eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › świadczenie usług przeprowadzania okresowych kontroli polegających na wykonywaniu przeglądów 5-cio letnich w zakresie wynikającym z art. 62 ust 1 pkt. 2 ustawy Prawo Budowlane, z wyłączeniem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-05-06

POZYCJA 23418

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: świadczenie usług przeprowadzania okresowych kontroli polegających na wykonywaniu przeglądów 5-cio letnich w zakresie wynikającym z art. 62 ust 1 pkt. 2 ustawy Prawo Budowlane, z wyłączeniem: pomiarów elektrycznych i instalacji odgromowej oraz przeglądów dotyczących instalacji gazowej i przeglądów kominiarskich w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów" -znajdujących się na terenie administracji DOM "Polkowska" i "Wierzbno" Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, do kontaktów: Eugenia Chełstowska, ul. Irysowa 19, 02-660 Warszawa, tel. 022 8535756, fax 022 8494712, e-mail: zamowienia@zgnmokotow.waw.pl, www.zbkmokotow.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług przeprowadzania okresowych kontroli polegających na wykonywaniu przeglądów 5-cio letnich w zakresie wynikającym z art. 62 ust 1 pkt. 2 ustawy Prawo Budowlane, z wyłączeniem: pomiarów elektrycznych i instalacji odgromowej oraz przeglądów dotyczących instalacji gazowej i przeglądów kominiarskich w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów" -znajdujących się na terenie administracji DOM "Polkowska" i "Wierzbno". 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przeprowadzania okresowych kontroli polegających na wykonywaniu przeglądów 5-cio letnich w zakresie wynikającym z art. 62 ust 1 pkt. 2 ustawy Prawo Budowlane, z wyłączeniem: pomiarów elektrycznych i instalacji odgromowej oraz przeglądów dotyczących instalacji gazowej i przeglądów kominiarskich w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów" - znajdujących się na terenie administracji DOM "Polkowska" i DOM"Wierzbno". 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa; teren DOM "Polkowska" i DOM "Wierzbno". Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.31.30.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 86769. 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130.000 euro przy czym: rzeczywista wartość zamówienia 33.405,00 zł. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: nie dotyczy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Część 1 -DOM Polkowska - 200,00 zł, część 2 - DOM Wierzbno - 400,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: termin płatności: 21 dni kalendarzowych od daty otrzymania faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: nie dotyczy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn.: Dz.U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.), a także spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ww. ustawy oraz spełniający warunki dodatkowe określone w niniejszej specyfikacji, tj.: 1. Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od upływu terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali co najmniej trzy usługi - usługi polegające na świadczeniu usług przeprowadzania okresowych kontroli polegających na wykonywaniu przeglądów 5-cio letnich w zakresie wynikającym z art. 62 ust 1 pkt. 2 ustawy Prawo Budowlane w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych lub użyteczności publicznej o łącznej kubaturze budynków jednego zamówienia na min 20.000 m3 dla każdej z 3-ch wykazanych usług. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie, że Wykonawca wykonał usługi, o których mowa wyżej. W tym celu Wykonawca musi wypełnić i podpisać wykaz usług wg wzoru stanowiącego załącznik do wzoru formularza oferty częściowej i podać kubaturę wykonanych usług nie mniejszą niż 20.000 m3 dla każdej z 3 wymienionych usług, ich przedmiot, daty wykonania i odbiorców oraz musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje lub protokoły bezusterkowego odbioru końcowego usług). 2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykażą, że zatrudniają, na podstawie umowy o pracę lub innej umowy personel mający kwalifikacje dla wykonania zamówienia, tzn. zatrudniają po min. 2 osoby dla każdej z dwóch części zamówienia tj. DOM Wierzbno i DOM Polkowska posiadające uprawnienia w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej, które są wpisane na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. W przypadku, gdy Wykonawca składać będzie dwie oferty częściowe dla wykonania każdej części zamówienia musi mieć zatrudnione inne osoby. