eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › UŁATWIENIE PACJENTOM DOSTĘPU DO USŁUG MEDYCZNYCH ORAZ WDROŻENIE APLIKACJI UŁATWIAJĄCYCH ICH LECZENIE W MIEJSKIM SZPITALU ZESPOLONYM W OLSZTYNIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-07

Olsztyn: UŁATWIENIE PACJENTOM DOSTĘPU DO USŁUG MEDYCZNYCH ORAZ WDROŻENIE APLIKACJI UŁATWIAJĄCYCH ICH LECZENIE W MIEJSKIM SZPITALU ZESPOLONYM W OLSZTYNIE
Numer ogłoszenia: 234163 - 2014; data zamieszczenia: 07.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Szpital Zespolony , ul. Niepodległości 44, 10-045 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 532 6349, faks (089) 5326349.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UŁATWIENIE PACJENTOM DOSTĘPU DO USŁUG MEDYCZNYCH ORAZ WDROŻENIE APLIKACJI UŁATWIAJĄCYCH ICH LECZENIE W MIEJSKIM SZPITALU ZESPOLONYM W OLSZTYNIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ułatwienie pacjentom dostępu do usług medycznych oraz wdrożenie aplikacji ułatwiających ich leczenie w Miejskim Szpitalu Zespolonym w Olsztynie poprzez realizację zadań, obejmujących: Identyfikację Użytkowników (dostawa sprzętu oraz wdrożenie systemu do identyfikacji użytkowników z wykorzystaniem hybrydowych kart inteligentnych); Wizualizację Szpitala (wykonanie dokumentacji fotograficznej w formie wirtualnych widoków); Medyczny system komunikacji- warstwa diagnostyczna dostawa urządzeń elektronicznych niezbędnych do stworzenia mobilnego, diagnostycznego systemu komunikacyjnego wraz z instalacją i konfiguracją); Medyczny system komunikacji - warstwa transmisyjna (dostawa aktywnych urządzeń elektronicznych oraz oprogramowania do zarządzania ruchem sieciowym, instalacja i konfiguracja programu do zarządzania ruchem sieciowym, konfiguracja urządzeń sieciowych)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.01.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań, dotyczących tego warunku. Ocena jego spełniania zostanie dokonana na podstawie oświadczeń, o których mowa w rozdz. VI A pkt. 1 ppkt 1.1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający stawia następujące wymagani: Zadanie nr 1 - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał realizację min. 1 dostawy odpowiadającej rodzajem i wartością dostawie będącej przedmiotem zamówienia tj. 1 zadania obejmującego dostawę sprzętu niezbędnego do systemu identyfikacji użytkownika wraz z wdrożeniem systemu do identyfikacji użytkownika o wartości min. 30 000,00 zł. Zadanie nr 2 - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał realizację min. 2 dostaw odpowiadających rodzajem i wartością dostawie będącej przedmiotem zamówienia tj. 2 zadań obejmujących wykonanie dokumentacji fotograficznej w formie widoków wirtualnych (np. na podstawie wymagań określonych w SIWZ, na podstawie procesów, sposobu organizacji Zamawiającego) o wartości min. 12 000,00 zł każda dostawa. Zadanie nr 3 - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał realizację min. 2 dostaw odpowiadającej rodzajem i wartością dostawie będącej przedmiotem zamówienia tj. 2 dostaw obejmujących dostarczenie urządzeń elektronicznych niezbędnych do stworzenia mobilnego, diagnostycznego systemu komunikacyjnego o wartości min. 60 000,00 zł każda dostawa. Zadanie nr 4- Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał realizację min. 2 dostaw odpowiadających rodzajem i wartością dostawie będącej przedmiotem zamówienia tj. dostawie aktywnych urządzeń elektronicznych oraz oprogramowania do zarządzania ruchem sieciowym o wartości min. 40 000,00 zł każda dostawa 2. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdz. VI A pkt 1 ppkt 1.2. