Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-24
Kazimierz Dolny: Dostawa materiałów brukarskich do wykonania remontu chodnika na ul. Krakowskiej
i Klasztornej w Kazimierzu Dolnym
Numer ogłoszenia: 234345 - 2008; data zamieszczenia: 24.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kazimierz Dolny , ul. Senatorska 5, 24-120 Kazimierz Dolny, woj. lubelskie, tel. 0818810212 w. 28, fax. 081 8810213.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kazimierzdolny.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów brukarskich do wykonania remontu chodnika na ul. Krakowskiej i Klasztornej w Kazimierzu Dolnym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem materiałów brukarskich (zgonie z zawartym dalej opisem) do wykonania remontu chodnika na ul. Krakowskiej i Klasztornej w Kazimierzu Dolnym Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: krawężnik granitowy (szary) o wym. 20x30cm - 60mb; kostka granitowa (szara) o wym. 6-8cm - 10,9 t; krawężnik betonowy o wym. 20-30cm - 1104mb; obrzeża betonowe (szare) o wym. 8x30cm - 153mb; kostka granitowa (szara) o wym. 11-13cm - 46 t; obrzeża betonowe (szare) o wym. 6x20cm - 555mb; płyty betonowe chodnikowe (szare) o wym. 50x50x7cm - 1041,45m2; Dostawa i rozładunek materiałów (do siedziby Zamawiającego) odbywać się będzie na koszt Wykonawcy. Wymaga się aby oferowane wyroby posiadały: aktualne aprobaty techniczne /lub inne odpowiadające mu dokumenty/o zgodności z wymaganymi zasadniczymi oraz dopuszczające do obrotu handlowego; gwarancję producenta - 3 lata.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.31.00 - Materiały chodnikowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału dokonana będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów poprzez stwierdzenie ich prawidłowości na zasadzie: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy - z wykorzystaniem zał. Nr 1 do SIWZ; 2. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - z wykorzystaniem zał. Nr 2 do SIWZ; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (z przedstawionego dokumentu musi wynikać co jest przedmiotem prowadzonej działalności); 4. aktualne aprobaty techniczne/lub inne odpowiadające mu dokumenty/na oferowane wyroby o zgodności z wymaganiami zasadniczymi oraz dopuszczające do obrotu handlowego; 5. gwarancję producenta na oferowane wyroby (3 lata)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kazimierzdolny.bip.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kazimierz Dolny
ul. Senatorska 5
24-120 Kazimierz Dolny.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Kazimierz Dolny ul. Senatorska 5 24-120 Kazimierz Dolny.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI KAZIMIERZ DOLNY
więcej: przetargi KAZIMIERZ DOLNY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej, kulturalnej i turystycznej w miejscowości Poręba Żegoty, Gmina Alwernia
- "Modernizacja placu apelowego Szkoły Podstawowej Nr 15 w Jaworznie, ul. Leśna 49 - dostosowanie wejścia dla osób niepełnosprawnych"
więcej: Materiały chodnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.