eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanów › Modernizacja krytej pływalni w Ciechanowie ze środków funduszu rozwoju kultury fizycznej w ramach programu modernizacji infrastruktury sportowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-08

Ciechanów: Modernizacja krytej pływalni w Ciechanowie ze środków funduszu rozwoju kultury fizycznej w ramach programu modernizacji infrastruktury sportowej
Numer ogłoszenia: 233958 - 2015; data zamieszczenia: 08.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Ciechanów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ciechanów , Plac Jana Pawła II 6, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 23 6749200, faks 23 672 29 63.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umciechanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja krytej pływalni w Ciechanowie ze środków funduszu rozwoju kultury fizycznej w ramach programu modernizacji infrastruktury sportowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja krytej pływalni wg podziału na następujące części: Część 1: częściowa wymiana zdegradowanych elementów centralnego ogrzewania (grzejniki, rury przyłączeniowe), Część 2 : wymiana ślusarki okiennej aluminiowej w głównej hali basenowej , Część 3 : zakup i montaż systemu pomiaru czasu wraz z nakładkami na stopnie startowe oraz tablicą wyników, Część 4: wymiana opraw oświetleniowych i oświetlenia awaryjnego, Część 5 :wymiana siedzisk dla zawodników, Część 6: częściowa wymiana okładzin podłogowych wokół niecek wraz z uszczelnieniem podłoża i wymianą wpustów ściekowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz w dokumentacji projektowej stanowiących załączniki do SIWZ.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego dla Części nr 6 zamówienia

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.12-5, 45.33.11.00-7, 45.31.00.00-3, 45.43.20.00-4, 31.71.13.00-6, 45.42.11.10-8, 39.11.00.00-6, 45.42.11.32-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: a) dla części 1 zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium; b) 7.000,00 zł dla części 2 zamówienia, c) 5.000,00 zł dla części 3 zamówienia, d) dla części 4 zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium, e) dla części 5 zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium, f) 7.000,00 zł dla części 6 zamówienia. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 54821300082001008888880010 w Banku Spółdzielczym w Ciechanowie. b. poręczeniach bankowych; c. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d. gwarancjach bankowych; e. gwarancjach ubezpieczeniowych; f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, wadium winno być odnotowane do upływu terminu składania ofert na ww. rachunku bankowym - za datę wniesienia wadium uznaje się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w innych formach (poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - (Dz. U. z 2007 nr 42 poz. 275) należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego w Ciechanowie przy ul. Wodnej 1, Biuro Obsługi Interesanta- (jednocześnie dołączając kopię do oferty), lub wraz z ofertą. Uwaga: w przypadku gdy Wykonawca wraz z ofertą składa oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innej formie niż w pieniądzu dokument ten nie powinien być spięty na trwale z ofertą. Ww. dokument prosimy umieszczać w ofercie w koszulce(z uwagi na wymóg art. 46 ust. 1 ustawy Pzp - zwrot wadium). 5. Brak wniesienia wadium spowoduje wykluczenie Wykonawcy z powodu nie spełnienia warunków udziału w postępowaniu - art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy Pzp

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymogu na potwierdzenie powyższego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi wykazać w zakresie warunku udziału w postępowaniu dotyczącego wiedzy i doświadczenia, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał odpowiednio: a) jedną robotę polegającą na remoncie obejmującym m.in.: wymianę bądź montaż stolarki okiennej aluminiowej o powierzchni co najmniej 300m2 -dotyczy części 2 b) jedną robotę polegającą na wymianie bądź układaniu okładzin podłogowych na powierzchni co najmniej 800 m2- dotyczy części 6. Dopuszcza się by wymagane wyżej roboty obejmowała jedna umowa. Spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia dla jednej części umożliwia złożenie oferty na każdą kolejną część, a wykonawca nie jest zobligowany do zwielokrotniania wykazu robót budowlanych przedkładanego wraz z ofertą. W zakresie pozostałych części Zamawiający nie stawia wymogu dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymogu na potwierdzenie powyższego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi wykazać w zakresie warunku udziału w postępowaniu dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, że dysponuje/będzie dysponował zespołem w skład którego wchodzić będzie, a) osoba pełniąca funkcję Kierownika Robót Budowlanych posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania budową i robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń- dotyczy części 2; b) osoba pełniąca funkcję Kierownika Robót Elektrycznych posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania budową i robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych- dotyczy części 4. