To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-14
Elbląg: Catering PAL Moja ulica
Numer ogłoszenia: 234346 - 2014; data zamieszczenia: 14.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 126702 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Winna 9, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 625 61 00, faks 55 625 61 03.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Catering PAL Moja ulica.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) świadczenie usług cateringowych obejmujących przygotowywanie, dostarczanie i wydawanie łącznie do 30 zestawów kanapkowych dziennie (łącznie do 480 zestawów kanapkowych miesięcznie, łącznie do 2880 zestawów kanapkowych w okresie obowiązywania umowy) dla 30 uczestników, podzielonych na dwie grupy liczące po 15 osób w grupie, od poniedziałku do soboty, z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy. Zamawiający zastrzega sobie prawo przekazywania Wykonawcy miesięcznych harmonogramów dostarczania zestawów kanapkowych ze względu na konieczność zapewnienia uczestnikom zestawów kanapkowych podczas prowadzonych zajęć. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłoszenia zmian w realizacji harmonogramu dostarczania zestawów kanapkowych, w szczególności ilości zestawów kanapkowych w terminie do dwóch dni poprzedzających te zmiany. 2) Zamawiający wymaga, aby zestawy kanapkowe każdorazowo od poniedziałku do piątku były dostarczane do siedziby Zamawiającego, przy ul. Winnej 9, do pokoju wskazanego przez Zamawiającego. Jednocześnie w przypadku potrzeby dostarczenia zestawów kanapkowych w sobotę, Zamawiający zastrzega sobie możliwość informowania Wykonawcy o miejscu lub miejscach dostarczenia zestawów kanapkowych do czwartego dnia każdego tygodnia, przy czym Zamawiający informuje, że zawsze będzie to teren Miasta Elbląga. 3) Jeden zestaw kanapkowy winien składać się z 3 bułek pszenno-żytnich (1 bułka - 100 gram), w tym 2 bułekprzekładanych wędliną i warzywami sezonowymi (m.in. pomidor, rzodkiewka, ogórek) oraz masłem, 1 bułki przekładanej serem i warzywami sezonowymi (m.in. pomidor, rzodkiewka, ogórek) oraz masłem, a także z napoju smakowego bezalkoholowego o pojemności 0,5 litra. Każda bułka winna być opakowana oddzielnie w folię spożywczą, a każdy zestaw 3 bułek - paczkowany w woreczki foliowe. Ponadto Zamawiający wymaga, aby zestawy kanapkowe były dostarczane w odpowiednim pojemniku termoizolacyjnym i przechowywane w siedzibie Zamawiającego do dnia następnego po dniu dostarczenia dziennego zamówienia, z wyłączeniem dostarczania zestawów kanapkowych w sobotę, gdzie pojemnik będzie odbierany przez Wykonawcę od razu po dostarczeniu zestawów kanapkowych. 4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca każdorazowo dostarczał Zamawiającemu wraz z zestawami kanapkowymi dowód dostawy zestawów kanapkowych określający ilość dostarczonych zestawów. 5) Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć osobę do kontaktu z Zamawiającym, odpowiedzialną za dbałość o wysoką jakość świadczonych usług i upoważnioną do podejmowania wiążących decyzji w kwestiach związanych ze świadczonymi usługami. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia w/w osobie możliwości niezwłocznego kontaktowania się z Zamawiającym.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy Od wykluczenia do usamodzielnienia EFS POKL Priorytet 7 Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe "SMAKPOL" Rafał Siwko
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Smakpol Rafał Siwko, ul. Związku Jaszczurczego 22, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21513,60
Oferta z najniższą ceną: 21513,60 / Oferta z najwyższą ceną: 33465,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Wykonanie zabiegów agrotechnicznych i pielęgnacja terenów zielonych administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu.
- Dostawa i wdrożenie systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu
- 16/2024 dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu w 7 pakietach w okresie 12 miesięcy
- Realizacja specjalistycznych zajęć dla dzieci w wieku od 0 do podjęcia nauki w szkole - zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka.
- Świadczenie usługi ratownictwa wodnego w Kompleksie Obiektów Basenowych MOSiR w Elblągu
- Zabezpieczenie scenotechniki podczas plenerowej imprezy masowej pn. "Dni Elbląga2024"
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 68 im. II Tysiąclecia Wrocławia we Wrocławiu w roku szkolnym 2024/2025.
- dostawa posiłków gotowych (cateringu) oraz serwisu kawowego dla uczestników turnieju szachowego zorganizowanego w ramach projektu "Łódzkie gra w szachy"
- Świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia pacjentów Oddziału Rehabilitacyjnego oraz Oddziału Rehabilitacji Pulmonologicznej w Krzyżewie - powtórka
- Usługa społeczna polegająca świadczeniu usług wyżywienia na potrzeby dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części
- Usługa cateringu dla uczestników projektu "Dziś uczeń - jutro student"
- "Świadczenie usług i dostaw na potrzeby organizacji wydarzenia Antidotum Airshow Leszno 2024"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.