eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa odczynników i innych materiałów laboratoryjnych do Spec. Psych. ZOZ w Łodzi, nr sprawyANZP/PN/D/08/07/11

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-08

Łódź: Dostawa odczynników i innych materiałów laboratoryjnych do Spec. Psych. ZOZ w Łodzi, nr sprawy: ANZP/PN/D/08/07/11
Numer ogłoszenia: 234326 - 2011; data zamieszczenia: 08.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Aleksandrowska 159, 91-229 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6529639, faks 042 6528620.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psychiatria-lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników i innych materiałów laboratoryjnych do Spec. Psych. ZOZ w Łodzi, nr sprawy: ANZP/PN/D/08/07/11.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są odczynniki i inne materiały laboratoryjne. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częsciowych na następujące pakiety: Pakiet nr 1- Odczynniki do hematologii zał. do SIWZ nr 6(a-c) Pakiet nr 2 - Odczynniki do biochemii zał. do SIWZ nr 7(a-e) Pakiet nr 3 - Mikrobiologia I - zał. do SIWZ 8 Pakiet nr 4- Mikrobiologia II - zał. do SIWZ nr 9 Pakiet nr 5- Mikrobiologia III - zał. do SIWZ nr 10 Pakiet nr 6 - Testy I - zał. do SIWZ nr 11 Pakiet nr 7 - Testy II - zał. do SIWZ nr 12 Pakiet nr 8 - Surowice kontrolne - zał. do SIWZ nr 13 Pakiet nr 9 - Barwniki - zał. do SIWZ nr 14 Pakiet nr 10 - Koagulologia - zał. do SIWZ nr 15 Pakiet nr 11 - Sprzęt drobny - zał. do SIWZ16.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.62.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w tym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien wykazać się: a) należytym wykonaniem dostaw wykonanych (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zał. 5 do SIWZ. Minimalny poziom wymaganych standardów: Wykonawca spełni warunek, jeśli z dokumentów będzie wynikało, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , lub w okresie działalności - jeżeli jest krótszy niż trzy lata - należycie wykonał co najmniej dwie dostawy tożsame z przedmiotem zamówienia b) Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada deklarację zgodności EC lub certyfikat CE i jest dopuszczony do obrotu na polskim rynku (zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004 r. Dz. U. Nr 93 poz.896 z późn. zm.)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oświadczenie, że oferowany produkt jest dostosowany do pracy w aparatach wymienionych w poszczególnych pakietach. 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zał. do SIWZ nr 2

