eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › KONSERWACJA SYSTEMÓW WODY LODOWEJ, WĘZŁA C.O. I INNYCH INSTALACJI WOD - KAN

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-06

Bydgoszcz: KONSERWACJA SYSTEMÓW WODY LODOWEJ, WĘZŁA C.O. I INNYCH INSTALACJI WOD - KAN
Numer ogłoszenia: 234101 - 2013; data zamieszczenia: 06.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4246 , ul. Szubińska 2, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 378 97 81, faks 52 3782584.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONSERWACJA SYSTEMÓW WODY LODOWEJ, WĘZŁA C.O. I INNYCH INSTALACJI WOD - KAN.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa bieżącej konserwacji systemów i urządzeń wchodzących w skład instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz utylizacja nieczystości ciekłych, świadczona na terenie kompleksów wojskowych przy ul. Szubińskiej 2 i Szubińskiej 105 w Bydgoszczy, w zakresie i na zasadach szczegółowo określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwa zadania: Zadanie nr 1: usługa serwisu (w tym zapewnienie 24 godzinnego pogotowia awaryjnego) polegająca na wykonywaniu przeglądów konserwacyjnych, napraw bieżących i planowanych oraz usuwaniu awarii wymienionych w SIWZ systemów, instalacji i urządzeń. Zadanie nr 2: usługa odbioru, wywozu i utylizacji nieczystości ciekłych (socjalno-bytowych) ze zbiorników bezodpływowych na terenie kompleksu mieszczącego się przy ul. Szubińskiej 105 w Bydgoszczy.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 UPZP, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, co objęte zamówieniem podstawowym, w przypadku ich wystąpienia. Informacja o możliwości udzielenia zamówień uzupełniających nie jest zobowiązaniem Zamawiającego do udzielenia takiego zamówienia

