eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Abramów › Instalacja zestawów solarnych w Gminie Abramów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-09

Abramów: Instalacja zestawów solarnych w Gminie Abramów
Numer ogłoszenia: 234368 - 2015; data zamieszczenia: 09.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 122901 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. 22 Lipca 2, 21-143 Abramów, woj. lubelskie, tel. 81 8525016, faks 81 8525016.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Instalacja zestawów solarnych w Gminie Abramów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, zakup i instalacja solarnych systemów grzewczych centralnej wody użytkowej. Instalacje solarne zostaną zamontowane na 41 obiektach prywatnych w Gminie Abramów. Liczba osób korzystających z instalacji solarnych wyniesie 175 osób prywatnych. Zakres zamówienia: 1. Opracowanie dokumentacji projektowej (projekt budowlano-wykonawczy) niezbędnej do zainstalowania kompletnego zestawu solarnego na potrzeby przygotowania C.W.U dla użytkowników prywatnych -3 kpl. w wersji papierowej + 1 elektroniczna dla każdej instalacji. Wykonawca opracuje dokumentację projektową:dokumentację wykonawczą dla celów realizacji inwestycji. Projekty wykonawcze stanowić będą uszczegółowienie dla potrzeb wykonawstwa projektu budowlanego,przedmiar robót dokumentację powykonawczą z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy.instrukcje eksploatacji, obsługi urządzeń. 2. Wykonanie niezbędnych ekspertyz. Przed przystąpieniem do realizacji Wykonawca zweryfikuje dane wyjściowe do projektowania przedstawione przez Zamawiającego, wykona na własny koszt wszystkie badania i analizy uzupełniające niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, otrzyma od Zamawiającego: wykaz osób i budynków objętych realizacją przedmiotu umowy (zamówienia),ankiety doboru instalacji solarnej. Wykonawca jest zobowiązany we własnym zakresie do weryfikacji przekazanych przez Zamawiającego danych oraz informowania Zamawiającego o zauważonych w nich występujących istotnych rozbieżnościach w odniesieniu do stanu faktycznego. 3. Wykonanie inwentaryzacji i wizji lokalnej. Przed złożeniem oferty Wykonawca może odbyć wizytacje terenu budowy oraz jego otoczenia w celu oceny na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko, wszystkich czynników koniecznych do przygotowania rzetelnej oferty, obejmującej wszelkie niezbędne prace przygotowawcze, zasadnicze i towarzyszące zarówno do prowadzenia robót budowlano - montażowych jak również przygotowania projektu. 4. Wykonanie projektu konstrukcji pod kolektory słoneczne. 5. Wykonanie projektów elektrycznych oraz AKPiA. 6. Uzyskanie wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, zezwoleń, itp. Wykonawca uzyska wszelkie wymagane zgodnie z prawem polskim uzgodnienia, opinie, dokumentacje i decyzje niezbędne do zaprojektowania, wybudowania i uruchomienia instalacji. Wykonawca dokona zgłoszenia robót do Starostwa Powiatowego w Lubartowie dla każdej instalacji, jeżeli takie zgłoszenie jest wymagane. 7. Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. 8. Dostawa kompletnych systemów instalacji solarnych. 9. Przygotowanie placu budowy, zorganizowanie logistyczne robót, zapewnienie zaplecza robót, zapewnienie odpowiedniej kadry kierowniczej i nadzorującej, zapewnienie odpowiedniej ilości pracowników fizycznych. 10. Wykonanie robót budowlano - instalacyjnych polegających na montażu kompletnych systemów solarnych. 11. Podłączenie do istniejącej instalacji C.W.U. i Z.W. 12. Podłączenie drugiego źródła ciepła (źródeł ciepła, jeżeli istnieją inne) do górnej wężownicy zasobnika solarnego w oparciu o wykonaną dokumentację. 13. Wykonanie prób szczelności, płukania i rozruchu instalacji, regulacja instalacji, przeprowadzenie szkolenia użytkowników wraz z przekazaniem instrukcji obsługi instalacji solarnej. 14. Uporządkowanie terenu i przywrócenie budynków, w których zainstalowano systemy solarne do stanu pierwotnego. 15. Zapewnienie odpowiedniego serwisu, usuwanie wad i usterek oraz zapewnienie gwarancji na zasadach określonych w PFU. 16. Zamawiający dopuszcza możliwość nieograniczonej zmiany podmiotów, na rzecz których następować będzie instalacja solarnych systemów grzewczych centralnej wody użytkowej. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają załączniki do SIWZ tj. Wzór umowy, Program funkcjonalno - użytkowy (załącznik nr 1 do SIWZ). W ramach przedmiotu zamówienia ustala się następujący wykaz gwarancji: całokształt robót budowlano - montażowe - minimum 5 lat, liczonych od dnia podpisania przez Zamawiającego (bez uwag) protokołu odbioru końcowego zadania inwestycyjnego,kolektory solarne - minimum 10 lat, liczonych od dnia podpisania przez Zamawiającego (bez uwag) protokołu odbioru końcowego zadania inwestycyjnego, na podgrzewacz wody - minimum 10 lat,na pozostały osprzęt instalacji solarnej - minimum 5 lat gwarancji,na sterowniki 5 lat gwarancji.Czas realizacji serwisu maksymalnie 48 godzin od momentu zgłoszenia awarii w okresie gwarancji i po upływie okresu gwarancji.Bezpłatne przeglądy serwisowe w okresie gwarancji.W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do minimum jednej wymiany płynu solarnego w każdej instalacji. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia lub innych dokumentach załączonych do niniejszej SIWZ opisano przedmiot zamówienia ze wskazaniem określeń,oznaczeń, o których mowa w art. 29 ust 3 i art. 30 ust 1 - 3 Prawa zamówień publicznych, należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie lub równoważny, równoważne opisywanym. Towary,materiały,urządzenia,rozwiązania równoważne w stosunku do towarów,materiałów, urządzeń,rozwiązań opisanych w dokumentacji przetargowej za pomocą wskazań określonych w art. 29 ust 3 i art. 30 ust 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych to towary,materiały,urządzenia, rozwiązania o parametrach technicznych równych lub lepszych niż określone w dokumentacji przetargowej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 09.33.11.00 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt współfinansowany ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sanito Sop. z o.o., ul. Puławska 476, 02-884 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 384375,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 377288,70

  • Oferta z najniższą ceną: 377288,70 / Oferta z najwyższą ceną: 429391,38

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.