Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-08
Morawica: Dostawa jajek i makaronu
Nr sprawy EZP-252-19/2011
Numer ogłoszenia: 234300 - 2011; data zamieszczenia: 08.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy , ul. Spacerowa 5, 26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3641378, faks 041 3641226.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa jajek i makaronu Nr sprawy EZP-252-19/2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków jajek i makaronu wg asortymentów określonych w formularzach asortymentowo-cenowych - pakiety Nr I i pakiet Nr II, które stanowią załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwaną dalej SIWZ. 2.Formularze asortymentowo-cenowe określają właściwości oraz ilość produktów jakie winny być dostarczone sukcesywnie w ciągu jednego roku od daty zawarcia umowy. 3.Zamawiający wymaga aby produkty spożywcze były odpowiednio pakowane, muszą być świeże o dobrym smaku dostarczane w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych. 4.Opakowania muszą posiadać nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz wadze. 5.Rozliczenia poszczególnych dostaw odbywać się będą w oparciu o ceny jednostkowe asortymentu określone w formularzu asortymentowo-cenowym pakiet Nr I do Nr II. 6.Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie w ciągu roku od dnia zawarcia umowy. 7.Miejsce realizacji zamówienia: magazyn żywnościowy Szpitala. 8.Sposób realizacji zamówienia: częstotliwość dostaw uzależniona jest od bieżących potrzeb Szpitala (minimum 1 raz w tygodniu) i będzie ustalana na roboczo w trakcie realizacji umowy. 9.Dostawy przedmiotu zamówienia realizowane będą na koszt i ryzyko dostawcy w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 800 - 1400..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3, 15.85.11.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia tego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie o spełnienie warunków określonych w art 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje minimum 1 dostawę o wartości brutto: Pakiet I - 28 000,00zł, Pakiet II - 13 000,00zł oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały lub są wykonywane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia tego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie o spełnienie warunków określonych w art 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia tego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie o spełnienie warunków określonych w art 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia tego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie o spełnienie warunków określonych w art 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegnie kwota VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.morawica.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia w cenie 10,00zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2011 godzina 10:45, miejsce: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Świętokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy, ul. Spacerowa 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie finansowany ze środków unijnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I- jajka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jajka (Klasa A, wielkość M); 105 000szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II - makarony.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Makaron nitki 0,5kg-250kg; 5kg-2000kg 2.Makaron - forma gruba (świderki, muszelki, kolanka) 0,5kg - 250kg 5kg-5250kg 3.Makaron - forma drobna (gwiazdki, literki itp.) 0,5kg -200kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.85.11.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW NA POTRZEBY KUCHNI PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO I ODDZIAŁU ŻŁOBKOWEGO GMINY ZAMBRÓW"
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola w Grębowie w roku szkolnym 2024/2025
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w III i IV kwartale 2024 roku
- "Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w okresie od lipca do grudnia 2024"
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w 2024 r." cz. 2
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Kochłowach w okresie od 01.07.2024 r. do 30.09.2024 r.
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.