Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-06
Piła: Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Starostwa Powiatowego w Pile
Numer ogłoszenia: 234153 - 2013; data zamieszczenia: 06.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile , al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 2109442, faks 067 2109332.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Starostwa Powiatowego w Pile.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Starostwa Powiatowego w Pile. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą: - Urządzenie wielkoformatowe monochromatyczne - 1 szt. - Urządzenie wielkoformatowe kolorowe - 1 szt. - Urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne - 3 szt. - Urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne - 4 szt. 2. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na dwie części. a) Pierwsza część zamówienia - w skład przedmiotu zamówienia wchodzą: 1) Urządzenie wielkoformatowe monochromatyczne - 1 szt. 2) Urządzenie wielkoformatowe kolorowe - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4A do SIWZ - Warunki techniczne zamawianych urządzeń - część pierwsza zamówienia. b) Druga część zamówienia - w skład przedmiotu zamówienia wchodzą: 1) Urządzenia wielofunkcyjne monochromatyczne - 3 szt 2) Urządzenia wielofunkcyjne monochromatyczne - 4 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4B do SIWZ - Warunki techniczne zamawianych urządzeń - część druga zamówienia. 3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia. 4. Dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe. 5. Gwarancja na dostarczone urządzenia - zgodnie z załącznikiem 4A - dla pierwszej części zamówienia; zgodnie z załącznikiem 4B - dla drugiej części zamówienia. 6. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane urządzenia posiadały certyfikat CE. W związku z tym Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty oświadczenia, że zaoferowane urządzenia posiadają wymagany certyfikat. 7. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty należy załączyć wypełniony formularz oferowanych urządzeń: - w przypadku pierwszej części zamówienia - załącznik nr 3A, - w przypadku drugiej części zamówienia - załącznik nr 3B, w formularzu należy wpisać markę urządzeń i opisać oferowane urządzenia. 8. Dostawa zamówionych urządzeń do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty transportu, rozładunku oraz ubezpieczenia do chwili odbioru urządzeń przez Zamawiającego. 9. Warunki zapłaty: - Wykonawca wystawi jedną fakturę VAT, - termin zapłaty faktury - do 14 dni od dnia otrzymania faktury, - faktura nie może być wystawiona przed terminem odbioru urządzeń..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie - w tym zakresie wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: 1) w przypadku ubiegania się o udzielenie pierwszej części zamówienia - dostawy urządzeń wielofunkcyjnych o łącznej wartości minimum 130 000 zł, 2) w przypadku ubiegania się o udzielenie drugiej części zamówienia - dostawy urządzeń wielofunkcyjnych o łącznej wartości minimum 20 000 zł, 3) w przypadku ubiegania się o udzielenie pierwszej oraz drugiej części zamówienia - dostawy urządzeń wielofunkcyjnych o łącznej wartości minimum 150 000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty należy załączyć wypełniony formularz oferowanych urządzeń: - w przypadku pierwszej części zamówienia - załącznik nr 3A, - w przypadku drugiej części zamówienia - załącznik nr 3B, w formularzu należy wpisać markę urządzeń i opisać oferowane urządzenia. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane urządzenia posiadają wymagany certyfikat.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty jeżeli forma reprezentacji nie wynika z dokumentów załączonych do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pile
al. Niepodległości 33/35
64-920 Piła
pokój 320.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pile al. Niepodległości 33/35 64-920 Piła pokój 111.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pierwsza część zamówienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pierwsza część zamówienia - w skład przedmiotu zamówienia wchodzą: 1) Urządzenie wielkoformatowe monochromatyczne - 1 szt. 2) Urządzenie wielkoformatowe kolorowe - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4A do SIWZ - Warunki techniczne zamawianych urządzeń - część pierwsza zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Druga część zamówienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Druga część zamówienia - w skład przedmiotu zamówienia wchodzą: 1) Urządzenia wielofunkcyjne monochromatyczne - 3 szt. 2) Urządzenia wielofunkcyjne monochromatyczne - 4 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4B do SIWZ - Warunki techniczne zamawianych urządzeń - część druga zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Budowa ulicy Glinianej w Pile
- Modernizacja pomieszczeń stołówki wraz z dostosowaniem całego budynku do obecnie obowiązujących przepisów bezpieczeństwa pożarowego.
- Wymiana wykładziny podłogowej w pomieszczeniach biurowych w budynku Oddziału ZUS w Pile przy ul. Dr. Drygasa 7
- Świadczenie usług wspierających rozwój dla dzieci i młodzieży oraz usamodzielnianych wychowanków przebywających w pieczy zastępczej a także dla rodzin zastępczych, kandydatów na rodziny zastępcze (..)
- APARATY DO ZNIECZULEŃ
- Wynajem ambulansów typu C
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie i montaż pracowni językowych dla szkół w ramach projektu "Wsparcie edukacji w Gminie Kąkolewnica"
- Dostawa komputerów, monitorów, niszczarek oraz sprzętu sieciowego
- Zakup sprzętu ICT oraz elementów wyposażenia dla 6 szkół podstawowych
- Sprzedaż wraz z dostawą nowego sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa sprzętu komputerowego - wg 2 pakietów.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.