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji pod warunkiem wykazania się niezbędnymi uprawnieniami. Dla części 1,3,5,6 ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymogu na potwierdzenie powyższego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    a) jedna robota polegająca na remoncie obejmującym m.in.: wymianie bądź montażu stolarki okiennej aluminiowej o powierzchni co najmniej 300m2 -dotyczy części 2 b) jedna robota polegająca na wymianie bądź układaniu okładzin podłogowych na powierzchni co najmniej 800 m2- dotyczy części 6 Dopuszcza się by wymagane wyżej roboty obejmowała jedna umowa. Spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia dla jednej części umożliwia złożenie oferty na każdą kolejną część, a wykonawca nie jest zobligowany do zwielokrotniania wykazu robót budowlanych przedkładanego wraz z ofertą. W zakresie pozostałych części Zamawiający nie stawia wymogu dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający oceni Wykonawcę na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp .;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy - według wzoru załącznika nr 1 do SIWZ; 2. Wypełniony formularz cenowy - według załącznika nr 2 do SIWZ; 3. Informacja o podwykonawcach - według wzoru załącznika nr 9 do SIWZ; 4. Oświadczenia wymienione w rozdziale XII SIWZ; 5. Inne dokumenty wymienione w rozdziale XII SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Czas realizacji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany osób realizujących przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane - w przypadku wystąpienia uzasadnionej potrzeby, 2. Zmiany zakresu robót, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa wykonywania robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowlanego, po wcześniejszym uzgodnieniu możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych - bez konieczności zwiększania wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawcy, 3. Zmiana podmiotu trzeciego (o którym mowa w art. 26 ust. 2b) na etapie realizacji zamówienia na podmiot spełniający warunki udziału w postępowaniu w zakresie nie mniejszym niż podmiot dotychczasowy. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania umowy w przypadku: a) jeśli pojawiły się okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, zwłaszcza w przypadku wystąpienia potrzeby realizacji robót dodatkowych b) wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, c) jeśli dotrzymanie terminu wskazanego pierwotnie okazało się niemożliwe z powodów, za które nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca, a w szczególności wniesienia przez Zamawiającego istotnej zmiany do STWiOR, na podstawie którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy, d) wystąpienia anomalii pogodowych, e) wystąpienia opóźnienia w uzyskiwaniu decyzji i uzgodnień wydawanych przez inne organy w stosunku do terminów przewidzianych ustawowo lub w stosunku do innych przepisów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umciechanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ciechanów,Wydział Zamówień Publicznych, Działalności Gospodarczej i Inwestycji ul. Wodna 1,06-400 Ciechanów..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miasta, Biuro Obsługi Interesanta ul. Wodna 1, 06-400 Ciechanów - Biuro Podawcze stanowisko Nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Publiczne otwarcie ofert nastąpi podczas posiedzenia Komisji Przetargowej o godz. 10:15 - w dniu 23.09.2015 r. w sali konferencyjnej ul. Wodna 1, 06-400 Ciechanów. 2. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Częściowa wymiana zdegradowanych elementów centralnego ogrzewania (grzejniki, rury przyłączeniowe).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: . demontaż wraz z gałązkami skorodowanych grzejników rurowych ożebrowanych, . montaż nowych grzejników płytowych o podwyższonej odporności na korozję w miejsce zdemontowanych grzejników rurowych, wraz z zaworami termostatycznymi i odpowietrzającymi . wykonanie prób szczelności . wywiezienie i utylizację zdemontowanych urządzeń i materiałów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz w dokumentacji projektowej stanowiących załączniki do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00-7, 45.21.22.12-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana ślusarki okiennej aluminiowej w głównej hali basenowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: . ustawienie rusztowań , . ustawienie kurtyny zabezpieczającej halę basenową przed kurzem, . zabezpieczenie niecek basenowych folią (15,0 x 25,02m i 15,0 x 13,0 m), . rozebranie istniejącej ślusarki okiennej ok. 312 m2 i jej utylizacja, . oczyszczenie pozostałej konstrukcji stalowej przy oknach do drugiego stopnia czystości piaskowaniem na mokro i zabezpieczenie jej poprzez malowanie farbami epoksydowo-bitumicznymi, poliuretanowymi lub alkidowymi , . montaż nowej stolarki aluminiowej,, . wykonanie obróbek blacharskich, . demontaż rusztowań, . posprzątanie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz