eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dozór i ochrona mienia Klubu Dowództwa Garnizonu Warszawa, Al. Niepodległości 141 oraz Wał Miedzeszyński 381

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-05-06

POZYCJA 23415

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: dozór i ochrona mienia Klubu Dowództwa Garnizonu Warszawa, Al. Niepodległości 141 oraz Wał Miedzeszyński 381 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Jednostka Wojskowa 2063, do kontaktów: p. Antoni PAWŁOWSKI, tel. (022) 6824-121 - sprawy ogólne, kpt. Janusz NAKONECZNY, tel. (022) 6824-581, ul. Banacha 2, 02-097 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6824581, 6824375, 6824121, fax 022 6824108, e-mail: jw2063@neostrada.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 23. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dozór i ochrona mienia Klubu Dowództwa Garnizonu Warszawa, Al. Niepodległości 141 oraz Wał Miedzeszyński 381. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Całodobowa ochrona fizyczna obiektu Klubu Dowództwa Garnizonu Warszawa, Al. Niepodległości 141 oraz Wał Miedzeszyński 381. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa - al. Niepodległości 141 i Wał Miedzeszyński 381. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130.000,00 EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w wysokości 15.000,00 zł.Wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu fakturę wraz z protokołem odbioru usług, w terminie do 5 dnia miesiąca następnego od miesiąca, za który będzie przysługiwało wynagrodzenie. Należność będzie przekazywana na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 14 dni od daty otrzymania od Wykonawcy faktury za wykonaną usługę ochrony, wraz z protokołem odbioru tych usług. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy muszą spełniać warunki art. 22 i nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych), tj.: musza przedstawić aktualne zaświadczenie o nie zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, posiadają aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego, przedstawią oświadczenie o niekaralności pracowników. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W celu spełnienia warunku wynikającego z art. 22 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp opisanego w pkt 8 SIWZ, należy przedstawić: aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; kserokopia lub oryginał aktualnej koncesji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia; wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych-uprawnień- do wykazu należy dołączyć kserokopie dokumentów: licencję pracownika ochrony fizycznej, pozwolenie na broń, poświadczenie bezpieczeństwa, zaświadczenie o odbytym przeszkoleniu w zakresie informacji niejawnych. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Wykonawcy muszą spełniać warunki art. 22 i nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych), tj.: musza przedstawić aktualne zaświadczenie o nie zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, posiadają aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego, przedstawią oświadczenie o niekaralności pracowników. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: W celu spełnienia warunku wynikającego z art. 22 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp opisanego w pkt 8 SIWZ, należy przedstawić: informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 80.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, z aktualnym dowodem wpłaty wymaganej wysokości składki. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: W celu spełnienia warunku wynikającego z art. 22 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzpopisanego w pkt 8 SIWZ, należy przedstawić: wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat uslug ochrony odpowiadających swoim rodzajem i wartością uslugom ochrony stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz oświadczeniem, że uslugi ochrony zostaly wykonane z należytą starannością. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 15/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 14.06.2006, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 20.06.2006 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 20.06.2006, godzina 10:00, Warszawa, ul. Banacha 2, pokój 109.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 27.04.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.