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie i podpisanie przez Wykonawcę wykazu personelu, który będzie wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich uprawnień oraz oświadczeniem, że Wykonawca zatrudnia ww. osoby na podstawie umowy o pracę lub innej umowy. Wykaz personelu należy złożyć -na załączniku do wzoru formularza oferty częściowej. Ponadto Wykonawca musi przedłożyć Zamawiającemu do oferty kserokopie potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem: w/w uprawnień i zaświadczenia o wpisie na listę, właściwej izby samorządu zawodowego osób, które będą wykonywać zamówienie. Wykonawca, który zostanie wybrany w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania musi przedłożyć Zamawiającemu -przy podpisywaniu umowy- do wglądu umowy o pracę lub inne umowy dla w/w osób-odrębnie dla każdego DOM dla którego Wykonawca składa ofertę częściową, 3. Wykonawca musi udzielić gwarancji na wykonane przez siebie usługi na czas minimum 60 miesięcy od daty odbioru końcowego tych usług. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wpisanie przez Wykonawcę oferowanego okresu gwarancji w formularzu oferty częściowej na minimum 60 m-cy, 4. Wykonawca musi się zobowiązać do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie przez wykonawcę zobowiązania -- na załączniku do wzoru formularza oferty częściowej - odrębnie dla każdej części zamówienia, 5. Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż równowartość 50.000 złotych polskich (w przypadku polisy opłaconej w USD lub w EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po kursie z ostatnich siedmiu dni kalendarzowych przed upływem terminu składania oferty. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna załączenie przez Wykonawcę do oferty aktualnej (tj. takiej, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia oraz złożenie oświadczenia o przedłużeniu polisy, Zamawiający nie uzna posiadania przez Wykonawcę i osoby wyznaczone przez niego do wykonania niniejszego zamówienia ubezpieczenia w branżowej izbie samorządu zawodowego za spełnienie tego warunku, 6. Zaoferowana przez Wykonawcę cena (bez VAT) za dokonywane kontrole każdego z budynków objętego zamówieniem - w przeliczeniu na 1m3 kubatury budynku nie może przekraczać 0,25 złotego. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wpisanie przez Wykonawcę cen (bez VAT) nie wyższych niż 0,25 zł/m3 kubatury budynku, za przegląd każdego budynku, 7. Wykonawca musi wypełnić i podpisać na każdej stronie wykazy budynków, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik do wzoru formularza oferty częściowej - odrębnie dla każdego DOM, dla którego Wykonawca składa ofertę częściową. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie i podpisanie wykazu budynków oraz nie przekroczenie ceny bez VAT 0,25 zł./m3 kubatury budynku, 8. oryginał pełnomocnictwa, jeżeli oferty będą składali Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, 9. oryginał pełnomocnictwa, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, 10. Pozostałe zawarte w specyfikacji. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Wykonawca, pod rygorem wykluczenia z postępowania lub odrzucenia oferty częściowej, musi dołączyć do oferty częściowej wypełniony i podpisany formularz oferty zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wypełnione i podpisane następujące dokumenty i oświadczenia: 1. formularz oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1, 2 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik do oferty częściowej. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby (wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert częściowych, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert częściowych, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z należnościami podatkowymi, opłatami lub zaświadczenia o uzyskaniu przewidzianej prawem zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego ważne na dzień upływu terminu składania ofert (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert częściowych, 6.aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7. pozostałe zawarte w specyfikacji. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. aktualną (tj. taką, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż równowartość 50.000,00 złotych polskich. W przypadku polis opłacanych w USD lub EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po kursie z ostatnich 7 - dni kalendarzowych przed upływem terminu składania ofert częściowych, Wykonawca zobowiązany jest ponadto do wypełnienia formularza - zobowiązania zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym załącznik do wzoru formularza oferty częściowej - iż po upływie terminu ważności będzie odnawiać ubezpieczenie na kwotę nie niższą niż równowartość 50.000,00 złotych polskich na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia oraz że przedłoży zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 7 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia w przypadku gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania ofert częściowych, 2. sprawozdanie finansowe za 2004 rok, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców nie jest zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za 2004 r. - lub z okresu prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż od 01.01.2004 roku, (uwaga: Wykonawcy składający PIT składają dodatkowo oświadczenie dotyczące zobowiązań, należności oraz zysku za 2004 r.), 3. pozostałe zawarte w specyfikacji. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykażą, że zatrudniają, na podstawie umowy o pracę lub innej umowy personel mający kwalifikacje dla wykonania zamówienia, tzn. zatrudniają po min. 2 osoby dla każdej z dwóch części zamówienia tj. DOM Wierzbno i DOM Polkowska posiadające uprawnienia w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej, które są wpisane na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. W przypadku, gdy Wykonawca składać będzie 2 oferty częściowe dla wykonania każdej części zamówienia musi mieć zatrudnione inne osoby. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie i podpisanie przez Wykonawcę wykazu personelu, który będzie wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich uprawnień oraz oświadczeniem, że Wykonawca zatrudnia ww. osoby na podstawie umowy o pracę lub innej umowy. Wykaz personelu należy złożyć -na załączniku do wzoru formularza oferty częściowej. Ponadto Wykonawca musi przedłożyć Zamawiającemu do oferty kserokopie potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem: w/w uprawnień i zaświadczenia o wpisie na listę, właściwej izby samorządu zawodowego osób, które będą wykonywać zamówienie. Wykonawca, który zostanie wybrany w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania musi przedłożyć Zamawiającemu -przy podpisywaniu umowy- do wglądu umowy o pracę lub inne umowy dla w/w osób-odrębnie dla każdego DOM dla którego Wykonawca składa ofertę częściową, 2. Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od upływu terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali, co najmniej trzy usługi - usługi polegające na świadczeniu usług przeprowadzania okresowych kontroli polegających na wykonywaniu przeglądów 5-cio letnich w zakresie wynikającym z art. 62 ust 1 pkt. 2 ustawy Prawo Budowlane w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych lub użyteczności publicznej o łącznej kubaturze budynków jednego zamówienia na min 20.000 m3 dla każdej z 3-ch wykazanych usług. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie, że Wykonawca wykonał usługi, o których mowa wyżej. W tym celu Wykonawca musi wypełnić i podpisać wykaz usług wg wzoru stanowiącego załącznik do wzoru formularza oferty częściowej i podać kubaturę wykonanych usług nie mniejszą niż 20.000 m3 dla każdej z 3 wymienionych usług, ich przedmiot, daty wykonania i odbiorców oraz musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje lub protokoły bezusterkowego odbioru końcowego usług). 3. pozostałe zawarte w specyfikacji. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Ustawa Prawo Budowlane. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: TZ/IV/14/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 19.06.2006, cena - 10 PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie zamawiającego, ul. Irysowa 19, 02-660 Warszawa. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 20.06.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 20.06.2006, godzina 10:10, sala konferencyjna zamawiającego.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: Zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo. Przybliżony termin kolejnego ogłoszenia przełom - 2006/2007. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 26.04.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.31.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Świadczenie usług przeprowadzania okresowych kontroli polegających na wykonywaniu przeglądów 5-cio letnich w zakresie wynikającym z art. 62 ust 1 pkt. 2 ustawy Prawo Budowlane, z wyłączeniem: pomiarów elektrycznych i instalacji odgromowej oraz przeglądów dotyczących instalacji gazowej i przeglądów kominiarskich w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów" - znajdujących się na terenie administracji DOM Polkowska. 3) Zakres lub wartość: szacunkowa wartość zamówienia 11.479,00 zł 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.31.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Świadczenie usług przeprowadzania okresowych kontroli polegających na wykonywaniu przeglądów 5-cio letnich w zakresie wynikającym z art. 62 ust 1 pkt. 2 ustawy Prawo Budowlane, z wyłączeniem: pomiarów elektrycznych i instalacji odgromowej oraz przeglądów dotyczących instalacji gazowej i przeglądów kominiarskich w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów" - znajdujących się na terenie administracji DOM Wierzbno. 3) Zakres lub wartość: szacunkowa wartość zamówienia 21.926,00 zł 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.