w dokumentacji projektowej stanowiących załączniki do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32-8, 45.42.11.10-8, 45.21.22.12-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i montaż systemu pomiaru czasu wraz z nakładkami na stopnie startowe oraz tablicą wyników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ogólnym przeznaczeniem elektronicznego systemu do pływania jest pomiar uzyskiwanych czasów przez zawodników. Zaprojektowany przenośny system pomiarowy jest rozkładany tylko na czas przeprowadzania zawodów i w trakcie normalnego użytkowania obiektu jest składowany w wyznaczonym miejscu. Zakres robót obejmuje roboty: . Modernizację i naprawę istniejącej skrzynki rozdzielczej instalacji stałej i dostosowanie jej do podwójnego standardu pozwalającego na obsługę dwóch systemów pomiarowych (istniejącego na obiekcie systemu ARES21 oraz nowego systemu pomiaru). . Dostawę i montaż głównego urządzenia pomiarowego wraz z wbudowanym układem zasilającym, drukarką on-line oraz zestawem komputerowym z drukarką A4 i oprogramowaniem służącymi do obsługi systemu pomiarowego. Wszystkie te elementy znajdują się w pomieszczeniu kontrolnym lub innym wyznaczonym miejscu na hali basenowej . Dostawę i montaż akustycznego urządzenia startowego podłączonego do głównego urządzenia pomiarowego poprzez okablowanie przenośne, . Dostawę i montaż płyt dotykowych oraz przycisków toru (tzw. półautomat) stanowiących elementy podające sygnał zatrzymania czasu przez zawodnika, . Dostawę i montaż głośników startowych ustawianych w pobliżu bloków startowych i podłączanych poprzez okablowanie przenośne bezpośrednio do urządzenia startowego, . Dostawę i montaż okablowania przenośnego wraz z modułami logicznymi rozkładanego po stronie startowej przy blokach i podłączanego poprzez okablowanie przenośne do głównego urządzenia pomiarowego. Do okablowania tego podłączane są płyty dotykowe i przyciski toru (tzw. półautomat). Ilość modułów logicznych odpowiada ilości torów na basenie (tj. 6). . Dostawę i montaż nakładek falstartowych z systemem detekcji falstartu i pomiaru czasu reakcji oraz regulowaną belką dla nogi zakrocznej. Nakładki wykonane z laminatu. . Dostawę i montaż numerycznej tablicy wyników składającej się z modułu odpowiadającego za wyniki oraz modułu alfanumerycznego do wyświetlania informacji tekstowych związanych z zawodami. Tablica rozkładana na statywach i podłączana do systemu tylko podczas zawodów pływackich . Przeszkolenie wytypowanych przedstawicieli użytkownika w zakresie obsługi sprzętu, . Demontaż i złożenie sprzętu w miejscu wskazanym przez użytkownika po uprzednim sprawdzeniu poprawności działania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz w dokumentacji projektowej stanowiących załączniki do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.13.00-6, 45.31.00.00-3, 45.21.22.12-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 75.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wymiana opraw oświetleniowych i oświetlenia awaryjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: . wymianę oświetlenia na oprawy LED- 28szt. opraw, . wymiana oświetlenia awaryjnego na oprawy LSD - 10 szt. opraw, . wykonanie nowego sterowania oświetleniem z przeniesieniem włączania oświetlenia do pomieszczenia ratowników Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz w dokumentacji projektowej stanowiących załączniki do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3, 45.21.22.12-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wymiana siedzisk dla zawodników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: . wymianę siedzisk dla zawodników o łącznej długości 48 m i 96 miejscach do siedzenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz w dokumentacji projektowej stanowiących załączniki do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.00.00-6, 45.21.22.12-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Częściowa wymiana okładzin podłogowych wokół niecek wraz z uszczelnieniem podłoża i wymianą wpustów ściekowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: . rozebranie istniejącej posadzki z płytek ceramicznych ok. 820 m2 , . usuniecie warstwy kleju z warstwy posadzkowej wyrównawczej ok. 820 m2, . oczyszczenie, odkurzenie i wyrównanie powierzchni warstwy wyrównawczej z jednoczesnym wykonaniem spadku (2-3 stopni) w kierunku odpływu liniowego, zaprawami należącymi do systemu naprawy betonu ok. 820 m2, . wzmocnienie i wyrównanie chłonności warstwy wyrównawczej poprzez wykonanie gruntowania środkiem gruntującym do betonu ok. 820 m2, . wykonanie hydroizolacji , . przyklejenie płytek antypoślizgowych basenowych z ułożeniem odpływu liniowego (ok. 76 mb) na plażach i wymianą wpustów ściekowych fi 50 (18 szt.) klejem na bazie żywic epoksydowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz w dokumentacji projektowej stanowiących załączniki do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.20.00-4, 45.21.22.12-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 75.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas realizacji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.