eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawa 2 sztuk laserowych mierników prędkości oraz systemu do trójwymiarowej rekonstrukcji zdarzeń kompatybilnego z laserowym miernikiem prędkości na potrzeby KWP w Olsztynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-24

Olsztyn: Dostawa 2 sztuk laserowych mierników prędkości oraz systemu do trójwymiarowej rekonstrukcji zdarzeń kompatybilnego z laserowym miernikiem prędkości na potrzeby KWP w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 234371 - 2008; data zamieszczenia: 24.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Partyzantów 6/8, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5225200, 5225760, fax. 089 5225205.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 2 sztuk laserowych mierników prędkości oraz systemu do trójwymiarowej rekonstrukcji zdarzeń kompatybilnego z laserowym miernikiem prędkości na potrzeby KWP w Olsztynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a)dostawa 2 sztuk laserowych mierników prędkości oraz systemu do trójwymiarowej rekonstrukcji zdarzeń kompatybilnego z oferowanym laserowym miernikiem prędkości, b)uruchomienia urządzeń wraz z oprogramowaniem, c)wykonanie testów poprawności funkcjonowania urządzeń i oprogramowania, d)dostarczanie aktualizacji oprogramowania, e)przeprowadzenia szkolenia w siedzibie Zamawiającego, w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia, dla 10 funkcjonariuszy w terminie do14 dni od daty dostawy. Urządzenia (laserowe mierniki prędkości oraz system do trójwymiarowej rekonstrukcji zdarzeń kompatybilny z laserowym miernikiem prędkości) powinny spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 20 stycznia 2004 r. w sprawie wymagań metrologicznych, którym powinny odpowiadać przyrządy do pomiaru prędkości pojazdów w ruchu drogowym (Dz. U. Nr 15, poz. 129) Pomiar uzyskany za pomocą urządzeń stanowić winien, w rozumieniu obowiązującego prawa karnego, dowód w postępowaniu w przedmiocie przekroczenia dozwolonej prędkości na drodze publicznej przez kierującego pojazdem, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 ze zm.) Zamawiający wymaga, aby laserowe mierniki prędkości spełniały następujące wymagania: -Urządzenie musi być kompatybilne z systemem do wizualizacji i rekonstrukcji wypadków drogowych, tj. umożliwiać wykonywanie pomiarów punktów w miejscu zdarzenia oraz przesyłać je w czasie rzeczywistym do urządzenia rejestrującego pomiary. -Urządzenie musi spełniać wymogi klasy bezpieczeństwa wzroku FDA Class 1 (bezpieczny dla oczu zarówno namierzającego policjanta i namierzanego kierowcy). -Urządzenie musi posiadać zatwierdzenie typu Głównego Urzędu Miar (stanowiące załącznik do oferty) oraz ważne świadectwo legalizacji i kalibracji (dostarczone w dniu dostawy urządzenia do siedziby Zamawiającego). -Zasilanie akumulatorowe, akumulatory 5 500 mAh (min.1000 ładowań) z ładowarką procesorową do 4 typów akumulatorów. -Urządzenie musi mieć wbudowany czytelny ekran LCD z funkcją podświetlania (tryb nocny), umożliwiający stały dostęp do wyników pomiaru i opcji. -Urządzenie musi umożliwiać wykonywanie pomiarów w każdych warunkach atmosferycznych (deszcz, mgła, śnieg, itp.) oraz przez szybę przednią pojazdu. -Urządzenie powinno umożliwiać wyświetlanie danych pomiarowych: prędkość mierzonego pojazdu, odległość do pojazdu w chwili wykonywania pomiaru oraz czas (w sekundach) biegnący od chwili wykonania pomiaru. -Urządzenie musi być zaopatrzone w celownik optyczny z filtrem polaryzacyjnym (możliwość pracy przy dużym nasłonecznieniu), wspomagający dokładność dokonywanego pomiaru z dużej odległości. -Urządzenie musi spełniać wymagania normy IP 67 (całkowita ochrona przed kurzem oraz ochrona przed strumieniami wody - wodoszczelność). -Urządzenie powinno umożliwiać wykrywanie i eliminację błędów pomiaru. -Urządzenie musi być zaopatrzone w funkcję trybu ciągłego pomiaru prędkości, umożliwiającą śledzenie zmian zachowania się kierującego pojazdem. -Urządzenie musi być zaopatrzone w funkcję ustawień minimalnej oraz maksymalnej odległości, z jakiej będzie wykonywany pomiar prędkości. -Urządzenie musi być zaopatrzone w funkcję ustawień wartości progowej mierzonej prędkości. -Urządzenie musi być zaopatrzone w funkcję pomiaru odległości (niezależnego od funkcji pomiaru prędkości). -Urządzenie musi być zaopatrzone w funkcję wskaźnika poziomu napięcia baterii. -Urządzenie powinno cechować się następującymi parametrami: *pomiar prędkości pojazdów od 0 km/h do 300 km/h w obu kierunkach, z rozróżnieniem kierunku pomiaru; *pomiar prędkości pojazdów do 1000 metrów; * pomiar odległości do 1000 