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne 50.51.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających i pojemników metalowych 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych 50.72.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania 50.72.10.00 - Obsługa instalacji grzewczych 50.73.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium, przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, określonych w art. 45 ust. 6 UPZP. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. NBP O/O Bydgoszcz - Nr konta 70 1010 1078 0091 3313 9120 0000 z adnotacją WADIUM - WOD - KAN 2014 - nr postępowania 017/OZ/PI/2013. Dopuszcza się wskazanie w adnotacji również pełnej nazwy postępowania ze wskazaniem jego numeru. Dowód wniesienia wadium: 1. zaleca się dołączyć potwierdzenie przelewu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji, określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, 2. należy dołączyć w formie oryginału w pozostałych formach określonych w art. 45 ust. 6 UPZP. Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będzie zwrócone lub zatrzymane, na zasadach i w trybie określonym w art. 46 UPZP. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: A) spełniają warunki, określone na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj.: Zamawiający nie precyzuje warunku. 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.: wykażą się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej usługi (w każdym z zakresów) odpowiadającej swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj.: w zakresie nieprzerwanej (tj. trwającej nie krócej niż 6 m-cy) konserwacji (lub serwisu) lub wykonania (budowy lub modernizacji): a. węzła C.O. o wydajności cieplnej nie mniejszej niż 500 kW, b. systemu WOD - KAN, c. agregatu wody lodowej firmy McQuay o wydajności chłodniczej nie mniejszej niż 600 kW. Ocena, czy Wykonawca spełnia postawiony wyżej warunek udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów określonych w pkt. 11.1. SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 UPZP, spełniają wymieniony wyżej warunek udziału w postępowaniu łącznie. Warunek uważa się za spełniony, jeśli każdy z ww. zakresów (a - c) zrealizowany został w zamówieniu (w ramach jednej umowy, lub kilku umów udzielonych w ramach jednego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego) dla jednego podmiotu (lub zespołu podmiotów). Dopuszcza się możliwość realizacji wszystkich zakresów w ramach jednego zamówienia (w ramach jednej umowy) lub każdego z osobna. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. 3) dysponowania odpowiednim: a. potencjałem technicznym, tj.: Zamawiający nie precyzuje warunku, b. osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a. co najmniej jedną osobą przewidzianą do wykonywania czynności wynikających z przedmiotu zamówienia, w szczególności w zakresie wglądu do dokumentacji powykonawczej oznaczonej klauzulą POUFNE, legitymującą się aktualnym poświadczeniem bezpieczeństwa osobowego o klauzuli POUFNE (lub wyższej), b. co najmniej dwiema osobami przewidzianymi do wykonywania pozostałych czynności wynikających z zakresu przedmiotu zamówienia (poza usuwaniem i utylizacją odpadów i nieczystości ciekłych) - legitymującymi się aktualnymi poświadczeniami bezpieczeństwa osobowego o klauzuli ZASTRZEŻONE (lub wyższej) lub zezwoleniami do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE wraz z zaświadczeniami o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych, zgodnie z Ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2010 r., Nr 182, poz. 1228), c. co najmniej jedną osobą z uprawnieniami (np. świadectwem kwalifikacyjnym SEP E) wymaganymi przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) do wykonywania pracy w zakresie eksploatacji: 1. sieci i instalacji cieplnych wraz z urządzeniami pomocniczymi o przesyle ciepła powyżej 50 kW, 2. urządzeń wentylacji, klimatyzacji i chłodniczych o mocy powyżej 50 kW, 3. aparatury kontrolno-pomiarowej i urządzeń automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji wymienionych w ppkt. 1. i 2. zgodnie z rozporządzeniem Min. Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r., Dz. U. nr 89 poz. 828, d. co najmniej dwiema osobami z uprawnieniami (np. świadectwem kwalifikacyjnym SEP E) wymaganymi przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) do wykonywania pracy w zakresie eksploatacji: 1. urządzeń i instalacji elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV, 2. aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w ppkt.1, zgodnie z rozporządzeniem Min. Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. Dz. U. nr 89 poz. 828, Ocena, czy Wykonawca spełnia postawione wyżej warunki udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów określonych w pkt. 11.1. SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 UPZP, spełniają wymienione wyżej warunki udziału w postępowaniu łącznie. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj.: Zamawiający nie precyzuje warunku. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do złożenia oświadczenia, iż w przypadku udzielenia mu zamówienia będzie posiadał ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną sumę ubezpieczenia 500.000,00 PLN przez cały okres realizacji zamówienia (formularz ofertowy). B) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 UPZP oraz ust. 2 pkt 5 UPZP. Ocena, czy Wykonawca spełnia postawiony wyżej warunek, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów określonych w pkt. 11.1. SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 UPZP, spełniają wymieniony wyżej warunek zgodnie z zapisami pkt 11.8. SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • określono w pkt III.3.1)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • określono w pkt III.3.1)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • określono w pkt III.3.1)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • określono w pkt III.3.1)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany treści niniejszej umowy oraz jej uzupełnienia wymagają zgody umawiających się Stron wyrażonej na piśmie w formie aneksu podpisanego przez obie Strony pod rygorem nieważności. Powyższe nie dotyczy wyjątków wskazanych w umowie. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z zaistnienia następujących warunków: 1) w przypadku zaistnienia sytuacji nadzwyczajnych i nie cierpiących zwłoki w zakresie wymaganego od Zamawiającego wsparcia dla jednostek (instytucji) wojskowych rozmieszczonych w kompleksie wojskowym przy ul. Szubińskiej 2 oraz ul. Szubińskiej 105, 2) zaistnienia obiektywnych, niezależnych od Stron przeszkód w realizacji umowy w dotychczasowym kształcie, w tym siły wyższej oraz okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 3) zaistnienia konieczności przedłużenia terminu realizacji umowy, w przypadku zaistnienia obiektywnych, niezależnych od Wykonawcy przeszkód w realizacji umowy w terminie jej obowiązywania, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy (np. niedostępności niezbędnych do dokonania napraw materiałów, części, itp.), 4) zaistnienia konieczności zwiększenia wartości umowy spowodowanej potrzebą zakupu podzespołów, materiałów, środków, usług oraz części o których mowa w § 3 ust. 8 niniejszej umowy, z zastrzeżeniem, ze zmiana ta będzie możliwa jedynie w przypadku posiadania środków finansowych przez Zamawiającego, 5) potrzeby zmian wynikających z postanowień niniejszej umowy, 6) zmiany przepisów prawa, pod warunkiem, że zmianie nie ulegnie wynagrodzenie Wykonawcy określone w § 3 ust. 2 - 6. 3. Zmiany przewidziane w umowie mogą być wprowadzone na wniosek Strony umowy. 4. Warunkiem wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 2 jest złożenie wniosku o którym mowa w ust. 3 wraz z uzasadnieniem zawierającym, odpowiednio: opis i uzasadnienie propozycji zmian, opis wpływu zmiany na harmonogram, koszty i termin wykonania umowy. 5. W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 pkt. 3., Zamawiający może wydłużyć termin realizacji umowy o czas niezbędny, celem należytego wykonania zobowiązań umownych Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że nie może to powodować żadnych dodatkowych kosztów dla Zamawiającego, poza określonymi w § 3 ust. 9 niniejszej umowy. Warunkiem wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 2 pkt. 3., poza wskazanymi w ust. 4, jest dostarczenie dokumentu podpisanego przez uprawnione osoby potwierdzającego w sposób obiektywny zaistnienie okoliczności, na które powołuje się Wykonawca.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetarg.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 4246, ul. Szubińska 2, 85-915 Bydgoszcz, pok. nr 28.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2013 godzina 09:30, miejsce: Jednostka Wojskowa Nr 4246, ul. Szubińska 2, 85-915 Bydgoszcz, Kancelaria Jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin otwarcia ofert: w dniu 18/11/2013 r. o godz. 10:00. Miejsce otwarcia ofert: jak wskazano w pkt. IV.4.4), pok. nr 107. Termin wykonania zamówienia: Zadanie nr 1: Od dnia udzielenia zamówienia, nie wcześniej jednak niż od dnia 01.01.2014 r. do dnia 31.12.2014 r. Zadanie nr 2: Od dnia udzielenia zamówienia, nie wcześniej jednak niż od dnia 15.12.2013 r. do dnia 31.12.2014 r.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.