eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › DOSTAWA KRUSZYWA NATURALNEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-01-04

Ogłoszenie nr 2343 - 2017 z dnia 2017-01-04 r.

Giżycko: DOSTAWA KRUSZYWA NATURALNEGO
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 361991-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny 28060211800000, ul. ul. Nowowiejska  20, 11500   Giżycko, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 261 335 922, faks 261 335 641, e-mail 24wog.zam@wp.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.24wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA KRUSZYWA NATURALNEGO

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

114/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kruszywa/piasku drogowego wg CPV w grupie, 142 według asortymentu i ilości podanych w tabeli poniżej od Lp. nr 1 do Lp. nr 3. Wszystkie kruszywa muszą być dopuszczone do powszechnego stosowania zgodnie z obowiązującym Prawem, na podstawie certyfikatów zgodności oraz aprobat technicznych. Nie dopuszcza się dostaw kruszywa z żużla hutniczego i jego domieszek. Lp. CPV Nazwa materiału - wyrobu jm Ilość INFRASTRUKTURA 1. 14212000-0 Kruszywo naturalne "piasek" 0-2 mm Maksymalna wilgotność do 10% Dostawa: Sekcji Obsługi Infrastruktury w Bemowie Piskim t 3600 2. 14212000-0 Kruszywo naturalne "piasek" 0-4 mm Maksymalna wilgotność do 10% Dostawa: Sekcji Obsługi Infrastruktury w Bemowie Piskim t 1704 3. 14212000-0 Kruszywo naturalne "pospółka" 0-32mm Maksymalna wilgotność do 10% Dostawa: Sekcji Obsługi Infrastruktury w Bemowie Piskim t 2016 I. UWAGI DOTYCZĄCE OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Wykonawca w zestawieniu cenowym (załącznik nr 3 do siwz) ma wycenić ilości kruszywa/piasku podane w opisie przedmiotu zamówienia. 2. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. II. UWAGI DOTYCZĄCE DOSTAWY : 1. Dostawa obejmuje załadunek transport i rozładunek kruszywa/piasku w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie SOI Bemowo Piskie. 2. Sposób rozładunku kruszywa/piasku: - punktowo ( we wskazane miejsce), - ciągle ( na całej długości wskazanego odcinka), - minimalna ilość kruszywa/piasku, (w pojedynczym zapotrzebowaniu nie mniejsza niż 240 ton), 3. Dostarczone kruszywo/piasek musi odpowiadać wymaganiom normy PN-EN 13242+A1:2010 i PN-EN 13043:2004 oraz powinno posiadać wymagane przepisami prawa odpowiednie atesty, certyfikaty i świadectwa jakości potwierdzające spełnienie w/w norm oraz rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych, ulicach oraz placach (Dz. U z 2005r. nr230 poz.1960). Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej z chwilą dostarczenia kruszywa w miejsce wskazane przez Zamawiającego lub prześle je pocztą przed planowaną dostawą. Dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim. 4. Atesty i certyfikaty obowiązujące w UE przedstawione np. w języku angielskim będą honorowane jeżeli zostaną przetłumaczone na język polski - to samo dotyczy dokumentów ze znakiem CE. 5. Dostawy realizowane będą sukcesywnie od dnia podpisania umowy do 15.03.2017r. wg bieżących potrzeb Zamawiającego określonych co do ilości i asortymentu, po uprzednim złożeniu zamówienia Wykonawcy (faksem, e-mailem) w terminie nie dłuższym niż 2 dni liczonym od czasu złożenia zamówienia przez Zamawiającego w miejsce wskazane każdorazowo przez Zamawiającego na terenie SOI Bemowo Piskie (okolice Bemowa Piskiego około 6km). 6. Potwierdzeniem realizacji każdej dostawy będą dowody wydania WZ wystawione każdorazowo przez Wykonawcę na dostawę danej części zamówienia wraz z wydrukiem wagowym z kopalni, potwierdzonym przez przedstawiciela Zamawiającego. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonania badań kontrolnych jakości materiału. 8. Wykonawca może wystawić fakturę VAT dopiero po dostarczeniu w całości kruszywa/piasku w miejsce wskazane przez Zamawiającego, zgodnie ze złożoną ofertą. Podstawą wystawienia faktury będzie pokwitowanie odbioru kruszywa/piasku przez Zamawiającego (upoważnionego przedstawiciela 24 WOG) na dokumencie typu WZ (wystawiony w 3 - egzemplarzach). Zamawiający nie dopuszcza faktur cząstkowych na dany asortyment kruszywa. 9. Przy dostawie kruszywa Wykonawca nie może zaoferować zamiennika, który nie został zaakceptowany (dopuszczony) przez Zamawiającego w trakcie trwania postępowania przetargowego

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 14212000-0
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT223170.73
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 185710.32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 185710.32
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 236602.80
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.