eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyszków › Dostawa fabrycznie nowego ciągnika oraz fabrycznie nowej kosiarki bijakowej -wysięgnikowej



Ogłoszenie z dnia 2011-09-01

Wyszków: Dostawa fabrycznie nowego ciągnika oraz fabrycznie nowej kosiarki bijakowej -wysięgnikowej
Numer ogłoszenia: 234239 - 2011; data zamieszczenia: 01.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Spółek Wodnych w Wyszkowie , ul. Serocka 34, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 29 742 87 22.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: związek spółek wodnych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego ciągnika oraz fabrycznie nowej kosiarki bijakowej -wysięgnikowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia objęta jest dostawa ciągnika i kosiarki bijakowej- wysięgnikowej, opisanych poniżej: Ciągnik L.p. Opis Parametry 1 Rok produkcji Oznakowanie CE 1. Rok produkcji: 2011 2. Posiadanie oznakowania CE 2 Silnik Wysokoprężny o mocy min. 80 max. 100 KM, chłodzony cieczą, spełniający normę emisji spalin TIER III lub równorzędną (np.: STAGEIIIA) 3 Ciężar Max: 5 000 kg 4 Skrzynia biegów 1. Mechaniczna 5 Napęd 1. Napęd na cztery koła z możliwością przełączenia na 1 oś 2. Wielkość kół zróżnicowana, rozmiar przednich kół - 20 cali 3. Osiągalna prędkość jazdy - min. 30 km/h 6 Produkcja Układ przeniesienia napędu (silnik, skrzynia biegów i mosty) wyprodukowane przez jednego producenta; 7 Kabina 1. Ogrzewana 2. Spełniająca normy ROPS (ISO 3471)/FOPS(ISO 3449) 3. Otwierane szyby boczne 4. Fotel amortyzowany- pneumatyczny 5. Lusterka wsteczne 6. Poziom hałasu w kabinie max. 74dB 8 Wyposażenie dodatkowe 1. Skrzynka narzędziowa z zestawem niezbędnych narzędzi 2. Smarownica 3. Gaśnica 4. Podstawowy zestaw kluczy 5. Instrukcja obsługi w języku polskim 6. Katalog części 7. Książka serwisowa 8. Błotniki przednie i tylne 9. Lampa migowa 10. Sygnał cofania 11. Trójkąt ostrzegawczy 12. Apteczka 9 Gwarancja Minimum 12 miesięcy lub 500 godz. 10 Serwis Dostawca musi być autoryzowanym przedstawicielem producenta, posiadać serwis mobilny (samochody serwisowe) i stacjonarny z magazynem części w odległości nie większej niż 150 km od siedziby zamawiającego. 11 Dostawa Do siedziby zamawiającego Kosiarka bijakowa- wysięgnikowa L.p. Opis Parametry 1 Rok produkcji Oznakowanie CE 1.Rok produkcji: 2011 2.Posiadanie oznakowania CE 2 Wyposażenie 3. Chłodnica oleju 4. Ramię w pionie długości min. 5,0 metrów, w poziomie kąt 60 stopni minimum 4,5 metra. 3 Gwarancja Minimum 12 miesięcy lub 500 godz. 4 Serwis Dostawca musi być autoryzowanym przedstawicielem producenta, posiadać serwis mobilny (samochody serwisowe) i stacjonarny z magazynem części w odległości nie większej niż 150 km od siedziby zamawiającego. 5 Dostawa Do siedziby zamawiającego 3.1 Pozostałe wymagania Zamawiającego: 1. Wykonawca załączy stosowne dokumenty ( instrukcje obsługi, świadectwo pochodzenia i inne dokumenty w całości lub wyciągi tych dokumentów). Brak powyższej dokumentacji spowoduje odrzucenie oferty. 2. Dostarczone sprzęty: ciągnik i kosiarka bijakowa- wysięgnikowa muszą być kompletne i gotowe do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. 3. Instrukcja obsługi i inne dokumenty muszą być przetłumaczone na język polski. 4. Wykonawca zobowiązany jest załączyć wszystkie wymagane świadectwa dopuszczenia maszyny do użytkowania. 5. Oferent musi być autoryzowanym przedstawicielem producenta i potwierdzić to stosownym dokumentem. 6. Okres gwarancji minimum 12 miesiące lub 500 godzin od dnia protokolarnego przekazania ciągnika i kosiarko bijakowej- wysięgnikowej. 8. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy. 9. Miejscem wykonania zamówienia jest siedziba Zamawiającego tj. ZSW w Wyszkowie, ul. Serocka 34 07-200 Wyszków..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.00.00.00 - Maszyny rolnicze 16.70.00.00 - Ciągniki 16.31.00.00 - Kosiarki .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi udokumentować wykonanie, tj. zakończenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 dostawy polegającej na dostawie ciągnika i kosiarki bijakowej- wysięgnikowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zgodnie z zapisami SIWZ: 1) zmiana nr konta Wykonawcy lub innych danych podmiotowych, 2) likwidacja lub rozwiązanie firmy Wykonawcy 3) ustawowa zmiana stawki podatku VAT lub zmiana cen w sytuacji łącznego spełnienia dwóch przesłanek: - gdy istnieje obiektywna konieczność wprowadzenia zmian, np. gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu art. 3571 Kodeksu Cywilnego, - zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-wyszkowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Związek Spółek Wodnych w Wyszkowie, ul. Serocka 34, 07-200 Wyszków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Związek Spółek Wodnych w Wyszkowie, ul. Serocka 34, 07-200 Wyszków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.