eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Interwencyjne cięcie drzew oraz wykaszanie traw i chwastów wieloletnich na terenach Gminy Zabrze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-07

Zabrze: Interwencyjne cięcie drzew oraz wykaszanie traw i chwastów wieloletnich na terenach Gminy Zabrze
Numer ogłoszenia: 234013 - 2009; data zamieszczenia: 07.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zabrze - Prezydent Miasta , ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. (032) 3733537, 2710011, faks (032) 3733427, 2710818.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zabrze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Interwencyjne cięcie drzew oraz wykaszanie traw i chwastów wieloletnich na terenach Gminy Zabrze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na interwencyjnym cięciu drzew oraz wykaszaniu traw i chwastów wieloletnich na terenach Gminy Zabrze. W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzą wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu usunięcie gałęzi i konarów kolidujących z budynkami, napowietrzną linią energetyczną, trakcją tramwajową, ograniczających dostęp światła słonecznego do mieszkań, wchodzących w skrajnię jezdni oraz zasłaniających znaki drogowe i oświetlenie uliczne, wycinanie i karczowanie drzew w związku z interwencjami mieszkańców lub wystąpieniem zagrożenia bezpieczeństwa. Zadanie obejmuje wszystkie tereny gminne w granicach administracyjnych Miasta Zabrze. Do zadań Wykonawcy należy w szczególności: a)wycinka drzew b)karczowanie drzew c)frezowanie karpin d)korygowanie koron drzew , e)odmładzanie krzewów, cięcie żywopłotów, f)usuwanie wiatrołomów i wykrotów z karczowaniem pni, g)wykaszanie traw i chwastów wieloletnich zagrażających bezpieczeństwu ludzi lub mienia na terenie Gminy Zabrze, wykonywanych pilnie na ustne lub pisemne zgłoszenie Zamawiającego, a poza godzinami pracy Zamawiającego na zgłoszenie Straży Miejskiej lub Policji. Wykonawca zobowiązany jest: a)w przypadku bezpośredniego zagrożenia dla ludzi lub mienia przystąpić do wykonywania zlecenia w ciągu 1 godziny od momentu przyjęcia zgłoszenia b)w pozostałych przypadkach wykonać zlecenie w terminie do 4 tygodni od momentu przyjęcia zgłoszenia c)w sytuacjach nagłych, stanowiących bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzi albo ich mienia, Wykonawca może podjąć stosowne czynności bez porozumienia z Zamawiającym, o czym zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego bez zbędnej zwłoki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - Przedmiar robót do opracowania kalkulacji jednostkowych - Specyfikacja techniczna wykonania robót Dodatkowe informacje dla Wykonawcy: - Prace wykonane w pasie drogowym muszą być oznakowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 10 października 2000 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drodze (Dz. U. Nr 90, poz. 1006 z 2000 r.). - Dłużyce uzyskane z wycinki drzew należy dostarczyć do leśniczówki przy ul. Matejki 68 w Zabrzu za potwierdzeniem odbioru, które będzie żądane przy odbiorze robót. - Gałęzie oraz trawę i chwasty należy wywozić do Kompostowni Odpadów Organicznych przy ul. Cmentarnej w Zabrzu w terminie do 24 h od momentu ukończenia roboty. Koszt składowania odpadów organicznych ponosi Wykonawca. - Po wykonaniu prac teren należy uporządkować oraz naprawić ewentualne szkody powstałe podczas ich wykonywania..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawijący nie wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące dokumenty, w oparciu o które Zamawiający dokona oceny spełniania warunków : 1. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp: A) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: A) wykaz nie mniej niż 2 wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie pielęgnacji drzew, o łącznej wartości 200 000 PLN, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty, potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie; B) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, obejmujący nie mniej niż: 1 ciągnik kołowy,1 przyczepa skrzyniowa do 3,5 t,1 przyczepa dłużycowa,1 podnośnik hydrauliczny,3 piły motorowe,1 kosiarka mechaniczna; C) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeśli w wykazie o którym mowa w pkt B) wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, D) wykaz osób i podmiotów, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; Zamawiający wymaga wskazania: 1) Kierownik zadania - 1 osoba: -wykształcenie średnie lub wyższe w kierunkach ogrodniczym lub architektury krajobrazu, 2) Brygadzista - 1 osoba: -wykształcenie średnie lub wyższe w kierunku ogrodniczym lub konserwacji terenów zielonych lub ukończony kurs III stopnia w zakresie pielęgnacji drzew i krzewów ozdobnych, 3) Pracownicy - min. 4 osoby - przeszkolenie dla drwali w zakresie obsługi pił spalinowych, E) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli w wykazie o którym mowa w pkt D) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 3. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: A) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument - aktualny na dzień składania ofert - potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 150.000 PLN. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16.10.2008 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 188 poz. 1155).: 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) składa zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1) lit. a i c oraz pkt 2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 1 pkt 1) lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 2 stosuje się odpowiednio. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabrze.magistrat.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zabrze, Wydział Infrastruktury Komunalnej, pok 407, ul. Wolności 286, 41 - 800 Zabrze, tel. 32/ 3733348.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Zabrze, Biuro Zamówień Publicznych, pok 305, III piętro, ul. Wolności 286, 41 - 800 Zabrze, tel. 32/ 37 33 516.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.