eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bralin › budowa dróg gminnych - 3 zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-24

POZYCJA 23409

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Bralin: budowa dróg gminnych - 3 zadania Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Bralin, do kontaktów: Artur Wójcik, Łukasz Pietrzak, Rynek 3, 63-640 Bralin, woj. wielkopolskie, tel. (062) 7811201, fax (062) 7811202, e-mail: gmina@bralin.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bralin.pl, www.bralin.eu Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa dróg gminnych - 3 zadania. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Zadanie nr 1 - Bralin, ul. Wiosenna i Kacza, Zadanie nr 2 - Bralin, ul. Ogrodowa, Zadanie nr 3 - Tabor Wielki. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie składa się z 3 zadań w zakresie budowy dróg, przy czym zadanie nr 1 dotyczy budowy drogi w technologii nawierzchni asfaltobetonowej, zadanie nr 2 budowy drogi w technologii kostki betonowej, a zadanie nr 3 polega na wykonaniu podbudowy tłuczniowej i ułożeniu nawierzchni bitumicznej. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Oświadczenie o spełnianiu wymogów z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania z art. 24 Prawo Zamówień Publicznych. 3. Dysponowanie osobą zdolną do pełnienia obowiązków kierownika budowy robót branży drogowej. 4. Wykaz wykonanych w okresie 5 lat robót budowlanych branży drogowej, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz dokument potwierdzający prawo do reprezentownia podmiotu przez osoby podpisujące ofertę, w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osoby, które nie są wymienione w odpisie albo zaświadczeniu. 7. Polisa ubezpieczenia OC, a wprzypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8. Dowód wniesienia wadium w wysokości określonej w specyfikacji dla każdego z zadań. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Budowa 3 dróg gminnych: Zadanie nr 1 - droga o nawierzchni z asfaltobetonu na podbudowie tłuczniowej: 283mx5,6m i 110mx4,6m z krawężnikami, ściekami przykrawężnikowymi z kostki betonowej, chodnikami z kostki betonowej. Zadanie nr 2 - dwa odcinki ciągu pieszo-jezdnego z kostki betonowej na podbudowie wraz z krawężnikami i odwodnieniem: 446mx5m i 371mx5m. Zadanie nr 3 - droga o nawierzchni bitumicznej na podbudowie tłuczniowej: 583mx3,5m. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 11.06.2007; lub data zakończenia: 30.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - wadium 4000.00 PLN, Zadanie nr 2 - wadium 8000.00 PLN, Zadanie nr 3 - wadium 2000.00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu może wziąć udział wykonawca, który złoży komplet dokumentów wymaganych w punkcie II.1.6 ogłoszenia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena będzie polegać na sprawdzeniu kompletu dokumentów wymienionych w punkcie II.1.6 ogłoszenia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymienione w pkt II.1.6 ogłoszenia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bralin.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: W przypadku pobrania specyfikacji w formie papierowej w Urzędzie Gminy w Bralinie płatność w tut. kasie Urzędu Gminy, przy przesyłce (doliczony zostanie koszt wysyłki) płatność na konto Urzędu Gminy w Bralinie - Spółdzielczy Bank Ludowy w Kępnie Oddział w Bralinie nr konta 92 8413 0000 0300 0303 2000 0001. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2007 godzina 11:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.05.2007, godzina 12:00, Urząd Gminy w Bralinie, ul. Rynek 3, 63-640 Bralin, pok. nr 1.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.04.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Budowa ulic Wiosennej i Kaczej w Bralinie. 1) Krótki opis: Budowa drogi gminnej o nawierzchni z asfaltobetonu na podbudowie tłuczniowej z krawężnikami, ściekami przykrawężnikowymi z kostki betonowej szer. 20 cm, z chodnikami z kostki betonowej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20, 45.23.32.20, 45.23.32.22, 45.23.24.51, 45.23.31.42. 3) Wielkość lub zakres: Długość drogi: 283mx5,6m i 110mx4,6m, chodniki z kostki betonowej gr 6cm, włączenie się w istniejącą kanalizację deszczową, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 11.06.2007; Zakończenie: 30.08.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Budowa ulicy Ogrodowej w Bralinie. 1) Krótki opis: Budowa drogi z kostki betonowej: 446mx5m i 371mx5m na podbudowie wraz z krawężnikami i odwodnieniami. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20, 45.23.32.20, 45.23.32.22, 45.23.32.22, 45.23.31.42. 3) Wielkość lub zakres: Ciąg pieszo-jezdny: jezdnia i chodnik z kostki betonowej gr 8cm, włączenie się w istniejącą kanalizację deszczową, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 11.06.2007; Zakończenie: 30.09.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Budowa drogi gminnej w Taborze Wielkim. 1) Krótki opis: Budowa drogi na podbudowie tłuczniowej o nawierzchni bitumicznej: 583mx3,5m. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20, 45.23.32.20, 45.23.31.42. 3) Wielkość lub zakres: Podbudowa tłuczniowa szer. 4m, nawierzchnia bitumiczna 3,5m, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 11.06.2007; Zakończenie: 30.08.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.