eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Dostawa trzech Centrów Obróbczych do Laboratorium Obrabiarek CNC Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu wraz ze szkoleniem personelu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-02

Kalisz: Dostawa trzech Centrów Obróbczych do Laboratorium Obrabiarek CNC Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu wraz ze szkoleniem personelu
Numer ogłoszenia: 234312 - 2010; data zamieszczenia: 02.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu , ul. Nowy Świat 4, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7573674, 7679505, faks 062 7679506.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.kalisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa trzech Centrów Obróbczych do Laboratorium Obrabiarek CNC Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu wraz ze szkoleniem personelu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 sztuk fabrycznie nowym obrabiarek sterowanych numerycznie . 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : 2.1 Dostawę sprzętu tj. zakup, transport, rozpakowanie, ustawienie przedmiotowego sprzętu w wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu, w hali Laboratorium Obrabiarek CNC, przy ul. Poznańskiej 201-205. Pomieszczenie laboratorium ma wysokość 2,70 m. Wymiary okna bramy wjazdowej do hali : - wysokość ; 2,05 m, - szerokość ; 2,30 m. 2.2 Instalację, sprawdzenie i uruchomienie przedmiotowego sprzętu. 2.3 Szkolenie personelu z obsługi obrabiarek sterowanych numerycznie , w języku polskim, w terminie do 30 dni od zakończenia dostawy. Grupa szkoleniowa nie może przekroczyć 4- 5 osób . 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres rzeczowy został określony w Specyfikacji Technicznej - załącznik nr 1( a,b,c) do SIWZ, po wypełnieniu do oferty. Opis ten zawiera parametry wymaganie przez Zamawiającego. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się wskazanie: nazwy, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, to podano to jako przykładowe mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia i określające standard techniczny i jakościowy. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Za ofertę równoważna zostanie uznana oferta, w której zaoferowane produkty co najmniej spełniają wszystkie parametry techniczne i jakościowe przedmiotowego sprzętu. 5. Wykonawca zobowiązany jest do podania w kol. 4 Specyfikacji Technicznej , w każdej pozycji , danych dotyczących oferowanych produktów w zakresie tam wyszczególnionym, tzn. należy wpisać w przypadku spełnienia parametrów - tak , a nie w przypadku niespełnienia. Oferowany produkt musi spełniać wszystkie wymienione parametry. W przypadku nie spełnienia wszystkich parametrów oferta zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art.89 ust.1 pkt.2, ustawy . 6. Wykonawca udzieli co najmniej 18 miesięcznej gwarancji , licząc od terminu odbioru końcowego oraz zapewni szkolenie personelu Zamawiającego oraz serwisowanie wszystkich komponentów i całości dostawy będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. 7. Oferowany sprzęt musi posiadać deklarację zgodności CE i być oznaczony tym znakiem. Właściwe dokumenty ( zaświadczenia podmiotu potwierdzające spełniane normy jakościowej) zostaną dostarczone wraz z dostawą i załączone do dokumentów odbiorowych sprzętu. Brak tych dokumentów spowoduje nie podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru. 8. Zamawiający wymaga aby producent obrabiarek posiadał system zarządzania jakością, zgodny z normą ISO 9001:2008 - potwierdzony stosownym certyfikatem, który Wykonawca przedstawi zamawiającemu wraz z dostawą sprzętu, przed podpisaniem protokołu odbioru. Brak tego dokumentu spowoduje nie podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru. 9. Wszystkie koszty związane z dostawą , transportem, ustawieniem, montażem , instalacją i uruchomieniem sprzętu oraz szkoleniem personelu , pokryje Wykonawca..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.63.20.00 - Obrabiarki sterowane komputerowo do metalu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający niw wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie spełnienia tego warunku, wykażą wykonanie tj. zakończenie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną dostawę, o wartości minimum 250.000,00 złotych brutto, odpowiadającą swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. dostawa obrabiarki sterowanej numerycznie. Zamawiający wymaga, aby dostawa ta została wykonana należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniona i podpisana Specyfikacja Techniczna - załącznik nr 1 ( a, b, c) do oferty. W kolumnie nr 4 w/w załącznika, należy wpisać właściwe informacje ( tak lub nie ) dotyczące oferowanego produktu , jak w pkt. 3.5 SIWZ oraz dopisać w przypadku wystąpienia dodatkowe elementy wyposażenia i ilość godzin szkolenia i osób. 2. Formularz cenowy ( w tym nazwa producenta)- wzór stanowi załącznik nr 5 do oferty. 3. W przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, o którym mowa w ppkt. 10.2. lit.b lub ppkt.10.10 SIWZ. 4. W przypadku Wykonawców będących osobą fizyczną, w celu umożliwienia Zamawiającemu identyfikacji danych Wykonawcy, zaleca się załączenie do oferty aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 5. Wykonawca, zgodnie z art. 26 ust. 2 b może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Szkolenie personelu Zamawiającego - 30
  • 3 - Warunki serwisu - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany i mogą zostać dokonane, o ile nie stoją w sprzeczności z regulacjami zawartymi w ustawie Prawo zamówień publicznych. 2. Podstawą dokonania zmiany zapisów umowy, poza przypadkami określonymi w umowie, będą: 1) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli zmiana ta wpływa na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy , 2) zmiana terminu realizacji zamówienia, wynikająca z czynników obiektywnych lub których strony nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności. 3. W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez stronę, zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem. Zmiany te muszą być korzystne lub neutralne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.kalisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PWSZ , 62-800 Kalisz, ul. Nowy Świat 5, Dział Techniczny (I piętro), pokój nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2010 godzina 11:00, miejsce: 62-800 Kalisz , ul. Nowy Świat 5, Dział Techniczny ( I piętro) pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.