eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Libiąż › Przewóz dzieci szkolnych z Gromca do Gimnazjum Nr 1 w Libiążu ul. Szkolna 1 - etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-27

Libiąż: Przewóz dzieci szkolnych z Gromca do Gimnazjum Nr 1 w Libiążu ul. Szkolna 1 - etap I
Numer ogłoszenia: 233977 - 2007; data zamieszczenia: 27.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Administracyjny, ul. Ignacego Paderewskiego 2, 32-590 Libiąż, woj. małopolskie, tel. 032 6277338, 6271841, fax 032 6277338.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: mzalibiaz.zamowienia@op.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz dzieci szkolnych z Gromca do Gimnazjum Nr 1 w Libiążu ul. Szkolna 1 - etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: Przewozie dzieci szkolnych z Gromca do Gimnazjum Nr 1 w Libiążu ul. Szkolna 1 - etap I Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usług przewozowych autobusem na zajęcia lekcyjne oraz z powrotem po zajęciach (jeden kurs), w okresie od 2 stycznia do 20 czerwca 2008 roku, zgodnie z harmonogramem przewozów, znajdującym się w Gimnazjum Nr 1 w Libiążu, sporządzanym według planu zajęć szkolnych w roku szkolnym 2007/2008 (styczeń-czerwiec). W przypadku indywidualnych zmian zajęć szkolnych realizacja usługi według uzgodnień z Dyrektorem Gimnazjum Nr 1. jeden kurs - trasa: Libiąż - Gromiec - Libiąż - około 16,8 km, usługa przewozowa obejmie około 105 dni, szacowana ilość uczniów objętych przewozem (jednym kursem) wynosi ok. 45 uczniów i opiekun: z klas I - 16, II - 14, III - 15 = 45 + opiekun. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości uczniów objętych przewozem, w wyniku sytuacji nieprzewidzianych w momencie podpisania umowy (np. związanych ze zmianą miejsca zamieszkania ucznia). Wykonawca w cenie przewozu (brutto) powinien ująć wszystkie dodatkowe koszty m.in.: ubezpieczenie autobusu i dzieci, postoje, zapewnienie innego pojazdu w przypadku awarii, oznakowanie pojazdu (przewóz dzieci) oraz wszystkie inne koszty związane z należytym utrzymaniem pojazdu. Zamawiający wymaga, aby w trakcie przewozu zapewnić uczniom i opiekunowi miejsca siedzące. Ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa przewozu uczniów, realizacja przedmiotu zamówienia może odbyć się przy pomocy autobusów o odpowiednim stanie technicznym, sprawnych i dopuszczonych do ruchu z aktualnym badaniem technicznym (należy dołączyć kopię dowodu rejestracyjnego), spełniających wymogi sanitarne i estetyczne, ogrzewanych wg potrzeb. Wykonawca w celu zapewnienia stałej łączności z Zamawiającym, powinien posiadać telefon komórkowy. Wykonawca powinien w pełni przestrzegać bezpieczeństwa wszystkich przewożonych osób w autobusie, zabezpieczyć na własny koszt wszelkie środki konieczne do udzielenia pierwszej pomocy w czasie przebywania ludzi w autobusie. Wykonawca powinien w czasie trwania umowy dbać o czystość i porządek w autobusie. Zalecane jest dokładne zapoznanie z przedmiotem zamówienia (warunkami przewozu i przebiegiem trasy). Rozliczenia za wykonywaną usługę dokonywane będą miesięcznie. Wynagrodzenie w każdym miesiącu stanowić będzie iloczyn ilości wykonanych kursów oraz stawki za jeden kurs - trasa: Libiąż - Gromiec - Libiąż - około 16,8 km.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.31.00 - Usługi transportowe świadczone przy użyciu autobusów szkolnych Kod CPV wg słownika 2008: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 02.01.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych postanowieniami w rozdziale V siwz, na podstawie formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający, w celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, wymaga złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2.Oświadczenie o spełnieniu wymogów udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2 do siwz). 3.Stosowna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wymagana przez ustawę z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007r. Nr 125 poz. 874 z późn. zm.).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/libiaz

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zespół Administracyjny w Libiążu, 32-590 Libiąż, ul. Paderewskiego 2 - pokój nr 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2007 godzina 10:30, miejsce: Miejski Zespół Administracyjny w Libiążu, 32-590 Libiąż, ul. Paderewskiego 2 - pokój nr 2 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.