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań, dotyczących tego warunku. Ocena jego spełniania zostanie dokonana na podstawie oświadczeń, o których mowa w rozdz. VI A pkt. 1 ppkt 1.1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań, dotyczących tego warunku. Ocena jego spełniania zostanie dokonana na podstawie oświadczenia oświadczeń, o których mowa w rozdz. VI A pkt. 1 ppkt 1.1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej wymagane jest posiadanie środków własnych lub zdolności kredytowej na kwotę nie mniejszą niż suma wartości określonych dla poszczególnych zadań, na które Wykonawca składa ofertę: Zadanie nr 1 - 30 000,00 zł Zadanie nr 2 - 12 000,00 zł Zadanie nr 3 - 60 000,00 zł Zadanie nr 4 - 40 000,00 zł Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w Rozdz. VI A pkt. 1. ppkt 1.3. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom zamawiający żąda: 1.Folderu, katalogu zawierającego opis - specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia. 2. Odpowiedniego dokumentu, potwierdzającego, że oferowana w Zadaniu nr 3 jednostka centralna (komputer medyczny ) zaklasyfikowana jest jako wyrób medyczny w klasie minimum I według 93/42 EEC, załącznik IX. Zgodność z zasadniczymi wymaganiami dyrektyw WE 2002/95/WE (RoHS) i 2002/96/WE. 3. Certyfikaty lub inny dokument, potwierdzające zgodność z normami EN60601-1, FCC klasa B, oferowanych w Zadaniu nr 3 monitorów z ekranem do podglądu transmitowanego obrazu. 4. Dokument potwierdzający pochodzenie sprzętu i oprogramowania określonego w Zadaniu nr 4 z autoryzowanego przez producenta kanału sprzedaży, na terenie Unii Europejskiej.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, formularz ofertowy. 2. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, Formularz cenowy - również w wersji edytowalnej Word lub Excel na płycie CD lub DVD. 3. Wypełnione formularze parametrów wymaganych (zawarte w Załączniku nr 3 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Postanowienia umowy zawarto we wzorach umów, które stanowią załączniki numer 5 - 8 do SIWZ. Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Szpital Zespolony Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych, pok. 25 ul. Niepodległości 44 10 - 045 Olszyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2014 godzina 10:30, miejsce: Miejski Szpital Zespolony ul. Niepodległości 44 10 - 045 Olsztyn Sekretariat w Budynku Administracji.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Postępowanie realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013. Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 7 - Infrastruktura społeczeństwa informacyjnego Działanie 7.2 - Promocja i ułatwienie dostępu do usług teleinformatycznych Poddziałanie 7.2.1 - Usługi i aplikacje dla obywateli. Projekt Ułatwienie pacjentom dostępu do usług medycznych oraz wdrożenie aplikacji ułatwiających ich leczenie w Miejskim Szpitalu Zespolonym w Olsztynie, nr WND-RPWM.07.02.01.28-012/14. Umowa nr UDA-RPWM.07.02.01-28/012/14-00. 2. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do 12 listopada 2014 r. (art. 38 ust.1)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Identyfikacja Użytkowników (dostawa sprzętu oraz wdrożenie systemu do identyfikacji użytkowników z wykorzystaniem hybrydowych kart inteligentnych)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Gwarancja - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wizualizacja Szpitala (wykonanie dokumentacji fotograficznej w formie wirtualnych widoków)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Medyczny system komunikacji- warstwa diagnostyczna (dostawa urządzeń elektronicznych niezbędnych do stworzenia mobilnego, diagnostycznego systemu komunikacyjnego wraz z instalacją i konfiguracją)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Gwarancja - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Medyczny system komunikacji - warstwa transmisyjna (dostawa aktywnych urządzeń elektronicznych oraz oprogramowania do zarządzania ruchem sieciowym, instalacja i konfiguracja programu do zarządzania ruchem sieciowym, konfiguracja urządzeń sieciowych)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.