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Nadzwyczajna zmiana stosunków umowy nastąpić może jedynie w przypadkach: - zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), - zmniejszenia cen jednostkowych producenta określonych w arkuszu asortymentowo - cenowym, pod warunkiem, że zmiana jest korzystna dla Zamawiającego. - zmiany cen urzędowych środków farmaceutycznych. 2.Zmiany w umowie mogą być dokonane tylko w następujących przypadkach: 1)jeżeli z powodu działania siły wyższej tj. zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością i któremu nie można było zapobiec przy dochowaniu staranności wymaganej od profesjonalisty, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, na skutek którego wykonanie Przedmiotu umowy w terminie określonym umową, jest niemożliwe lub znacznie utrudnione, termin wykonania Przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do należytego jej wykonania, nie dłużej jednak niż o okres tych okoliczności. 2)zmiany stanu prawnego którejkolwiek ze stron, niezależnego od jej woli; 3)zmiany wynagrodzenia Wykonawcy spowodowane udzieleniem przez Wykonawcę upustów promocyjnych. W przypadku udzielenia przez Wykonawcę upustów promocyjnych dla Zamawiającego w okresie trwania Umowy, upusty będą obowiązywały również dla niniejszej Umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psychiatria-lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalistyczny Psychiatryczny ZOZ w Łodzi, ul. Aleksandrowska 159, 91-229 Łódź, budynek administracyjny B - pokój 111 Dział Administracji Organizacji Nadzoru i Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2011 godzina 11:30, miejsce: Specjalistyczny Psychiatryczny ZOZ w Łodzi, ul. Aleksandrowska 159, 91-229 Łódź, budynek administracyjny A Sekretariat - 2 pietro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Odczynniki do hematologii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są odczynniki do hematologii w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 6(a-c) do SIWZ Dotyczy aparatu XS 1000i a) Przewidywana ilość oznaczeń w ciągu 1 roku - ok. 12 000 b) Do pierwszej dostawy należy dostarczyć karty charakterystyk: odczynników i kontroli c) Odczynniki i kontrole musza posiadać znak CE oraz deklarację zgodności d) Do aparatu wymagane są oryginalne odczynniki i kontrole. e) Dostawa odczynników - 5 dni od momentu zamówienia. W szczególnych przypadkach możliwość zamówienia na cito f) Wszystkie odczynniki i kontrole muszą pochodzić od jednego producenta g) Zamawiający podał nazwy odczynników i materiałów kontrolnych, których używa obecnie. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnych odczynników i równoważnych materiałów kontrolnych, pochodzących od innego producenta. h) Okres ważności odczynników - nie krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy Okres ważności krwi kontrolnej - nie krótszy niż 2 miesiące od daty dostawy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.62.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Odczynniki do biochemii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są odczynniki do biochemii w ilościach i asortymencie określonym w zał. do SIWZ nr 7(a-e) Dotyczy aparatu Cobas Integra 400 plus a) Do odczynników należy dostarczyć: - kontrole - kalibratory wg zaleceń i instrukcji producenta - płyny - materiały zużywalne i eksploatacyjne b) Do pierwszej dostawy należy dostarczyć karty charakterystyk; - odczynników - kalibratorów - kontroli - płynów c) Odczynniki, płyny, kalibratory i cały pozostały asortyment muszą posiadać znak CE oraz deklaracje zgodności. d) Do aparatu wymagane są oryginalne odczynniki, kalibratory, płyny, kontrole. e) Dostawa odczynników - 5 dni od momentu zamówienia. W szczególnych przypadkach możliwość zamówienia na cito. f) Wszystkie odczynniki , kalibratory, kontrole, i materiały eksploatacyjne muszą pochodzić od jednego producenta. g) Zamawiający podał nazwy odczynników do modułu ISE, kalibratorów i materiałów kontrolnych wraz z kalibratorami i materiałami kontrolnymi do modułu ISE oraz materiałów eksploatacyjnych do analizatora i modułu ISE , których używa obecnie. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnych odczynników do modułu ISE, równoważnych kalibratorów i materiałów kontrolnych wraz z równoważnymi kalibratorami i materiałami kontrolnymi do modułu ISE oraz równoważnych materiałów eksploatacyjnych do analizatora i modułu ISE, pochodzących od innego producenta. h) Okres ważności odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych, materiałów eksploatacyjnych - nie krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.62.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Mikrobiologia I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest mikrobiologia I w ilości i asortymencie okreśłonym w załączniku nr 8 do SIWZ a) Krążki z antybiotykami muszą posiadać: - Symbol antybiotyku - Stężenie antybiotyku wg zaleceń CLSI - tabele ze strefami zahamowania wzrostu bakterii - świadectwa kontroli jakości potwierdzone certyfikatem - karty charakterystyki - pochłaniacz wilgoci - termin ważności 10-12 miesięcy od daty dostawy b) Podłoża suche i gotowe: - świadectwa kontroli jakości potwierdzone certyfikatem - karty charakterystyki - termin ważności 6-8 tygodni od daty dostawy dla podłóż gotowych c) Pozostałe testy: - termin ważności min. 2 lata - karty charakterystyki - instrukcje w j. polskim - świadectwa kontroli jakości potwierdzone certyfikatem Wykonawca oświadcza, że oferowane wyroby spełniają wyżej wymienione warunki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.62.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Mikrobiologia II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest mikrobiologia II w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 9 do SIWZ a) Termin przydatności min. 12 miesięcy b) Testy muszą posiadać znak CE i karty charakterystyki c) Wraz z dostawą dołączyć świadectwo kontroli i jakości d) Wykonawca oświadcza, że oferowane wyroby spełniają wyżej wymienione warunki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.62.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Mikrobiologia III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest mikrobiologia III w ilości i asortymencie okreśłonym w załączniku nr 10 do SIWZ a) Zestaw powinien zawierać szereg biochemiczny, zestaw odczynników, instrukcję obsługi w j. polskim, książkę kodów lub program komputerowy. b) Czas inkubacji testów 18-24 godz.. termin ważności min. 9 miesięcy c) Testy muszą posiadać znak CE, karty charakterystyki i świadectwa kontroli jakości. d) Wykonawca oświadcza, że oferowane wyroby spełniają ww warunki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.62.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Testy I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są testy I w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 11 do SIWZ a) Testy muszą posiadać znak CE i karty charakterystyki. b) Termin ważności testów min. 12 miesięcy c) Instrukcje w j. polskim.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.62.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - Testy II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są testy II w ilości i asortymencie okreśłonym w załączniku nr 12 do SIWZ a) Wymagane są testy kasetkowe b) Termin ważności min. 12 miesięcy c) Instrukcje w j. polskim d) Testy musza posiadać karty charakterystyki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.62.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - Surowice kontrolne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są surowice kontrolne w ilości i asortymencie okreśłonym w załączniku nr 13 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.62.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 - Barwniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są barwniki w ilości i asortymencie okreśłonym w załączniku nr 14 do SIWZ a) Wymagane karty charakterystyki b) Termin ważności min. 12 miesięcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.62.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 - Koagulologia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest koagulologia w ilości i asortymencie okreśłonym w załączniku nr 15 do SIWZ Dot. aparatu CHROM-7 a) Prosimy o odczynniki o długim terminie ważności oraz karty charakterystyk. b) Odczynniki dostosowane do optycznej metody pomiaru - optycznie czyste, mające dokument potwierdzający, że mogą być stosowane podczas pracy na tym aparacie. c) Odczynnik do PT po rozpuszczeniu przydatny do użycia przez nie mniej niż 30 dni. d) Współczynnik czułości tromboplastycznej do PT-ISI nie większy niż 1,1 Możliwość oznaczenia fibrynogenu równolegle z PT. e) Wymagane są odczynniki klarowne, po ogrzaniu nie wytracające osadu. f) Zestaw do oznaczania APTT musi zawierać odczynnik do APTT i chlorek wapnia. g) Wszystkie odczynniki, kalibratory i kontrole muszą pochodzić od tego samego producenta. Trzy poziomy materiałów kontrolnych. h) Ulotki od odczynników, kontroli i kalibratorów w j. polskim, wyniki oznaczeń materiałów kontrolnych dostosowane do aparatu. i) Wykonawca oświadcza, że oferowane wyroby spełniają wyżej wymienione warunki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.62.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11 - Sprzet drobny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzęt drobny w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 16 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.62.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.