eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemiatycze › Doposażenie bazy dydaktycznej Zespołu Szkół Specjalnych w Siemiatyczach

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2013-11-07

Siemiatycze: Doposażenie bazy dydaktycznej Zespołu Szkół Specjalnych w Siemiatyczach
Numer ogłoszenia: 234359 - 2013; data zamieszczenia: 07.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Specjalnych w Siemiatyczach , Ul. Tadeusza Kościuszki 43, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie, tel. 85 655 21 26, faks 85 655 21 26.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie bazy dydaktycznej Zespołu Szkół Specjalnych w Siemiatyczach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do Zespołu Szkól Specjalnych w Siemiatyczach. 2. Zamówienie obejmuje dostawę i montaż specjalistycznych pomocy dydaktycznych niezbędnych w terapii, rewalidacji i edukacji, w zestawach pogrupowanych wg rodzaju zajęć, tj. A. Dostawa i montaż specjalistycznego sprzętu do Sali Doświadczania Świata; B. Dostawa i montaż specjalistycznego sprzętu do Sali zajęć Integracji Sensorycznej; C. Dostawa i montaż specjalistycznego sprzętu do salki gimnastycznej; D. Dostawa sprzętu do terapii wspomagającej z wykorzystaniem komputera; E. Dostawa drobnych pomocy do zajęć rewalidacyjno - wychowawczych oraz rewalidacji indywidualnej. 3. W załączniku do SIWZ - podano wymiary poszczególnych elementów. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu dane techniczne proponowanych urządzeń oraz dokonać pomiarów sprawdzających w poszczególnych pomieszczeniach, dopasować wymiary elementów wyposażenia do istniejących pomieszczeń oraz sporządzić projekt aranżacji wnętrz. Do realizacji zamówienia Wykonawca może przystąpić po dokonaniu akceptacji przez Zamawiającego przedstawionych propozycji sprzętu. 4. Wykonawca wraz z ofertą musi przedstawić wizualizację projektu wyposażenia Sali Doświadczania Świata i Sali Integracji Sensorycznej. 5.Szczegółowy opis przedmiotu (rodzaj, ilość, wymiary, materiały, parametry, itd. zawiera załącznik Nr 1 do SWIZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 6. Oferowane przedmioty muszą spełniać wymagania, określone w SIWZ. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na produkty i urządzenia jakościowo równoważne spełniające jakościowo równoważne parametry. 8. Przez produkty i urządzenia równoważne zamawiający rozumie produkty i urządzenia o parametrach jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych i technologicznych takich samych lub wyższych w stosunku do oryginału produkowanego przez producentów danego produktu lub urządzenia. 9. Towary będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, wolne od wad. 10. Dostarczone pomoce muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości oraz inne dokumenty dopuszczające do użytku w placówkach oświatowych, muszą spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem, wszystkie pomoce muszą posiadać oznaczenie CE i spełniać wymagania wszystkich odnoszących się do niego dyrektyw. 11. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres min. 24 miesięcy od dnia odbioru dostawy. 12. Warunki i okresy gwarancji nie mogą być gorsze ani krótsze niż aktualnie oferowane na rynku gwarancje producenta danego rodzaju przedmiotu zamówienia. 13. Koszt transportu i ubezpieczenia transportu ponosi Wykonawca. 14. Koszt montażu ponosi Wykonawca. 15. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktu w czasie transportu i montażu ponosi Wykonawca. 16. Wszelkie prace montażowe i instalacyjne prowadzone przez Wykonawcę winny być prowadzone pod nadzorem osób posiadających stosowną wiedzę i umiejętności. 17. Wady towaru powstałe z winy Wykonawcy, których Zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze, zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia przez zamawiającego. 18. Wykonawca we własnym zakresie zapewni rozładunek dostarczonych pomocy dydaktycznych. 19. Wykonawca wraz z towarem wyda Zamawiającemu karty gwarancyjne, certyfikaty, instrukcje dotyczące sposobu użytkowania w języku polskim. 20.Miejsce dostawy : Zespół Szkół Specjalnych w Siemiatyczach ul. Tadeusza Kościuszki 43, 17-300 Siemiatycze.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiacych nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na rozszerzeniu dostawy, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 7 uPzp.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 37.44.00.00 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej 2 zamówienia obejmujące dostawę i montaż specjalistycznych pomocy dydaktycznych niezbędnych w terapii, rewalidacji i edukacji, wyposażenia placówek oświatowych o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy złożone w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. 2. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Dokument powinien być załączony w oryginale

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) terminu końcowego wykonania przedmiotu umowy w przypadku: a) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i na uzasadniony wniosek Wykonawcy pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona; b) działania siły wyższej; 2) polepszenia parametrów technicznych dostawy; 3) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. 3. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmiany postanowień umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.siemiatycze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiajacego - Zespół Szkół Specjalnych w Siemiatyczach, ul. Tadeusza Kościuszki 43, 17-300 Siemiatycze , woj. podlaskie,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2013 godzina 11:00, miejsce: Zespół Szkół Specjalnych w Siemiatyczach, ul. Tadeusza Kościuszki 43, 17-300 Siemiatycze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.