Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-17
Czarne: Remont sali posiedzeń w Urzędzie Miasta i Gminy Czarne.
Numer ogłoszenia: 234220 - 2008; data zamieszczenia: 17.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy , ul. Moniuszki 12, 77-330 Czarne, woj. pomorskie, tel. 059 8332078.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.czarne.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sali posiedzeń w Urzędzie Miasta i Gminy Czarne..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane oznaczone tytułem: Remont sali posiedzeń w Urzędzie Miasta i Gminy Czarne, podzielone na: Część pierwsza: Wykonanie prac ogólnobudowlanych polegających na wykonaniu sufitu podwieszanego, okładzin z płyt gk na ścianach, ułożeniu paneli podłogowych, wykonaniu podestu drewnianego i położeniu na nim wykładziny dywanowej,wykonaniu sztukaterii na ścianach. Szczegółowy zakres robót do wykonania zawiera się w przedmiarze robót stanowiący załącznik nr 6, zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących Załącznik Nr 9 oraz projektem aranżacji wnętrza stanowiący załącznik nr 10. Część druga: Wykonanie wewnętrznej instalacji: gniazd, oświetleniowej wraz z wewnętrzną linią zasilającą , wykonanie nowej podtablicy, wykonanie nowego oświetlenia zewnętrznego budynku Urzędu (od ul. Złotej), oraz przystosowaniem istniejącej tablicy rozdzielczej do włączenia powyższych instalacji. Należy również wykonać dokumentację powykonawczą nowej instalacji. Szczegółowy zakres robót do wykonania zawiera się w przedmiarze robót stanowiący załącznik nr 7, zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących Załącznik Nr 9 oraz projektem wnętrza stanowiący załącznik nr 10. Część trzecia: Wykonanie i montaż na ruszcie drewnianym boazerii płycinowej, wykonanie i montaż listew przyściennych i mównicy. Szczegółowy zakres robót do wykonania zawiera się w przedmiarze robót stanowiący załącznik nr 8, zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących Załącznik Nr 9 oraz projektem wnętrza stanowiący załącznik nr 10. Dokumentacja techniczna jest chroniona prawem autorskim i nie może być wykorzystana w innym celu niż przygotowanie oferty w niniejszym postępowaniu. 2. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych oddzielnie na poszczególne części przedmiotu zamówienia. 3.Zamawiający zastrzega możliwość wyboru i zawarcia umowy na każą część przedmiotu zamówienia z odrębnym Wykonawcą. 4.W przypadku gdy zostanie wybrany jeden Wykonawca na cały przedmiot zamówienia, to faktury należy wystawić odrębnie na każdą część przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.42.21.00 - Stolarka drewniana .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.02.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający niżej podane warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Sposób dokonywania oceny w/w warunków będzie odbywał się wg zasady spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2; 2)Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4)Informację o zatrudnieniu podwykonawców - załącznik nr 3; 5)Zaparafowany wzór umowy stanowiący - załącznik nr 4; 6)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (minimum 2 zamówienia publiczne o porównywalnym zakresie), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5; 7)Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z załącznikami nr 6, 7 i 8;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.czarne.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://bip.czarne.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Urzędzie Miasta i Gminy Czarne Ulica Moniuszki 12; 77 - 330 Czarne Pokój nr 3 (sekretariat urzędu).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont sali posiedzeń w Urzędzie Miasta i Gminy Czarne - Część I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część pierwsza: Wykonanie prac ogólnobudowlanych polegających na wykonaniu sufitu podwieszanego, okładzin z płyt gk na ścianach, ułożeniu paneli podłogowych, wykonaniu podestu drewnianego i położeniu na nim wykładziny dywanowej,wykonaniu sztukaterii na ścianach. Szczegółowy zakres robót do wykonania zawiera się w przedmiarze robót stanowiący załącznik nr 6, zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących Załącznik Nr 9 oraz projektem aranżacji wnętrza stanowiący załącznik nr 10..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.02.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont sali posiedzeń w Urzędzie Miasta i Gminy Czarne - Część II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wewnętrznej instalacji: gniazd, oświetleniowej wraz z wewnętrzną linią zasilającą , wykonanie nowej podtablicy, wykonanie nowego oświetlenia zewnętrznego budynku Urzędu (od ul. Złotej), oraz przystosowaniem istniejącej tablicy rozdzielczej do włączenia powyższych instalacji. Należy również wykonać dokumentację powykonawczą nowej instalacji. Szczegółowy zakres robót do wykonania zawiera się w przedmiarze robót stanowiący załącznik nr 7, zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących Załącznik Nr 9 oraz projektem wnętrza stanowiący załącznik nr 10..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.02.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont sali posiedzeń w Urzędzie Miasta i Gminy Czarne - Cześć III.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i montaż na ruszcie drewnianym boazerii płycinowej, wykonanie i montaż listew przyściennych i mównicy. Szczegółowy zakres robót do wykonania zawiera się w przedmiarze robót stanowiący załącznik nr 8, zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących Załącznik Nr 9 oraz projektem wnętrza stanowiący załącznik nr 10..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.21.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.02.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI CZARNE
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych na potrzeby ZAZ w Czarnem
- Budowa drogi leśnej nr 211 w leśnictwie Dzików na terenie działek nr 3324, 3323/1, 3309, 3308, 3297, 3296, 3285, 3284, 3273, 3272 w obrębie geodezyjnym Dzików, gmina Rzeczenica
więcej: przetargi CZARNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- "Przebudowa toalet szkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 51"
- Wymiana podłóg w Urzędzie Skarbowym w Jaśle
- WYMIANA NAWIERZCHNI DROGOWEJ NA TERENIE SZPITALA
- Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Gorłówce wraz z budową sieci wodociągowych na terenie gminy Stare Juchy
- Remont szatni w Szkole Podstawowej nr 4 w Rawie Mazowieckiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.