Ogłoszenie z dnia 2010-08-30
Kraków: Dostawa wraz z montażem mebli dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - 3 zadania.
Numer ogłoszenia: 234047 - 2010; data zamieszczenia: 30.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny, ul. Rakowicka 27, 31-510 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 293-53-85, faks (012) 293-58-98.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem mebli dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - 3 zadania..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wraz z montażem mebli biurowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - 3 zadania zgodnie z zgodnie z załącznikiem nr 2A, 2B, 2C (opis przedmiotu zamówienia - formularz cenowy wraz ze szczegółowym opisem zamawianych mebli), załącznik nr 3, 4 (część graficzna - rysunki zamawianych mebli) oraz załącznik nr 5 (wymagania minimalne dotyczące standardów jakości i bezpieczeństwa stawiane zamawianym meblom). a) Zadanie 1: dostawa wraz z montażem mebli biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2A, 3, 4 oraz 5 do niniejszej specyfikacji. W przypadku składania oferty na zadanie nr 1, załącznik nr 2A po wypełnieniu stosownych rubryk należy dołączyć do składanej oferty. Wykonawca zobowiązany jest wpisać w załączniku nr 2A: cenę jednostkową netto, wartość netto (ilość x cena jednostkowa netto), stawkę % podatku VAT oraz w kolumnie 8 - proponowany opis mebla/krzesła symbol katalogowy, nazwę producenta; w wierszu 7 należy wpisać łączną wartość netto oferowanych mebli. b) Zadanie 2: dostawa wraz z montażem krzeseł i foteli biurowych (zwanych w dalszej części specyfikacji meblami). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2B, 3, 4 oraz 5 do niniejszej specyfikacji. W przypadku składania oferty na zadanie nr 2, załącznik nr 2B po wypełnieniu stosownych rubryk należy dołączyć do składanej oferty. Wykonawca zobowiązany jest wpisać w załączniku nr 2B: cenę jednostkową netto , wartość netto (ilość x cena jednostkowa netto), stawkę % podatku VAT oraz w kolumnie 8 - proponowany opis mebla/krzesła symbol katalogowy, nazwę producenta; w wierszu 7 należy wpisać łączną wartość netto oferowanych krzeseł. c) Zadanie 3: dostawa wraz z montażem krzeseł i foteli (zwanych w dalszej części specyfikacji meblami). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2C, 3, 4 oraz 5 do niniejszej specyfikacji. W przypadku składania oferty na zadanie nr 3, załącznik nr 2C po wypełnieniu stosownych rubryk należy dołączyć do składanej oferty. Wykonawca zobowiązany jest wpisać w załączniku nr 2C: cenę jednostkową netto , wartość netto (ilość x cena jednostkowa netto), stawkę % podatku VAT oraz w kolumnie 8 - proponowany opis mebla/krzesła symbol katalogowy, nazwę producenta; w wierszu 4 należy wpisać łączną wartość netto oferowanych krzeseł..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe 39.11.30.00 - Różne siedziska i krzesła .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Artur Wróbel Mikomax - Meble biurowe, ul. Łagiewnicka 33a, 30-417 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 115000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 127881,62
Oferta z najniższą ceną: 127881,62 / Oferta z najwyższą ceną: 142506,98
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LOBOS A. ŁOBOS, M. ŁOBOS SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
LOBOS A. ŁOBOS, M. ŁOBOS SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Przedsiębiorstwo Handlowe Lobos A. Łobos, M. Łobos Sp. j., Al Pokoju 1A, 31-548 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29984,18
Oferta z najniższą ceną: 29984,18 / Oferta z najwyższą ceną: 33491,44
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 3.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LOBOS A. ŁOBOS, M. ŁOBOS SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
LOBOS A. ŁOBOS, M. ŁOBOS SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Przedsiębiorstwo Handlowe Lobos A. Łobos M. Łobos Sp. j., Al. Pokoju 1A, 31-548 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 106841,50
Oferta z najniższą ceną: 106841,50 / Oferta z najwyższą ceną: 124745,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Dostawy i montaż mebli stanowią zamówienie powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- roboty budowlane
- "Remont szatni funkcjonariuszy w budynku biura przepustek Aresztu Śledczego w Krakowie etap II "
- Usługa serwisowania sprzętu laboratoryjnego
- Roboty remontowe i inwestycyjne w budynku DS-2 Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 5 w Krakowie
- 135.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie odtworzenia stolarki okiennej w budynku Biblioteki Jagiellońskiej w Krakowie przy Al. Mickiewicza 22.
- Usługa polegająca na zaprojektowaniu, wykonaniu, dostawie, montażu i uruchomieniu urządzeń do podczyszczania ścieków przemysłowych pochodzących z procesu waloryzacji i sezonowania odpadu
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zagospodarowanie Rodzinnego Parku bł. K. Kózkówny w Tychach" - Zadanie nr 1 - Zagospodarowanie małą architekturą; Zadanie nr 2 - Remont ławek - gabionów na terenie placu zabaw i siłowni plenerowej.
- Zakup pierwszego wyposażenia do budynku Gminnej Biblioteki Publicznej Centrum Kultury i Rozwoju w miejscowości Drzycim
- Wykonanie modernizacji wraz z wyposażeniem meblowym pomieszczenia sortowni w bloku B Centrali NBP przy ul. Świętokrzyskiej 11/21
- "Zakup i dostawa wyposażenia Przedszkola w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ślęzakach w ramach projektu "Akademia Krasnoludków"
- Dostawa mebli oraz sprzętu AGD do pomieszczeń oddziału szpitalnego - II piętro budynku nr 102 - ZP-17/24
- Dostawa mebli na potrzeby Oddziału ZUS w Słupsku (2 części)
więcej: Siedziska obrotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.