metrów; * temperatura otoczenia, w której urządzenia działa bez zakłóceń: -30 C do +60 C. -Urządzenie powinno umożliwiać każdorazowo wykonanie pomiaru z ręki. -Do urządzenia powinna być dołączona instrukcja obsługi w języku polskim; -Zamawiający zastrzega sobie, przed zawarciem umowy, prawo do sprawdzenia w warunkach użytkowania, czy oferowane urządzenie spełnia ww. wymagania. Zamawiający wymaga, aby system do trójwymiarowej wizualizacji i rekonstrukcji zdarzeń spełniał następujące wymagania: -System do trójwymiarowej wizualizacji i rekonstrukcji zdarzeń musi być kompatybilny z oferowanym laserowym miernikiem prędkości, tj. umożliwiać jego podłączenie do urządzenia rejestrującego pomiary, w celu zapisywania mierzonych pomiarów zdarzenia. -Urządzenie musi umożliwiać zdejmowanie punktów pomiarowych zarówno w formacie 2D (x,y) jak i 3D (x,y,z). -Urządzenie musi umożliwiać graficzne wyświetlanie wykonanych pomiarów w czasie rzeczywistym, w celu możliwości sprawdzenia i dokonania korekty dokładności wykonanego pomiaru. -Urządzenie musi umożliwiać wykonanie pomiarów na obszarze w promieniu min. 200 metrów od punktu pomiarowego. -Dokładność pomiaru musi być lepsza niż ?5cm. -Oprogramowanie dedykowane do dwu i trójwymiarowej wizualizacji zdarzeń powinno: * umożliwiać wizualizację dowolnego miejsca zdarzenia, w tym kolizji i wypadku drogowego, czynu o charakterze kryminalnym, pożaru, katastrofy lotniczej, kolejowej i budowlanej, zamachu terrorystycznego, itp.; * umożliwiać rekonstrukcję kolizji i wypadku drogowego w oparciu o m.in. takie narzędzia jak: analizę poślizgu, kąty chwilowe, łączna szybkość, szybkość zderzenia; * umożliwiać tworzenie wzorców miejsc zdarzenia w celu wielokrotnego wykorzystania ich do innych zdarzeń w tym samym miejscu; * zawierać biblioteki symboli 2D/3D, w tym: polskich znaków drogowych; typów linii, łuków i krzywych; kreatora postaci ludzkich z możliwością dowolnego kształtowania póz: kreatora budynków, ulic i skrzyżowań; wyposażenia wnętrz biurowych i mieszkalnych; * umożliwiać automatyczne rysowanie warstw, typów linii i symboli; * umożliwiać drukowanie listy współrzędnych i danych zdarzenia; * umożliwiać wklejanie do diagramu zdarzenia zdjęć w formacie jpg i bitmap; * umożliwiać tworzenie wzorca raportu/diagramu; * umożliwiać automatyczne skalowanie w celu drukowania wybranych fragmentów lub całego diagramu. -System powinien być wszechstronny i umożliwiać: * wykonywanie wizualizacji i rekonstrukcji różnego typu zdarzeń (m.in. kolizja i wypadek drogowy, zdarzenie o charakterze kryminalnym, pożar, zamach terrorystyczny, itp.); * wykonywanie pomiarów prędkości pojazdów w ruchu (element urządzenia mierzący prędkości powinien mieć zatwierdzenie typu Głównego Urzędu Miar oraz ważne świadectwo legalizacji); * wykonanie pomiarów i wizualizację stref zgniotu pojazdu. -Formaty plików zawierających wyniki pomiarów powinny być kompatybilne z oprogramowaniem dedykowanym do dwu i trójwymiarowej wizualizacji i rekonstrukcji zdarzeń. -System powinien być odporny na warunki atmosferyczne (deszcz, kurz). -Temperatura otoczenia -10C do +60C. -Oprogramowanie powinno współpracować z systemem operacyjnym Microsoft WindowsR 98/Me/2000/XP. -Do Systemu powinna być dołączona instrukcja obsługi w języku polskim..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.30.00 - Sprzęt do kontroli ruchu drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszeniu wadium w postępowaniu

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia - nie spełnia, czyli: nie spełnia warunku - za brak dokumentu, spełnia warunek- za przedstawienie ważnego dokumentu lub kompletu dokumentów (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie). Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: w celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. 1 Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w pkt. 1 Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem; W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w pkt. 2 - 4, Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył oświadczenie zgodnie z art. 44 ustawy P.z.p., zgodnie z wzorem, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę oraz do oferty musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji,Sekcja Zamówień Publicznych,ul. Partyzantów 6/8, 10-521 Olsztyn, fax: (089) 522 52 05.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2008 godzina 13:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji Wydział Zaopatrzenia i Inwestycji (Sekretariat blok nr 27) ul. Pstrowskiego 3, 10-049 Olsztyn.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.