Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-17
Subkowy: Modernizację części drogi stanowiącej dz. nr 363 obręb Subkowy, gmina Subkowy.
Numer ogłoszenia: 234286 - 2008; data zamieszczenia: 17.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Subkowy , ul. Wybickiego 19a, 83-120 Subkowy, woj. pomorskie, tel. 058 5368530, fax. 058 5368530.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.subkowy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizację części drogi stanowiącej dz. nr 363 obręb Subkowy, gmina Subkowy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja części drogi stanowiącej dz. nr 363 obręb Subkowy, gmina Subkowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zwanej dalej Pzp tj. : 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. 2. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia albo nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w pkt. V.1 ppkt 1 następujących dokumentów : 1)odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem oraz określający osoby upoważnione do wykonywania czynności prawnych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Zamawiający żąda, w celu potwierdzenia pkt V.1 ppkt 2 następujących dokumentów : 1)wykaz co najmniej 3 zamówień - każde odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, zrealizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat poprzedzających termin otwarcia ofert - na formularzu zgodnym z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ; wraz z referencjami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia, 2)informację o liczbie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wykaz tych osób wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności, na formularzu zgodnym z wzorem stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Zamawiający żąda, w celu potwierdzenia pkt V.1 ppkt 3 następujących dokumentów : 1) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość min. 10 tys. zł. 4.Zamawiający żąda, w celu potwierdzenia pkt V.1 ppkt 4 złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 5.Wykonawca do oferty dołącza : 1) podpisany projekt umowy ( Załącznik nr 4 do SIWZ ), 2) kosztorys ofertowy. 6. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie ( konsorcjum ), zgodnie z art.23 w związku z art. 141 Pzp zamawiający żąda: 1) wszyscy konsorcjanci winni odrębnie dołączyć do oferty dokumenty wymagane od Wykonawców wymienione pkt. VI.1, VI.4. Dokumenty wymienione w pkt. VI.2 i VI.3 składane mogą być wspólnie i takiej podlegać będą ocenie, 2)wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum, 3)w przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez Konsorcjum, Wykonawcy tworzący Konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed zawarciem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum, 4) umowa, o której mowa wyżej, winna zawierać w szczególności: oznaczenie stron, cel działania, czas trwania umowy, zasady współdziałania, w tym zakres prac przewidzianych przez każdą ze stron oraz zasady dokonywania rozliczeń. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do wykonywania określonej działalności Wykonawca postępuje zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87, poz. 605) 8. Zamawiający wymaga, aby żądane przez niego dokumenty zostały złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.subkowy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy
83-120 Subkowy
ul. Wybickiego 19 a.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy 83-120 Subkowy ul. Wybickiego 19 a pok. nr 12 I Piętro sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI SUBKOWY
więcej: przetargi SUBKOWY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu na podzamczu przy wieży zamkowej w Golczewie
- Remont dróg rolniczych na terenie Gminy Słomniki
- Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych "Śmiłowice I-Sierosławie" droga gminna nr 160094K działka ewid. nr 439 w miejscowości Śmiłowice i działka ewid. nr 197 w miejscowości Sierosławice(...)
- Budowa drogi gminnej nr 109553L w miejscowości Obsza
- Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr 1247 L i 1610L na terenie gminy Milanów i Siemień w powiecie parczewskim
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 973 w m. Otfinów, polegającej na budowie trzech odcinków chodnika
więcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.