniem osób zakłócających porządek publiczny oraz wzywanie osób do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionego obiektu albo stwierdzenia zakłócania porządku, 12) reagowaniu na przypadki naruszania przepisów ochrony przeciw pożarowej oraz ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi - próby spożywania alkoholu na terenie nieruchomości, 13) zapewnieniu środków łączności oraz wsparcia umundurowanej grupy interwencyjnej składającej się z 2 licencjonowanych pracowników ochrony I-go stopnia, wyposażonych w samochód osobowy i przenośne radiotelefony, 14) dozór mienia ma charakter prewencyjno - odstraszający, a w razie konieczności bezpośredniej interwencji w sposób zgodny z prawem, łącznie z zatrzymaniem ewentualnego sprawcy zagrożenia lub innego przestępstwa na szkodę zamawiającego i dozorowanego mienia oraz przekazania go wezwanym funkcjonariuszom Policji, 15) pracownicy dozoru zobowiązani są do prowadzenia książki raportów, wpisywanie usterek zdarzeń o charakterze awarii, niewłaściwego zachowania, prób wejścia na teren obiektu osób nieuprawnionych, należy także wpisywać przyjście osób służb specjalistycznych (odczyty liczników itp.), która będzie do wglądu Zamawiającemu, 16) w obiektach, w których nie będzie możliwości wydzielenia lub przystosowania pomieszczenia dla potrzeb osób dozorujących, Wykonawca będzie zobowiązany do ustawienia przyczepy campingowej lub kontenera typu stróżówka oraz do ustawienia toalety przenośnej typu TOI TOI, celem zapewnienia osobom dozorującym odpowiednich warunków socjalnych, 17) odpowiednim oznakowaniu nieruchomości objętych ochroną w formie i miejscach zaakceptowanych przez Zamawiającego. 3. Części 2 zamówienia - całodobowa ochrona obiektów, również w dni świąteczne i wolne od pracy, sprawowana w systemie stałego monitoringu elektronicznego, polegać będzie na: 1) stałym monitorowaniu sygnałów przesyłanych z lokalnego systemu alarmowego będącego własnością zamawiającego zainstalowanych we wskazanych obiektach, po łączach: a) telefonicznych kontakt JD, b) komutowanych radiowych, c) telefonii komórkowej, 2) natychmiastowym wysyłaniu grupy interwencyjnej do chronionego obiektu, w dzień w ciągu 5 minut, a w nocy w ciągu 1-5 minut po odebraniu sygnału o zagrożeniu osób lub mienia w obiekcie, w celu wyeliminowania zagrożenia oraz zabezpieczenia obiektu do czasu przybycia osoby uprawnionej przez Zamawiającego, 3) zawiadomieniu w razie konieczności Policji, Straży Pożarnej lub Pogotowia Ratunkowego, w celu podjęcia stosownych działań, 4) wysyłaniu grupy interwencyjnej składającej się z 2 licencjonowanych pracowników ochrony I-go stopnia, wyposażonej w samochód osobowy i przenośne radiotelefony., 5) niezwłocznym informowaniu upoważnionego przedstawiciela zamawiającego o wszystkich zdarzeniach istotnych dla zabezpieczenia obiektu, nieprawidłowościach w pracy sprzętu monitorującego, bądź złego zabezpieczenia obiektu, 6) odpowiednim oznakowaniu obiektów objętych ochroną w formie i miejscach zaakceptowanych przez Zamawiającego. 4. Zamówienie w obu Częściach realizowane będzie w dwóch etapach: 1) pierwszy etap polega na objęciu ochroną, o której mowa w ust. 2 i /lub 3 nieruchomości wskazanych odpowiednio w załączniku nr 10 i 11 do umowy, 2) drugi etap polega na obejmowaniu umową kolejnych nieruchomości według wskazań Zamawiającego. 5. Wykaz nieruchomości objętych dozorem osobowym zawiera załącznik nr 10 do siwz. Wykaz nieruchomości objętych monitoringiem zawiera załącznik nr 11 do siwz. Wykazy w trakcie trwania umowy mogą ulec zmianie. 6. Łączna liczba chronionych jednocześnie budynków w trakcie realizacji zamówienia, nie przekroczy: 1) w Części 1 zamówienia (dozór osobowy) - 15 szt., 2) w Części 2 zamówienia (monitoring) - 15 szt.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Ochrona sprawowana w systemie stałego dozoru osobowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Vision Group Sp. z o. o., ul. Bracka 3/13, 00-501 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 522615,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 540678,84

  • Oferta z najniższą ceną: 540678,84 / Oferta z najwyższą ceną: 1246644,36

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Ochrona sprawowana w systemie stałego monitoringu elektronicznego - monitorowanie lokalnych systemów alarmowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Polis Security Group Spółka z o. o., ul. Potok 11, 70-812 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3828,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3828,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16236,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.